Sitemizdeki eski filmlerin yenilenmesine başlanılmıştır.

Yetimhane Filmi izle ~ Tek Parça Full Türkçe Dublajgoogle'de ara HDF Puanı: 0.0

Fragman Okru


yetimhane

Yetimhane Filmi izle ~ Tek Parça Full Türkçe Dublaj

Yapım Yılı : Ülkesi : Süresi : Yönetmen : Oyuncular : IMDB Puanı : 7.6 Eklenme Tarihi : 02-12-2011 İzlenme Sayısı : 17932 kişi
YetimhaneFilmin Diğer isimleri - The Orphanage, El orfanato IMDB.Com Puanı - 7.6/10 Sinemalar.com puanı - 7.3/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı - 7.5/10 Yapım Yılı - Ülke - 2007 - İspanya Gösterim Tarihi - 30 Mayıs 2008 Tür - Gerilim, Gizem, Psikolojik Yönetmen: Juan Antonio Bayona Senaryo: Sergio G. Sánchez Oyuncular: Belén Rueda, Fernando Cayo, Roger Príncep Süre - 101 Dakika Filmin Özeti - Laura deniz kenarında ki yetimhanede büyümüştür. Aradan geçen 30 yıl sonra ailesiyle birlikte büyüdüğü yetimhaneye geri döner. Harabeye dönmüş yeri onartıp bakıma muhtaç olanlara yardım etmek amacındadır.Laura'nın oğlu Simon bu esrarengiz yerde hayali kişilerle oyunlar oynamaya başlar. Gün geçtikçe hayali isimlerin sayısı artınca Laura'da bu olaylardan etkilenir ve saklı kalan hatıraları canlanır...

Yorum Bölümü

hatice 24-08-2016  17:03

çok güzeldiiii




0



0
melike 26-07-2016  23:08

Film guzel ama sonunu anlamadim sonunda kadin ölüyor mu? o çocuklar hepsi ölüydü zaten de simon ve annesi de mi aslında bir birine kavuşurken ölmüşmüydüler?? lütfen cevaplayın




0



0
mama 25-01-2016  17:59

çok güzel bir film herkeze tavsiye ediyorum




0



0
sinemacı 15-10-2015  22:17

Sana saçma gelen bu filmin zaten kitlesi kısıtlıdır. Yani zeki bir kitleye hitabediyor. En iyi filmlerden bir tanesidir sacma dediğin bu film. Hatta şöyle ki biz sinema öğrencileri bu filmi izleyerek konu işliyoruz yada bu tarz filmler 🙂




0



0
selin 20-05-2015  16:48

çok güzel bence




0



0
kaan 04-05-2015  21:43

çok güüzel bır fılm herkes ızlesın super kelımelerle anlatalamaz :((((




0



0
sehra 08-04-2015  17:43

Sacma




0



0
sehra 08-04-2015  17:42

Neresi.guzel?cook sacma




0



0
gamzenur 11-07-2013  05:32

Çok güzel bir film.İzlemenizi tavsiye ederim.




0



0
aygün 15-05-2013  20:09

ben bu filmi izlemistim ama bidaha seyrettim guzel film




0



0
akrep 02-04-2012  16:12

Bu film gizem yüklü süper bir film. Ayrıca bir annenin çocuğu için ne kadar ileri gidebileceğinin kanıtı. Çoluk cocuğun yorumuna bakarak hareket etsek filmden mahrum kalacaktık. Teşekkürler admin bir tanesiniz




0



0
zeynep 27-03-2012  20:09

bugün bu filmi tekrar izledik bu zamana kadar izlediğim gerilim filmlerinden en iyisi umarım bu yorumum çıkar 🙂




0



0
vieri 25-03-2012  23:22

giriş kısmında kısada olsa yetimhanedeki çocukların oyununu,o çocuklardan biri olan laura nın ordan ayrılması ve 30 yıl sonra dönmesi ve yapacağı planlamalar anlatılıyor.
gelişme kısmında ise çocuğun kaybolması,kadının onu ararken 30 yıl önceki çocuların öldürülmüş olması anlatılıyor.
sonuç bölümünü anlatmaya ise gerek yok.en duygusal bölüm..
tabi izlediğini anlamayanlar için senin dediğin doğru.öyle bir şeylerden anlıyormuş havası atıpta yorum yazma




