ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hesaplaşma Filmi izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj
Yılı 2003 Ülke ABD Süresi 107 dk. IMDB: 6.1/10 10944 2
Yönetmen:
Eklenme Tarihi:10-12-2011

Michael Jennings dünyanın önde gelen mühendislerinden biridir. Ürün geliştirme departmanında çalışmaktadır. Her işin sonunda hafızasını silmektedir.Yüklü miktar para karşılığı 3 yıllık bir iş alır. Ancak kendisine ödenmesi gereken paranın 20 basit eşya şeklinde ödenmesi tüm planlarını bozar. Artık hesaplaşma zamanıdır...


X Kapat


2 0 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU HATA BİLDİR

Filmin Bilgisi:
Ekleyen: Kadir Yaman
FİLM hakkında ne dediler?
  • güzel filmdi. izlenebilir

  • eğlenceli ve sürükleyici hoş vakit geçireceğiniz bir film

  • Etkileyici iz bırakan bir senaryosu yok ama yine de izlenebilecek güzel bir film. 5.4/10 veriyorum.

  • film çok güzel ama film çıktıkdan 10 yıl sonra haberim oldu

  • bence harika bı fıl elıne saqlık admın

  • harikaa.. keyifli enfes bir film… temposu düşmeyen bol aksiyon.. izleyin..

  • Bir sorun yok açılıyor.

  • admin hesaplaşma filmini izleyemiyorum her ikisi de açmıyor….düzeltebilir misin?

  • daha öncede izlemiştim sıkılmadan tekrar izledim . İzlesemmi diye düşünmeyin direkt izleyin arkdaşlar aksiyon sevenler için kaçırılmayacak bir film 😉

  • filmelri indiremiyormuyuz altlarına birer link atmış olsanız indirmek için süper olur

  • Bu filmin türkçe dublajlı halini kac gündür bulamadım çok çk teşekkür ederim sizlere filmi keyifle izleyebildim

  • film Acılmıyo bakın suan

  • admin otomatık partlıda fılm acılmıyor sebebını orene bılırmıyım

  • admin arkadaşım siten gercekten süper ve tanıdıklarıma sürekli tavsiye ediyorum fakat bir ricam olucak filimlerdeki sesler genel olarak az cıkıyor bunu halledermisin lütfen

  • filmler mükemmel,alternatifler mükemmel,görüntü ve ses mükemmel ellerine gözlerine saglik admin.
    Böyle giderse pekyakinda senden patlamis misirda isteriz admin ::)

  • ellerinize saglık mukemmel bı film herkese benden tafsıye ederim

  • harbi güzel filimmiş çok saol bilgin 😀 bu ara spr filimler var 😀

  • 2003 yılının güzel bir filimi teknoloji aksiyon durmuyor bırı duruyor bırı başlıyor izlene bilir

  • Film cok canlı arkadaşlar .. kesin izleyin 10/9 film 😀

  • Çok güzel, heyecanlı, aksiyonlu iyi bir film. Ailece izlenebilir. Tavsiye ediyorum izleyin.

  • ŞiddetLe Tavsiye ederim zamanı güzel degerlendiriyor. her anlamda :))

  • tavsiye ederim sürükleyici

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat