Hdfilmsitesi.com kalitenin tek adresi yenilendi...Sorun yaşayanlar tarayıcı geçmişini silsinler.

Köstebek – The Departed Filmi HD izle Türkçe Dublajgoogle'de ara HDF Puanı: 3.3


departed

Köstebek – The Departed Filmi HD izle Türkçe Dublaj

Yapım Yılı : 2006 Ülkesi : ABD Süresi : 150 Yönetmen : Oyuncular : ,, IMDB Puanı : 8.5 Eklenme Tarihi : 14-04-2011 İzlenme Sayısı : 28864 kişi
Filmin Özeti : Gerek oyuncu kadrosu gerekse senaryosuyla türünün en iyilerinden olan Filmin konusu şöyledir; Polis teşkilatı uzun yıllardır yakalayamadığı suç örgütünün içine adamını koyar. Suç örgütünün lideri Frank'da polis teşkilatının içine adamını yerleştirmiştir. İki tarafından önceden yapılacağı hamleler önceden bilinmektedir ancak zamanla işler öyle bir karışır ki gerçek "Köstebek" kim bilinmez hale gelir...

Yorum Bölümü

cem 26-05-2016  22:11

çok duygulandım leonardo di caprio ölünce




0



1
oktay 04-04-2016  09:57

hayatımda bu kadar iğrenç bir reklam görmedim bunun sesini kısın bari admin adamı ifrit ediyor resmen




0



0
efe 09-03-2016  11:20

duygulandırdın mk 🙂 3 sene önce D




0



0
erdem 16-08-2013  23:51

ben saydım ölüleri




0



0
Osman 22-06-2013  00:48

Türünün en iyisi.




0



0
admin 21-07-2012  13:48

Farklı alternatifler ekledim.




0



0
yunus 21-07-2012  11:47

admin tek part otomatik geçişte sorun var düzeltirsen sevinirim vk yi beğenmiyorum ordan izlemiyorum düzeltirsen sevinirim




0



0
yince 11-06-2012  00:55

tek parça da senkron kayması var,düzeltirseniz sevinirim…




0



0
ge.we.ze@ 23-04-2012  22:50

2. izleyişim gzl film ama wouuuv diyemicem ..




0



0
çağlar 29-03-2012  02:41

filmde bi ben ölmedim amq 😀 ölen ölene 😀




0



0
admin 24-03-2012  10:56

Kontrol edilip düzeltildi.




0



0
dreams 24-03-2012  04:14

admin açılmıyorvideo ya ulaşılmıyor diyor bi bakabilirmisin…




0



0
admin 06-01-2012  14:57

Yeniledik.




0



0
ferdi 06-01-2012  12:34

admin tek parca videobbda biraz izledikden sonra prenium gibi seyler geldi.tek parca 3 kotu gosteriyo ve tek parca 1 de acilmiyo bi yardim ederseniz sevinirim.




0



0
okan 10-12-2011  13:47

cok guzel bı filim




0



0
zenta 23-11-2011  18:52

admin film açılmıyor ve otomatik geçiş eklerseniz sevinirim




0



0
emrah 23-11-2011  05:21

öncelikle admin teşekkür ederim film sorunsuz bir şekilde izledim. filme gelince anlatacak söz yok izlemek gerekir
film başından sonuna kadar 145 dak. kimin köstebek olduğu belli değil çok güzel senaryosu vede oyuncuları tabikide ….




0



0
can 17-09-2011  23:56

otomatik geçişli sistem eklerseniz senivirim siteniz çok güzel emeğinize sağlık




0



0
muratmec 16-09-2011  22:27

Düşünceleriniz…




0



0
Caner 18-08-2011  14:53

çok güzel bir filmdi




0



0
admin 13-08-2011  02:54

Filmde sorun yok Flash playerin son güncellemesi sonrası firefox ve chromede bazı sorunlaş oluşmuş. Düzelecektir. Şimdilik İnternet Explorer 7 8 veya 9 ile deneyiniz.




0



0
metin 13-08-2011  01:48

film çalışmıyor yenilermisiniz bi de yalanlar üstüne filmini ekyelerseniz sevinirim




0



0
JokeR 27-07-2011  12:05

king kong gibi bi film yok arşivde eklerseniz sevinirim.




0



0

Benzer Filmler

Reklami kapat [x]