Sitemizdeki eski filmlerin yenilenmesine başlanılmıştır.

Kaçaklar – The Losers izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parçagoogle'de ara 20-12-2015

Fragman Okru


the-losers

Kaçaklar – The Losers izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

Filmin Türü : +Türkçe Dublaj Filmler, -2010, Aksiyon-Macera, Suç Yapım Yılı : Ülkesi : Süresi : Yönetmen : Oyuncular : IMDB Puanı : 6.3 Eklenme Tarihi : 30-07-2013 İzlenme Sayısı : 41989 kişi
Kaçaklar - The LosersFilmin Filmin Diğer Adı: İşe Yaramazlar Filmin IMDB.Com Puanı - 6.3/10 Filmin Sinemalar.com Puanı - 6.4/10 Filmin Hdfilmsitesi.com.tr Puanı - 6.2/10 Filmin Yapım Yılı - Ülke - 2010 - ABD Filmin Gösterim Tarihi - 23 Nisan 2010 Filmin Türü - Aksiyon, Macera, Suç, Casusluk Filmin Yönetmeni: Sylvain White Filmin Oyuncuları: Chris Evans, Jeffrey Dean Morgan Senaryo: Peter Berg, James Vanderbilt Filmin Kitap - Andy Diggle Filmin Süre - 97 Dakika Filmin Özeti : CIA'dan bir tim suçluların peşindedir.Ancak ekipteki beklenmedik ihanet ekibi şoka uğratır.Ellerinde sadece düşmanın ismi olan ekibe Aisha isimli gizemli bir kadın yardım edecektir...

Yorum Bölümü

Yuri 08-06-2017  03:58

Muhteşem ötesi bayıldım




0



0
ibrahim 04-08-2013  21:51

Zamanınız varsa izlenilir yoksa iyi de olsa bol aksiyon var ama kopuk ve bazı saçma olaylar var. Yine de iyi bir film.




0



0
Alperen 03-08-2013  07:57

hacı 4200 film minimum 1.5 saatten 6300 saat yapar bu da 6300/24 ten 262 gün yapar. 😀 yani dur durak bilmeden 8 ay boyunca film izlemen gerekir 😀 sen kaç yaşındasın hacı ? ne ara izledin o kadar filmi 😀




0



0
umut 01-08-2013  11:14

clay süper rol yapmış film süper bol aksiyon izleyin…




0



0
Agarta 01-08-2013  05:29

Fazla yorum yapmayı sevmeyen biriyim. Hatta uzun bir süredir bu sitede takılmama rağmen sadece 3 defa yorum attım. ( Emeğine Saygı duyuyorum ancak kişisel algılama admin ) Şu ” Film berbat ” ” Zaman Kaybı ” ve benzeri yorum atan arkadaşlar. Her film sizin zevk yapınıza uyacak diye bir kural yok. Beğenmiyorsanız izlemezsiniz. 4200 Film izleyen ve 7000 bin filmlik arşivi olan ve internet üzerinden sitelerden film bakarak bunu devam ettiren biri olarak size tavsiye ediyorum. Bu yorumlar kişiliğinizin yazılı bir özeti. Negatif yorumlar da olacaktır elbette, Ancak her filmin altında pozitif yerin negatif yorumlar oluyor. Neyse.. Profesyonel izleyicilerin beni anladığını biliyorum. Diğerleri de anlayabilmiştir umarım.




0



0
emrecan22 31-07-2013  23:18

filmin adı kaybedenler değilmi kaçaklar yazmışsınız işe yaramazlar yazmışsınız




0



0
yıldırım 31-07-2013  02:53

Bizim yönetmenlerin çektiği aksiyon filmi gibi..zamanınız varsa izleyin yoksa değmez..




0



0
zafer 30-07-2013  23:55

idare eder




0



0
turgut 30-07-2013  22:14

helikoptere uçaksavarla ateş eden adamı vurabilirlerdi,saçma olmuş




0



0
mert 30-07-2013  17:23

Admin sihir bazlar çetesini yüklersen sevinirim 🙂




0



0
flimden en iyi anlayan adm 06-09-2012  03:07

bu film harika dostum




0



0
gs 21-03-2012  03:34

cokk ıyı:DDekıp




0



0
sukru 07-01-2012  22:29

harika hoş film emeginize saglık izleme deger




0



0
miço 05-01-2012  15:18

ben de yorum yapmazsam hatrım kalır çok hoş bi film di




0



0
hasan 31-12-2011  22:44

güzel film emeğinize sağlık




0



0
TheLost34 05-12-2011  19:17

fılm sahaneydi izlenmesi gerekir




0



0
selma 05-12-2011  16:44

mümkemmel bir film kesinlikle izleyin JEFFRY DEAN MORGAN filme apayrı bir lezzet katmış Bu güzel site içinde sizlere teşşekkürler ellerinize sağlık…




0



0
foçalı 02-12-2011  02:16

ilk başta izlenmez dedim ama flim süperdi herkez izlesin




0



0
erkan 29-11-2011  04:15

çok harika….maceranın yanısıra çokta makara yaa…..izlerken çok güldüm…




0



0
DÜNDAR 3455 26-11-2011  02:27

kesinlikle izleyin arkadaslar cok guzel bı fılm emegı gecen herkeze cok tesekkurler




0



0
Salih 04-11-2011  18:03

izlenicek türden bir film 10/10 Harika




0



0
fth 03-11-2011  05:07

film müthişti sonunada bittim sıkılmadan izleyeceinize bahse girerim 10/10 harika bir film iyi seyirler . biri kamera kötü demiş bende harikulade müthiş çekim…




0



0
şehzade75 30-10-2011  03:57

mükellmel iş. + bizim admin teşekkürler…




0



0
ARDA 26-10-2011  08:10

güzel bir aksiyon tabi ki hollywoodun abartılı sahneleri ile birlikte 🙂




0



0
yunus e... 25-10-2011  22:37

kamera berbattı,filmin konusu oyuncuları herşeyi güzel ama kamera çekimi çok kötü




0



0
AsiMavi 25-10-2011  21:38

Süper bir film kesinlikle izlemenizi tavsiye ederimm 😉 tesekürler adminn..




0



0
demir 25-10-2011  20:35

kısaca iyi bi film 🙂




0



0
DEpREsiF 25-10-2011  03:38

gercekten güzel film :)))




0



0
aloneromance 25-10-2011  02:43

Uzun zamandır sitenizin takipçisiyim ve gerçekten çok iyi iş çıkarıyorsunuz.EMEĞİNİZE SAĞLIK 10/7….




0



0
faruk 25-10-2011  00:41

cok begendim tşk ederim emeginize …




0



0
Hortlaq 24-10-2011  23:00

güzel bi filmdi aksiyonu boldu..




0



0
can 24-10-2011  22:20

film 10 numara 5 yıldız.izleyinn derim




0



0
Engin 24-10-2011  21:26

Böylesi güzl bi film. 6.3 ü haketmiyor.




0



0

Benzer Filmler

Reklami kapat [x]
Kaçaklar - The Losers izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça, HD