ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Teksas Katliamı Başlangıç izle ~ Türkçe Dublaj HD

Teksas Katliamı Başlangıç izle ~ Türkçe Dublaj HD


Yılı Ülke Süresi dk. IMDB: /10 10701 0
Yönetmen:
OYUNCULAR:
Eklenme Tarihi:18-08-2011

Teksas Katliamı BaşlangıçFilmin Diğer Adı: The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning IMDB.Com Puanı: 5.8/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı: 6.9/10 Yapım Yılı - Ülke: 2006 - ABD Gösterim Tarihi: 1 Aralık 2006 Türü: Korku, Gerilim Yönetmeni: Jonathan Liebesman Oyuncuları: Jordana Brewster,Matthew Bomer,Diora Baird, R. Lee Ermey,Taylor Handley,Andrew Bryniarski, Kathy Lamkin, Lee Tergesen, Allison Marich, L.a. Calkins, Lew Temple Senaryo: Sheldon Turner, David J. Schow Süre : 90 Dakika Filmin Özeti : 1974 ve 2003 Yapımlı Teksas Katliamı filmlerinin devamı olan Teksas Katliamı Başlangıç 'da psikobatça katliam yapan Leatherface'nin geçmişine gidiliyor...Hdfilmsitesi keyifli seyirler diler


X Kapat


0 0 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU HATA BİLDİR

Filmin Bilgisi:
Ekleyen: Kadir Yaman
FİLM hakkında ne dediler?
  • Film güzeldide baştaki o askere giden elemanların o ihtiyarı dövüp kaçmaları için çok fırsat vardı aq saçma geldi bana orası

  • lan böyle film yok anasını satıyımki acayiplan bu korkudan diğil adam kendini zorluyo izleyin ce 😀 😀

  • herşey sebepsizce yapılıyor hiç beğenmedim korkuncda değil yani 😛

  • konusunu bildiğim halde sıkılmadan seyrettiğim bir film şiddetle tavsiye ediyorum

  • 1o numara fiLm tavsiye ediyorum herkese mutLaka izLeyin.

  • seyrettiğim en sağlam filimlerden biri

  • Admin bir tek parça birde partlı sistem olsa bence daha iyi olur çünkü ben İdm ile tek parça indirmeye çalışıyorum 🙂

  • çok harika bir filmdi herkese öneririm 10 üzerinden 10 puan..

  • bence tüm zamanların en iyi filmleri arasında. serininde en güzel filmi, tavsiye ediyorum süper bi film.

  • iyi filim izlenir kötü degill.

  • guzeldi,izlenir 😀

  • aman allahım nasıl bi film böyle, ne korkunç bi dünyada yaşıyoruz…

  • angel filmde bir sorun yok. Mozilla firefox veya google chrome ile yeniden dene.

  • admin film açılmıyo:(

  • adam aynı ben

  • güzel film

  • ya birader bu Leatherface benim adamım ya hele o filmin başında adamı öldürdükten sonra yol boyunca yürüyüşü yok mu elinde elektrkli testereyle bitiyom ona yaaaaa

  • serinin 6. filmi … güzel ve kanlı bir final yapmışlar … tşkkrlr …

  • çok güzelmiş ama ÇOK GÜZEL 😉

  • edd bnde öneririm korku sitesini çoıook güzel

  • bence çok korkunç ama bilmem bnim bi zewkim yok! gercekten

  • walla coooooooooooooookk güzel film KORKU SİTESİni öneriyorum . googleye yazın istediinz korku filmine bakalilirsinizz çok güzell

  • emeginize saglık.güzeldi.

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat