ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Superman Dönüyor izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça Full

Superman Dönüyor izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça Full


Yılı 2006 Ülke ABD Süresi 150 dk. IMDB: 6.1/10 22314 3
Yönetmen:
Eklenme Tarihi:16-12-2011

Superman 5 dönüyor hd izle film konusu: Uzun yıllardır ortada olmayan Supeman tekrar dünyaya döner ancak hiçbirşey bıraktığı gibi değildir. Süperman eski düşmanının çok hain bir plan yaptığını öğrenir, hem dünyayı kurtarmak hemde insanların güvenini tekrar kazanmak için eski düşmanını durdurması gerekmektedir... Superman Returns 2006


X Kapat


3 0 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU HATA BİLDİR

Filmin Bilgisi:
Ekleyen: Kadir Yaman
FİLM hakkında ne dediler?
  • Admin düzeltmen gereken çok şeyler var

  • 2 saattir acılmıyo sıkıldım

  • smallville diye bi dizi var içeriği süperman nin geçliği çok güzel

  • Şahsen bir WebMaster olarak tek film izlediğim site burası. Bu süperman hakkında bir şey demeyeceğim sadece burada yorum altında çok şikayet gördüğüm için girdim.

    Bu Film işleri falan herkes bilmez upload nasıl gerçekleşir. Gerçekten bunların hepsi zor işler ben bir izleyen siteyi takip eden kişi olarak reklamlara tıklarım 10 20 saniye açık kalır sayfalar kapatırım. Çünkü böyle bir hizmet alıyorsanız ve alamya da devam etmek istiyorsanız sizde azda olsa fedakarlık yapın. Her şey için teşekkürler yönetici arkadaşlar.

  • dublaj hiç iyi deil dikkatinize.tşklr

  • Sayın adminimiz bu SUPERMANde cok hata var en iyi sahnelere kadar ses kayması olmuyor fakat iyi sahnelere girerken (10-15) sn önce bant kayması oluyor ve partların sırasında yanlışlık mevcut rica etsek ilgilenirmisiniz…Tşkler şimdiden emeğinize sağlık …

  • film sitelerinin hepsini hemen hemen bilirim,bu sitedeki tek partli otamatik gecisli sistemi harika buldum,admin eline saglik guzel site devamini dilerim filmlerinin

  • admin film çok bozuk hem görüntüde hem seste !

  • Admin film izlenilecek halde diil bunu yenilersen cok sevinirim…02.01.2012

  • acilmiyooo off bunu duzeltirmisiniz lutfen

  • Teşekkürler indirmeye aldım umarım bu sağlamdır.

  • admin torrent dosyasını paylaştım hızı iyidir…

  • filmci kaynak yok olsa indirme linklerinin hepsi silinmiş, Bu film elinde olan bir arkadaşımız varsa wupload . com gibi bir yere upload ettin

  • Tüm siteyi yere seren yok
    bakın hangi konudayız biz SUPERMAN DÖNÜYOR adlı filmin konusundayız.O zaman ben bu konuya eleştirimi yaparım.Benim demek istediğim heryerde aynı upload aynı embed :S 100 sitede aynı film :S ee bu millet nasıl film izliycek aha bekliyoruz filmin düzelmesini.Amaç hizmet mi ? yoksa millet siteme girsin mi ?

  • yapılan tek hata veya yanlıslık bütüne maal edilemez ,emege saygı …

  • flim çok bozok görüntüler bulanık duraksıyor bögle flim zevki cıkmıyor

  • sözüm yöneticiye değil yanlış anlaşılmasın.

  • tebrik ediyorum.. koca siteyi bir film ile yerin dibine soktunuz. bravo vallahi söyliyecek sözüm yok.

  • Biz yapmış olsak böyle yorumlar olmazdı. Filmi indiriyoruz uploadı yarına yetişir.

  • FİLM İZLENMİYORRR
    görüntü berbat
    ses berbat
    uploadı siz mi yaptınız?
    her sitede aynı video hepsi kaymış görüntü ve ses.
    farkınz ne o zaman

  • admin bugün demişsinde bugünün hangi gün olduğu görünse daha iyi olur ? tarih olsun yorumlarda kolay gelsin

  • Bugün yenilemeye çalışacağım.

  • Düzelsin öyle izliyelim bari :)=)

  • ses ve görüntüde kaymalar var

  • Hep biirşeyleri kaldırıyor indiriyor.Tipik süperman filmi.fazla beklenti içine girmeyin

  • hatali video izlemeyin zaman kaybi. cok kayma ve ses hatasi var

  • admin film de çok donma ve kayma çok var ses ileriden geliyor düzeltirmisiniz lütfen

  • Seste kayma var 2 partta cok pelirginleşiyor ama sağolun 😀

  • Film güzel ama görüntü ve dublaj çok kotu olmus..

  • Seste donma var çerezleri geçmişi sildim daha yeni formatladım net hızımda sorun yok.

  • admin 1.bolumde cok kesiklik oluyor.

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat