ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Türkler Çıldırmış olmalı Filmi izle ~ FULL HD

Türkler Çıldırmış olmalı Filmi izle ~ FULL HD


Yılı Ülke Süresi dk. IMDB: /10 14779 2
Yönetmen:
OYUNCULAR:
Eklenme Tarihi:01-07-2011

Türkler Çıldırmış olmalıFilmin Diğer Adı : Türkler Çıldırmış olmalı: Görev Afrika IMDB Puanı : 2.8/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı : 6.0/10 Yapım Yılı - Ülke: 2009 - Türkiye Gösterim Tarihi : 27 Kasım 2009 Türü : Aksiyon, Macera, Komedi Yönetmeni: Murat Aslan Oyuncuları: Peker Açıkalın, Tuba Ünsal, Erdal Tosun, Kadir Çöpdemir, Zeynep Beşerler,Durul Bazan,Ruhi Sarı,Oya Aydoğan,Timur Acar,Önder Açıkbaş, Burhan Öçal, Erdem Akakçe, Levent Özdilek, Metin Belgin Senaryo: Murat Aslan Süre : 100 DK Filmin Özeti : Güney Afrika'lı bir örgür Türkiye'nin en zengin işadamını ve ailesini kaçırırlar. Türk istihbaharat teşkilatı hapishanede bulunan eski bir general'den ve mahkumlardan oluşan ekiple beraber işadamını kuttarmanısı isterler. Bizim General ve ekibi Güney Afrika'ya iş adamını kurtarmaya giderler ancak bu o kadar kolay olmayacaktır...


X Kapat


2 0 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU HATA BİLDİR

Filmin Bilgisi:
Ekleyen: Kadir Yaman
FİLM hakkında ne dediler?
  • BEYLER YENİ BÖLÜMÜ GELECEK

  • İkisinide yeniledim.

  • admin bu filmler çalışmıyor. harbi define de öyle oda çalışmıyo ?

  • admin çok sağol ya senin sayende güzel bir film izledim kesintisiz 😀

  • harika cok tskr emeyinize saglik

  • cok guzel ama ısmaıl abı olmemelıydı

  • 10 uzerınden 7 verırım ısmaıl abı olmemelıydı olemse 10 uzerınden 10 verecem ama fılm cok guzeldı

  • güzel

  • filmin sonunu niye yazıyosunuz arkadaşlar tam izlicektim hevesim kaçtı

  • ya film donuyodu bağzı bölümlerini otomatikmen atladı ama güzel filmdi …

  • bu ne biçim film sonu la böyle son mu olur fi film mide adam akıllı bitirin yaw…

  • güzel

  • çok güzel

  • İdare eder ama 10 üzerinden puan verecek olursak 6 veririm. Şaman İsmail (Kadir ÇÖPDEMİR) ölmemeliydi

  • filim güzeldi ama bazı yerlerde kesilmiş 3 5 snytelek 3 krere falan oluyo

  • süper komedi ya :D:D:D:D::D:D::D:D:D:

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat