ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
RuhLar Bölgesi Filmi izle ~ Türkçe Dublaj Tek Part Hd

RuhLar Bölgesi Filmi izle ~ Türkçe Dublaj Tek Part Hd


Yılı Ülke Süresi dk. IMDB: 6.8/10 23437 9
Yönetmen:
OYUNCULAR:
Eklenme Tarihi:13-11-2011

RuhLar BölgesiFilmin Diğer Adı - Insidious IMDB.Com Puanı - 6.8/10 Sinemalar.com Puanı - 7.0/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı - 6.7/10 Yapım Yılı & Ülke - 2010 & ABD Gösterim Tarihi - 24 Haziran 2011 Türü - Gerilim, Korku Yönetmen: James Wan Oyuncular: Rose Byrne,Patrick Wilson,Leigh Whannell,Barbara Hershey, Chelsea Tavares, Lin Shaye, Johnny Yong Bosch, Heather Tocquigny, Corbett Tuck,Ruben Pla, Philip Friedman Senaryo: Leigh Whannell Süre - 102 Dakika Filmin Özeti : Josh (Patrick Wilson) ve Renai (Rose Byrne) üç çocuklarıyla beraber eski bir eve taşınmış ve mutlu bir aile yaşamı sürdürmektedirler. Kaza sonucu küçük çocukları komaya girene kadar.. Ancak bundan sonra olaylar başlar.John ve Renai oğullarını açıklanamayan esrarengiz ve doğaüstü olaylardan,kurtarmak zorundadır.


X Kapat


3 6 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU HATA BİLDİR

Filmin Bilgisi:
Ekleyen: Kadir Yaman
FİLM hakkında ne dediler?
  • sallama astral seyahat o değil

  • astral seyehat bir kere gerçek ben yapıyom rüya gibi ve bunu yapmak için ilk düz yat konstrantre ol neyse işte sonra gözün kendi kendine kapancak ve sonra görürsün

  • Astral seyahatin gerçekten var olmasına dair herhangi bir bilimsel kanıtında aksine bilimin açıklayamayacağıda olmak üzere hiçbir kanıt yoktur. Sadece varsayım vardır.

  • Arada sıkıldım.Eğer kendinize ‘ben korkmam, hatta unuturum bile’ diyorsanız

  • bu flim hakkaten korkunç

  • başı bile korkun amk

  • SESSİZ FİLM..

  • Bende şimdi izleyeceğim ama güzel bi filme benziyor şimdiden korkmaya başladım :DD

  • lan bu nebıçim filim lan ben akşam uyuyamam 😀

  • muhtesem bir film herkeze öneririömm izleyin bin kere izledim çok güzell 🙂

  • filmmm harika inan çokkk begendik herkezin izlemesini tavsiye ederimm 2 ne zaman cıkıcak acaba tşkrler

  • çok güzel ya bende astral yapıyorum karşıma böyle şeyler çıkmadı dogrusu ama yinede güzel film izlenmesi gerekir

  • Seneryo harika ama animasyon dediğimiz bölümler çok çocukca olmuş ama yinede filmi bozmaması ilginç 🙂

  • Baştan söyleyeyim ASTRAL SEYAHAT diye bir şey var ve bu flm onu konu almış gerçekten çok güzel ve çok yaratıcı bir flim aynı zaman da çok mantıklı … tekrar söylüyorum astral seyahat gerçek isterseniz araştırabilirsiniz

  • ızlkeyınnnnnnnnnnnnnnnnn

  • tiyatro efektleriyle hazırlanmış hayaletler, saçma sapan müzikler… senarist yarıya kadar evde ki korku üzerine yazmış sonra bi yerden kulaktan dolma astral seyahati dinleyip hop senaryoyu yarıdan kesip astrale döndürmüş ki alakası yok… berbattı yani ne diyim 1 aydır korku filmi izlemiyorum korkayım daha çok diye ama gözümü bile kapatmadım gerilim sahnelerinde… benim görüşüm bu ama ha ben biraz gerileyim diyorsanız buyrun size oyuncak yumurtadan çıkma hayalet bozuntularıyla dolu bir film…

  • Normalde korku filmleri ilk tercihimdir ancak uzun zamandır izlemediğim güzel bir korku filmi bulamiyorum diye şikayet ediyordum 🙂 Farklı ve güzel bir film Astral seyahat vb. gerçekte olan şeylerden ufak parçacıklar vs. sıkılmadan izledim arada tüylerim ürpermedi değil , Korku ve gerilim filmi seven arkadaşlar izleyin birşey kaybetmezsiniz . Imbd puanını hak ediyor 6.8/10 , teşekkürler admin . ::.İyi seyirler arkadaşlar.::

  • ilk defa yorum yapiyorum 🙂
    filmi kesinlikle izleyin derim simdiye kadar cikan tum korku filmlerini izledim bunun kadar gercekcisini gormedim 🙂

  • Yorumlarla o kadar abartmışsınız ki bende çok güzel birşey sandım. Sahneler çok yapmacıktı. Vaktiniz varsa izleyin. Abuk ruh tarzı şeylerin aniden çıkmasına harika korku filmi diyenleri anlamıyorum.

  • film manyakmış çok sagol admin paranormal saşmalıklar gerçekten kötü ama bu manyak

  • zaman kaybı

  • FILM HARIKA YAV TEK KELIMEYLE SUPER SERI HALINDE INS DEVAM EDER

  • Cıddı soluorummmm FILM HARIKAAA HALA URPERIOO ICIM YAA MUTHISSSSSSSSSS

  • çok güzel bir korku,sonuda akıllarda kalacak cinsten.sayın admin bu reklam olayına bi çekidüzen verirsen iyi olacak sabit bi yere montelersen bizde tıklarız.her sayfa açışımızda gezindiğmizde karşımıza çıkan virüs gibi.ayrıca siyahlı kadını eklediğin için thanks.

  • oldukça iyi bir korku sonu muhteşemdi akıllarda kalan cinsen sevgili admin bu reklam olayına çeki düzen verirsen çok iyi olacak her sayfa değişikliinde çıkan ve rahatsız eden ir etiket modunda,sabit bir yere montelenirse bizde tıklarız.ayrıca siyahlı kadını eklediğin için ayrıca thanks

  • güzel , başlarda biraz sıkıcı gelebilir fakat sonradan sarıyor.

  • ilk defa bi filme yorum atıyorumm ama harbiden güzel yemin ediyomm kanım çekildi sanki bi soukluk girdi içimee bence korku filmi seven izlesin kesinlikle..! :))

  • Beyler yok böyle bir sonya sonuna hasta oldum yemin ediyorum bu filmi kesin izleyin ısrarla tavsıye ediyorum ilk defa bi film ıcın yorumda bulunuyorum ama değer :):)

  • emeğe saygı…arşivlerde bulunması gereken bir yapım ayrıca farklı kurgulanmış bi korku filmi. muhtemelen 2. gelir gibi..iyi seyirler.

  • cok guzel fil

  • GÜZEL BİR KORKU FİLMİ

  • Müthiş bir başyapıtt :D:D

  • film çok etkileyiciydi.ben filmkolik biri olarak çok beğendim.devamı kesinlikle gelmeli.kocam hiç beğenmedi ama:Dçünkü tarzı deilmiş.

  • gerilim düzeyi yüksek bir film olaylar güzel düşünülmüş ve uygulanmış izlenebilir kesinlikle..

  • hoş film, müzikler çok basit kaçmış ama.. konusu değişik, vakti olan izlesin.

  • çok tırsıyorum 🙂 bi daha gece yarısı ruh izlemek yok bu ne yaww o kadar korku filmi izlerim ilk defa tırsıyom 🙂

  • 🙂 güzel film 😛

  • çok korkunç değildi ya da ben evin bütün ışıkları açık izledim filmi diye pek korkmadım :)) tşkler site paylaşıma..

  • korku fılmlerıne alıskın bırı olarak.. gercekten tırstım :PP güzel

  • bu ne hacı yaa yorumlara bakıp izledim hayatımdan bi 102 dakika daha boşu boşuna gitti görüşlerinize saygı duyuyorum ama bana göre beş para etmez bu benim görüşüm tabi ama filmden anlayan biri olarak ve ileride yönetmen olmayı düşünen biri olarak kurguyu beğenmedim daha özgün olabilirdi beğenenler çok olmuş ama bence ucuz bi film facede bi korku filmi sayasının adminine bana bi korku filmi öner demişti çok hoşuna giden oda bunu önerdi şimdi beğenmekten wazgeçcem 😀 bana göre ölüm sessizliği adlı film bunu 500 e katlar çok özgün bi senaryosu war bide onu deneyin saygılarr :D:D

  • Harika bir korku filmi daha.
    Bence senaryosu farklı izlemeye değer.

  • filmler çokgüzel ancak site biraz daha derli toplu olabilir teşekkürler.

  • Du ßı ızLıyeLıım Daa d.

  • KAMYONCU KARDEŞ LAFINI BİLDE KONUŞ !SİTEYE DİL UZATMA!! BEGENMİYORSAN DEFOL GİT BAŞKA YERDE İZLE FİLMİNİ BU SİTEMİN SANA İHTİYACI YOK …… FİLM GÜZEL ETKİLEYİCİ BİR HİKAYE TAVSİYE EDERİM ARKADAŞLAR İZLEYİN..

  • admin su xmen first class türkce dublajın partlı şeklini hiç bi yerde bulamadım senden ricam sitene eklermisin….simdiden tesekkürle…

  • COK GUZEL BIR SITE HER KESE TESEGULER

  • Yaw arkadas fılm fılm deıl kıı…Aynen yorumlardaki gibi bası bıraz sıkıcı gelıyo ..sonra korku dozu gıderek artan bir film Tahmın edemıyecegınız kadar…film min sonuda geldımızde ise güzel rahatlatıcı bır sahne arıyosunuz(avcunu yalarsınız) ancak .kötü bir süprizle bitiyor.filmi izlerken yanına lazımlık almayı unutmayın.şaka tabii.yok boyle bır korku fılmı diyorum..24 yasındayım zıhınsel gelısımımı etklıedı diyebilirim..:)…krku film severlere kesinlikle tavsiye edıyorum ama benım gıbı tek basına izlemek sartıyla benden soylemesii..:)iyi seyirlerr hdfilmsitesi kullanıcıları

  • son derece saçma bir film izledim keşke izlemeseydim

  • admin biraz az reklam koy veya 1 sayfaya aynı reklamdan 2 3 tane koymanın ne geregi var site bu reklamlar yuzunden yavaşlıyor :S

  • neye tıklasam reklam 😀

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat