Sitemizdeki eski filmlerin yenilenmesine başlanılmıştır.

Medyum: Red Lights Türkçe Dublaj izle – Tek Part
1 Kötü2 İzlenebilir3 İyi4 Çok iyi5 Mükemmel
google'de ara


Medyum

Medyum: Red Lights Türkçe Dublaj izle – Tek Part

Filmin Türü : +Türkçe Dublaj Filmler, -2012, -2013, Filmler, Gerilim, Gizem, Yabancı Filmler Yapım Yılı : Ülkesi : Süresi : Yönetmen : Oyuncular : IMDB Puanı : 6.2 Eklenme Tarihi : 19-03-2013 - Son Güncelleme: 23-12-2015 İzlenme Sayısı : 16439 kişi
Medyum: Red Lights Türkçe Dublaj izle - Tek PartFilmin IMDB Puanı: 6,2/10 Filmin Sinemalar Puanı: 7.0/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı: 6.8/10 Filmin Yapım Yılı - Ülke :2012 - İspanya , Kanada , ABD Filmin Gösterim Tarihi : 28 Aralık 2012 Filmin Yönetmeni: Rodrigo Cortés Filmin Senaristi: Rodrigo Cortés Başrol Oyuncuları:Sigourney Weaver, Robert De Niro, Cillian Murphy Film Türü: Gerilim, Gizem Film Süresi: 113 dakika Filmin Özeti:Film emekli doktor Margaret Matheson (Sigourney Weaver ) ve onun genç asistanı Tom Buckley (Cillian Murphy)’in psişik olayların kandırmaca üzerine kurulu olduklarını kanıtlama çalışmalarına odaklanıyor. Efsanevi medyum Simon Silver (Robert De Niro ) kaybolduktan 30 sene sonra geri dönmüş ve bilim dünyasının en büyük araştırma konusu olmuştur. Açıklanamaz her yeni gizli olayın ardından popülaritesi daha da artan Silver artık Tom için bir takıntı haline gelmiştir.

Yorum Bölümü

Tacettin 04-06-2017  09:29

8/10 Puan veriyorum çok beğendim




0



0
kadir kapıcı 18-06-2016  19:04

bu filim benim için yani sahtekar medyumları ortaya çıkarmak için yayınlandı benim için yapılmış değil tabi bu filim ama topluma mesaj vermek amacı topluma mesaj vermek isterseniz ya kitab yayınlarsınız yada yazarlık yada düşüncelerinizi biryerlerde paylaşma amacı içinde olursunuz peki topluma mesaj vermek isteyen devlet yetkilileri bunu nasıl yapar tvleri kullanır oda burda olduğu gibi işte ben devletimiz için bilgi toplayan muhbirle ayak üstü konuşurken bana dediki senin arkadaşın vardı ismi şu ha dedim medyum bildim dedim bende dedimki hocam bu adamların ipliğini pazara çıkarmak için çalışma yapsanıza dedim oda doğru söylüyorsun dedi işte bilgi olarak gitti ertesi gün bu olay yayınlandı medyum




0



0
osman 21-01-2015  22:28

filmin sonunu yazanın amacı ne acaba?




0



0
Sadik 19-07-2013  07:05

Spoiler———–

sonunun nesini anlamadiniz arkadas. genc adamimiz kendisi medyum zaten o yuzden kadin la idi cunku cevap ariyodu. kendisi aslinda icten ice biliyordu medyum oldugunu. sonunda, silver sahte deprem yapiyor herzamanki gibi show icin ama bizim genc sahte depremi durdurup isiklari actiriyor. silver once biraz sessiz kaliyor elemanlardan cevap bekliyor belki onlar yapti diye ama olumsuz olunca bizim adamin yaptigini anliyor ve bunu nasil yaptin diye bagiriyor.

ozet: asil medyum bizim genc:)




0



0
sezgin3525 17-07-2013  02:48

güzel film anlamlı bazılarını doğru görmüş gibi sannedersiniz sizi yönlendirir ama asıl doğru sizin içinizde olandır siz bileceksiniz ben böyle anlamlı bir film izlemedim süper tşkler admin




0



0
izmir medyum 16-07-2013  18:30

Güzel bir film…




0



0
kadir 02-05-2013  09:23

Hayır. Panelde son yapılan yorumları oynayalayabiliyorum (1000 üzeri yorum oluyor her daim ) alt kısımlara inemiyorum:)




0



0
yorumcu 02-05-2013  01:48

film gercekten güzel izlemenizi tavsiye ediyorum
bu arada admin benim bir onceki nickim adimonemlidegil benim yaptigim bir cok yorum neden yayinlanmadi ogrenebilirmiyim saygisizlikmi yaptim




0



0
@O_benim 11-04-2013  04:38

Lütfen kapasitesi yetecek arkadaşlar izlesin. Muhteşem bir film…




0



0
Hnoss 11-04-2013  01:56

Filmi anlamayanlar nasıl bukadar yetenekli olabiliyor bende bunu anlıyamadım gayet net güzel bi son mesajı alanlar için tabi




0



0
soykan 02-04-2013  19:36

ek gadin bi film




0



0
qa4412 02-04-2013  18:26

filmin sonu şöyle silver medyum değil psikolok olan çocuğun farkında olmadığı özel güçleri var aslında aradığı özel yetenek kendisi ve sonunda bunu farkediyor




0



0
DeRe 25-03-2013  11:52

bazı abuk sabuk yorumlar okuyunca yorum yapma ihtiyacı duydum.. herkes her şeyi anlayamaz. istese de kapasitesi yetmez.. yani dolayısıyla aşağıdaki merve, hoca gibi yorum yapanların bu filmi anlamamasını anlıyorum.. ,)) bu film kült filmler arasında yerini hakkıyla alacak bir filmdir.. izlenilesi bir film olarak görüyorum..

afiyet olsun.. ,)




0



0
onur 22-03-2013  16:23

Bu sitede ilk yorumum prestij , sihirbaz ( edward norton ) , inception vb. filmleri izliyip seven arkadaslara kesinlikle tavsiyem dir bu film bu tarz film arıyodum ne zamandır böle filmler bir 20 – 30 yıl sonra kült filmler arasında yerini alıcak unutulup gitmiycek filmler.




0



0
umut 21-03-2013  14:32

silver sahtekar gözleri görüyor.genç doktorda asıl medyum yada metafizikçi çok begendim




0



0
safa 21-03-2013  13:07

gizemin b.knu çıkartmışlar XXL gizem




0



0
sonunuanlayanvarmi 21-03-2013  04:41

yani sonuna kadar güzel flim ama sonunu anlayan var mı varsa lütfen yazsın bu nasıl final yani sonunu kurgulayamamışlar bizi mi aptal yerine koyuyorlar yoksa anlayana ödül mü verecekler 🙂




0



0
ozgur 21-03-2013  02:55

güzell…




0



0
hakan 21-03-2013  02:00

ters köşe




0



0
merve 21-03-2013  01:02

afedersiniz ama bi b.k anlamadım filmden sonunda ne olduğunu anlarım sandım oda olmadı iğrençti




0



0
merve 21-03-2013  00:59

hiç bişey anlamadım filmden boşuna izlemişim çok karma karışık bir film sonunda ne olduğunu anlarım sandım oda olmadı iğrençti




0



0
mutsuz prenses 20-03-2013  23:50

değişik ama güzel bence sonuna kadar izleyin…




0



0
hoca 20-03-2013  23:05

sinemada izledim ama pişman oldum desem yeridir. başta iyi gidiyor, filmin yarısından itibaren tat vermiyor. sonu zaten bir değişik. açıkçası izleyin demem, izlemezseniz hiçbirşey kaybetmezsiniz…. Ama bu tarz filmleri sevenlerin belki ilgisini çekebilir. Normalde severim bu tarz filmleri ama bana iç açıcı gelmedi…




0



0

Benzer Filmler

Reklami kapat [x]