Sitemizdeki eski filmlerin yenilenmesine başlanılmıştır.

Korkusuz – Daredevil izle – Türkçe Dublaj Tek Parçagoogle'de ara HDF Puanı: 0.0


korkusuz

Korkusuz – Daredevil izle – Türkçe Dublaj Tek Parça

Yapım Yılı : Ülkesi : Süresi : Yönetmen : Oyuncular : IMDB Puanı : 6.4 Eklenme Tarihi : 26-03-2012 İzlenme Sayısı : 29346 kişi
Korkusuz - DaredevilFilmin IMDB Puanı: 5.4/10 Filmin Sinemalar Puanı: 7.0/10 Filmin HDFilmsitesi Puanı: 6.4/10 Yapım Yılı ve Ülkesi: 2003 - ABD Gösterim Tarihi: 21 Mart 2003 Filmin Yönetmeni: Mark Steven Johnson Başrol Oyuncuları: Ben Affleck, Jennifer Garner ve Colin Farrell Filmin Senaristi: Mark Steven Johnson Film Türü: Aksiyon, Fantastik, Macera Film Süresi: 103 Dakika Film Konusu: Matt Murdock günlük hayatta başarılı bir avukat olarak kanunları uygulamaktadır. Geceleri ise Daredevil kişiliğine bürünerek kanunu kendi eline almakta ve kötülere karşı savaşmaktadır.Yolunun kesiştiği Elektra ile Kingpin'in peşine düşerler...

Yorum Bölümü

mustafa 07-01-2016  11:16

şunu da sölim Elektra ölmedi onu yaşlı bi adam (USTA) bulup hayata geri getirdi bu film 2003 yapimi 2005 elektra diye ayri bi film çıktı onu izlerseniz herşeyi anlarsınız




0



0
nicat 11-10-2015  14:03

ardi gelirse guzel olur




0



0
murad 09-10-2015  20:34

çok güzel bir filmdi.




0



0
genç osman çetindemir 08-10-2015  22:23

2003 te çocukluhumun filmi sadece bi sahnesini hatırlıyorum cocuhun ustune variller yuvarlanıyo ve gör kalıyodu sonrası nı hatırlamıyorum suan 20 yaşındayım ve yeniden korkusuz




0



0
sercan 16-04-2015  21:10

bu flimin dizisi çıktı daradevil 12 bölüm yayında suan




0



0
Emrecan bektaş 08-03-2015  00:57

BU FİLM COCUKLUGUMUN FİLMYİDİ SÜPER BİRŞEY ŞUAN 19 YAŞINDAYIM VE HALEN İZLİYORUM HARİKA TEK KELİMEYLE KAPTAN AMERİKAMI BU DESELER MAT MORDAKI SEÇERİM CÜNKÜ TÜM HERŞEYİ SÜPER KAPTANDA SADECE KALKAN VAR 😀




0



0
kadir 07-01-2015  14:50

Yenilendi




0



0
cemocan62 04-01-2015  22:17

filmi yenilerseniz sevinirim




0



0
zeynep beyza 28-04-2013  10:59

çok güzel izlemenizi tafsiyeedrim




0



0
Bond 21-04-2012  10:40

Çok güzel bir film ancak yağmur yağma sahneleri saçma olmuş biraz..




0



0
oguzhan 16-04-2012  20:24

merhaba admın bu yorumu yayınlaman ıcın degl sadece okuman ıcn yazıyorum senın okuman cn su ulkede keske ısını sızn kadar temız guzel hatta mukemmel yapan ınsanlar daha cok olsa supersınız fılme gelınce guzel fılım ıyı gunler




0



0
can 06-04-2012  04:24

marvel’in diğer filmlerine nazaran vasat ama boş vaktiniz varsa izlenebilir.teşekkürler admin 🙂




0



0
adsız 05-04-2012  22:57

güzel bir filmdi helede müzikleri zaten evanescence nın şarkıları hep güzel olmuştur




0



0
hamza 05-04-2012  16:38

Muhtesem bir film tavsiye ederim




0



0
Marvel 30-03-2012  19:04

Film oldukça güzel yani bilindik kahraman filmlerinden farklı.Devamının gelmemesi çok kötü…




0



0
volkan 29-03-2012  16:29

Admin 🙂 eklediğin için çok teşekkürler




0



0
Şahin 28-03-2012  10:38

Çok güzel bir film tavsiye edilir




0



0
hasan114455887 28-03-2012  10:01

filmi izlemeden geçmeyin:)




0



0
bonq 28-03-2012  08:48

olum seninkini paylaşmıyo benimkini bırak paylaşmayı bide siliyo :d kıralım kalbini beraber




0



0
onurkt 28-03-2012  04:28

bi fantastik film sever olarak normalde filmlere yorum yapmam ama vaktinize yazık olur bu filme en güzel iltifat rezaletten biraz iyi demek olur




0



0
ÜMİT 28-03-2012  02:24

neden %40 beğenmeyen olduğunu anlamıyorum bence gayet başarılı bir film




0



0
burak2585 28-03-2012  00:31

admin bey sitenin her yeri sağı solu yukarısı aşagısı heryeri flash içerikli reklamlarla dolu olduğu için videoda kasmalar yaşıyorum 🙁




0



0
ihach 27-03-2012  22:24

müzikler güzel, film güzel, kız güzel oooooh 😀




0



0
SAYLIS 27-03-2012  21:09

film çok hoşuma gitti gerçekten terreddüt etmeyin izleyin pişman olmıcaksınız(admin bu sözüm sana okadar yorum atiyorum hiç birini paylaşmiyorsun kalbini kiricam en sonunda 🙂 ‘)




0



0
ali uyanık 27-03-2012  18:21

0-12 yaş grubu için ideal bir film .basit kahramanlıklar falan filan haha.




0



0
ByBurakyılmaz* 27-03-2012  18:00

Güzelmiş. :)))




0



0
ATA 27-03-2012  14:08

harika çok güzel mütiş teşekürler.




0



0
Hamza D. 27-03-2012  12:55

güzel bir filmdi herkeze tavsiye ederim.




0



0
duran 27-03-2012  12:49

parti sistemine geçiyom 2.partda kaliyo ilerlemiyo 13sn yeden sonra




0



0
OKAN 27-03-2012  12:31

çok güzel




0



0
eemr3 27-03-2012  11:48

film gercekten güzel izleyin pişman olmassınız.




0



0
ilhan 27-03-2012  03:42

muhteşemmm film…..




0



0
arif 27-03-2012  02:20

yada MIDP 2.1 java ya uygun birşeyler




0



0
arif 27-03-2012  02:18

@Admin Flash desteği gerektirmeyen extra bir html kutusu oluştursanızda telefondan da izleyebilsek filmleri çok güzel olacak.
Örnek: HTML 5




0



0
eren 26-03-2012  20:51

tek kelimeyle harika




0



0
machinist 26-03-2012  20:31

evet güzel film.devamı varmı acaba?




0



0
Ugur 26-03-2012  19:23

Gercekden Harika Bir Film Tavsiye Ediyorm.




0



0

Benzer Filmler

Reklami kapat [x]