0



0
ESER 24-03-2012  22:45

Bu filme güzel diyenler altıncı his veya The Others’i izlememiş olmalı bence berbat bi sondu film için




0



0
esra 22-03-2012  17:02

gözelmişş :DD




0



0
UGUR 21-03-2012  00:34

ben hayatımda böyle saçma film görmedim gizemle alakası yok zaten olacakları yarım saat önceden tahmin ediyorsunuz psikoloji gerilim falan da alakası yok bu puanın yarısını alsa yine çok bulurdum aldığı puanı…




0



0
bilge altınay 17-03-2012  18:12

Film çok etkileyiciiydi gerçekten.Tek başına izlerken etrafıma bakındım.
Bize izletme imkanı verdiğiniz için çok teşekkürler…




0



0
kemal rona 31-12-2011  00:48

arkadaşlar gerçekten öok güzel bir film mutlaka izleyin 10 üzerinden 9.5




0



0
asizafo 25-12-2011  19:17

Çok güzel ve aynı zamanda etkileyici bir film teşekkürler




0



0
sevgi 24-12-2011  23:12

güzel bir film izlenilebilir..türünü sevenler için…




0



0
meto 21-12-2011  07:05

muhteşem bi film tavsiye ederim




0



0
ismail 18-12-2011  17:59

sayın adminim psikolojik filmlere biraz daha ağırlık verebilir misiniz, geçi upload etmek zor oluyor filmleri ama biraz daha geniş olursa psikolojik film kategorisi çok sevinirim. emeğiniz için tşk. siteye bayadır takılıyorum çok güzel. tebrikler




0



0
ismail 14-12-2011  19:01

film senaryo açısından çok yabancı olmadığım bir olay örgüsü , 6. his teki gibi işlenmiş ve çözüm yine aynı şekilde uygulanmış filmi beğendim güzeldi.




0



0
neo 09-12-2011  20:15

diğerleri filmine benziyo biraz ama, o kadar iyi bir film değil




0



0
ugurcan 09-12-2011  06:27

giriş,gelişme,sonuç bu filmde hiçbirşey yok arkadaşlar bu puanı nasıl neden almış anmak mümkün değil….




0



0
haykon 09-12-2011  04:31

gerçekden guzel bır flım ızlemeye deger




0



0
ebyuuu007 08-12-2011  08:13

benim gibi gerilim ve gizem tutkunuysanız kesinlikle izlemelisiniz hele finali mükemmel bence… ama bu site ve admin için mükemmel kelimesi bile az gelir …




0



0
cutkan 04-12-2011  18:07

ben çok etkilendim hele o çocuğa bayldı çok tatlıydı anne sevgisi en güzel böyle anlatılırdı herhalde




0



0
elif 04-12-2011  16:38

filme bayıldım ya çok güzel site güzel filmler güzel teşekkürler 😀




0



0
atak 03-12-2011  21:48

güzel bir film izleyin tesekkürler adminin hasi




0



0
arzu 03-12-2011  17:48

güzeldi.teşekkürler




0



0
ahmet 03-12-2011  12:07

Admin son eklenenler bölümü yap. Site süper!!!




0



0
can 03-12-2011  10:20

film güsel AMA kokunç dil sadece biraz heycanli geciyo çok fazla bişi beklemeyin izlenir tşk admin eme saygi 😀




0



0
tahsin 03-12-2011  04:02

güzel filmdi admin teşekkürler




0



0
aylin 03-12-2011  04:00

güzel film di teşekkürler admin




0



0
aylin 03-12-2011  02:08

tşk çok güzel bir siteemeğinize sağlık




0



0
erbro59 03-12-2011  00:36

filim güzel degil okadar puanı nasıl vermişler anlamadım saçmalık




0



0
elenorr 02-12-2011  22:51

filim çok güzel ikinci kez izledim halde aynı heycanı veriyo adimn siteniz süper ellerinize saglık




0



0
recep umut 02-12-2011  19:37

güzel




0



0
fatih 02-12-2011  19:06

ya admin tek partları neden değiştirdin 🙁




0



0
makut 02-12-2011  18:34

guzel bı fılm sıkılmadan ızlenebılır the others dıye bır fılm vardı onun tarzında bır fılm




0



0
deniz karaca 02-12-2011  15:25

fena film değil.izlenmeye değer.




0



0

Benzer Filmler

Reklami kapat [x]