ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Reklamları kapatmak için player altında ki Reklamları kapat butonuna tıklayın.
Salak ile Avanak Geri Dönüyor izle – Dumb and Dumber To

Salak ile Avanak Geri Dönüyor izle – Dumb and Dumber To

Yılı Ülke Süresi dk. IMDB: 6.3/10 13070 1 oy
Yönetmen:
OYUNCULAR:

Dumb and Dumber ToFilmin bilgisi ve Konusu: Salak ile Avanak yıllar sonra geri dönerken ikili ihtiyaç duydukları böbreği bulmanın yolunu arayacaklar. Kahkaha tufanı filmde yine Jim Carrey gülmekten yerlere yatıracak. NOT: FİLM'DE KORECE ALTYAZIDA VARDIR KALDIRMASI MÜMKÜN DEĞİLDİR. TAM UYUMLU GÖRÜNTÜ VE ALTYAZI ÇIKTIĞINDA EKLENECEKTİR. Orjinal Adı: “Dumb and Dumber To” Sitemizdeki Adı: Salak ile Avanak Geri Dönüyor izle - Dumb and Dumber To Yapımcı Ülkesi (Country): ABD Yapım Yılı ve Gösterim Tarihi: 2014 – 14 Kasım 2014 (Türkiye) Türü: Komedi Yönetmen: Bobby Farrelly, Peter Farrelly Senarist: Sean Anders, John Morris, Peter Farrelly Başrollerde: Jim Carrey , Jennifer Lawrence , Bill Murray , Jeff Daniels , Laurie Holden Süresi: 109 dakika IMDB Puanı: 6.3 Sinemalar Değerlendirmesi: 8.0 www.Hdfilmsitesi.com.tr Değerlendirmesi :7.0


X Kapat


1 0 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU REKLAMLARI KAPAT/AÇ
Filmin Bilgisi:
Ekleyen: Anna
Eklenme Tarihi: 10-01-2015
FİLM hakkında ne dediler?
  • jim carrey varsa bi film de o film harikadrı zaten 🙂

  • Tek kelimeyle mükemmel!

  • film hep altyazı

  • film süper arkadaşlar gülmekten yarıldım 😀

  • lan yorumlara aldanıp izledim filmin adıda filmde salakça değmez bana güvenin izlemeye değmez

  • Türkçe düblajı çıksada izlesek 😀 Bu filmin ilkini seneler önce izlemiştim çok güzel olduğundan endşem yok 🙂

  • izlemeyen pişman olur. on numara film gülmekten yarılırsınız

  • adöim siteyi kuruldupun günden beri sürekli takip ederim nedeni film seçiminizin çok iyi olması ama diyer sitelere göre çok yavaş bi siteniz var bi ayar verin şuna.

  • Tek başıma film izlerken hiç bu kadar gülmemiştim 🙂

  • film güzel tavsiye ederim

  • Abi sen efsanesin yaa

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sagkayan