ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Müzede Bir Gece 2 izle ~ Türkçe Dublaj Full
Yılı 2009 Ülke ABD Süresi 105 dk. IMDB: 5.9/10 7056 0
Yönetmen:
Eklenme Tarihi:04-07-2011

Müzede bir gece 2 film konusu: Larry Daley Tv yıldızı olmuştur o hergün ünlenirken Ulusal Tarih Müzesi yenilenmeye başlar dolaysıyla eski kahramanlarımız depolara kilitlenmek üzere kaldırılmaya başlanır. Dalley bunu öğrenir ve hemen harekete geçer...Night at the Museum: Battle of the Smithsonian 2009


X Kapat


0 0 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU HATA BİLDİR

Filmin Bilgisi:
Ekleyen: Kadir Yaman
FİLM hakkında ne dediler?
  • cok iyibir filim izlen mesini tavsiye ederim

  • bu site bence en iyi film sitesi ama eski bazı filmler facebook engelemessinden dolayı açılmıyor bence onları yenilemelisiniz

  • Partlı sistemde çalışıyor.

  • admin bu filmi iki saat boyunca belki açılır diye açık bıraktım genede açılmadı ilginize

  • admin çok güzel bir site çok güzel bir film her gün giriyorum ve hep film izliyorum emeğe saygı ellerine sağlık filmler için teşekkürler 🙂

  • Filmi buyutunce reklam cikio vede kapanmiyo nasil kapatabilirim cildircam :@ !

  • Bu siteye bayılıyorum 😀

  • AsLıNdA GüZeL AmA BıR DaHa gÜzEl deMe aRkAdAsLaR:):):D

  • eywallah birader emeğine sağlık.

  • Elestirmen senin pc teknik elemanı olman doğru bildigğin anlamına gelmez. Şimdi güzel kardeşim videozer ve videobb dediğin gibi yavaş sunucular. İnan biz bile oraya yüklerken zevk almıyoruz. Otomatik geçiş ve partlı sistem için facebook,youtube gibi siteler gerekli ama malesef artık devir değişiyor. Nasıl zamanında yahoo, google video’ya yükleniyordu sonradan facebook’a mecburi geçiş yapıldı şimdide mecburen videobb ve videozer’e geçiş yapıldı. Başka alternatif yoksa site sahipleri ne yaptın? Facebook ve Youtube DRM’li ve içinde telif hakkı bulunan mp3’lerden dolayı filmi siliyorsa nasıl ekleyelim?

    Kısacası facebook’un silmediği filmlerde otomatik geçiş ekliyoruz. Sildiği filmlere yapacak bir şey yok.

  • Videozer de 8 Mbt bağlantı bile geç doluruyor bazen bu yüzden partlı sistemler daha avantajlı oluyor herkesin izlemesi açısından adsl imde yada pc de sorun yok technic servis elemanıyım.

  • ssüper çok iyi. bayıldım ya 1 de mütiş 2 side

  • adminim sen oNu yok bende meydanda heykelin dikecem bee :))

  • Bakın o durumu aşmanız için her videonun altında açıklama mevcut. 70 Dakikasını videobb’den izle 71.Dakikadan sonra videozer’den izleyiniz. Ayrıca sizde şöyle bir müjde vereyim şuan test aşamasında olan bir çalışmamız var testler olumlu sonuçlanırsa yeni eklenecek filmlerde preimum olayı olmayacak full izleyebileceksiniz.

  • movshare zaten agir açilmiyor diger ikisindede sonlara dogru film kesilip bi yazi çıkıyor üye olmu diyor artik orasini anlamadim buna bi çare yokmu acep

  • Bir sorun gözükmüyor.

  • yönetici 3 sistemde de izleme sıkıntısı var.düblajlar sanırım bozuk yada sistemler bozuk.ilginize.

  • Movshare linkinde problem var galiba.

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat