ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.
Kung Fu Panda 3 Türkçe Dublaj izle

Kung Fu Panda 3 Türkçe Dublaj izle

Yılı 2015 Ülke ABD Süresi 95 dk. IMDB: 7.4/10 9593 12 oy
OYUNCULAR:

Olağanüstü güçleri olan Kai, Çin'i işgal edip tüm ülkeyi ele geçirmeye kararlıdır. Bu yolda ilerlerken kimse karşısında duramamakta ve teslim olmaktadır. Kahraman Pandamız PQ ise bu duruma dur demek için kardeşlerini eğitmeye başlar. Biran önce panda çetesini kurup Kai ile mücadele etmeleri gerekmektedir...


X Kapat


5 7 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU REKLAMLARI KAPAT/AÇ
Filmin Bilgisi:
Ekleyen: Anna
Eklenme Tarihi: 30-03-2016
FİLM hakkında ne dediler?
  • salakmisin kizim aptal sen soylemesen biz bilmiyorduq esek aptal salak seviyesiz

  • rezale hepinis rezale

  • bende acmadi

  • filim güzl

  • cok kötüydüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  • süper di

  • Neden engwlledin videoyu admin

  • ikide kir duruyor ama irternetten değil:(

  • çok güzel olmuş. site sayesinde sorunsuz seyrettik. tşk.

  • Her saniyesinden keyif alıcaksınız eminim iyi seyirler =)

  • ooohh be ben mutlu oldum 4 ü bekleriz Bu Filmi Yapanın Allah ona Razı olur inşallah0

  • Harikaaaaaaa

  • Part part yapabilirsiniz (30 dk)

  • Sinema Çekimi galiba ses boğuk gibi geliyor ama güzel Teşekkürler HDFilmSitesi 😀

  • şimdi tam oldu türkce harika oluş elinize sağlık mükemel olmuş bunun dördünüde isterim amma dört de çıkarsanız mükemel olur emeyi olan herkese çok teşekürler 100 üzerinden 100

  • 2 kez izledim çok güzeldi

  • bence süper

  • yeesssss

  • HARİKA BİR FİLİM KUNG FU PANDA 4 DÜDE BEKLİYORUM

  • 10 üstünden 1000 i hakediyor

  • harika 4 çıksın muhteşem ötesi

  • çok güzel amam donuyo

  • KASMASA MUKEMELDE İŞTE NESEVSUPER OLMUS SERISINE DEVAM EDILIR 4 DE CIKAR

  • turkcemiacilmiyo

  • Sail nbb

  • sananayk layn >:(

  • yandaki kadınlar daha güzel

  • Türçe var izleyin tavsiye ederim çok güzel bir filim sisede bu siteye koyduhunusz icin tesekkur ederim

  • süper

  • 4 de çıkar

  • İzlemedim ama çok güzel bir film olduğunu duymuştum.Herkes ”Muhteşem bir animasyon filmi. Mutlaka izleyin” diyor. Ben de bunun türkçe dublajının gelmesini bekledim ve geldi. Şimdi ailem ile birlikte izleyeceğim. İnşallah herkesin dediği gibi muhteşemdir.

  • İzlemedim ama çok güzel bir film olduğunu duymuştum. Herkes diyor ki ” Her yönüyle çok güzel”. Şimdi kardeşim ve ailem ile izleyeceğim. İnşallah herkesin dediği gibidir.

  • Çok güzel olmuş ses biraz geç ama güzel yapanların elleri dert görmesin çok harika

  • Sesinde Kötülük Yok Orjinal Sesi Bu Hoparlöründe Bir Sıkıntı Var Galiba

  • çok güzeldi 4ü de bekleriz

  • Saolun

  • e iyi sayılır baya komik yani

  • abi :7 seslendirme çok dandik olmuş kai ile oogway in

  • izledim türkçe

  • izledim türkçe

  • güzel film ama 4 daha güzel olur

  • Efsane film 4 çıkarmı acaba 😀

  • çok güzel acayip güzel

  • on numara filmin yapımcısınına burada teşekkür ederiz

  • mühteşem film 4 ü beyliyom

  • harika umarım türkçedir

  • Harika bir film herkeze tavsiye ederim. 😉

  • bayıldım şuan çıldırıyo rum muhteşeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

  • acaba türkçemi

  • izlemedim ama güzel bir film gibi görünüyor şimdi izliyorum

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sagkayan