ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
HaLKa 1 izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça HD

HaLKa 1 izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça HD


Yılı 2002 Ülke ABD Süresi 115 dk. IMDB: 7.1/10 14413 6
Yönetmen:
Eklenme Tarihi:31-08-2011

Halka 1 full hd izle film konusu: Türünün en iyilerinden olan filmde, Gizemli bir kızın yer aldığı kasedi izleyenler 7 gün içinde ölmektedirler. Araştırmacı gazeteci Rachel Keller'de bu kasedi izleyip ölenleri araştırmaya başlar. Kasedi bizzat izler ve oğlu ile kendisinin hayatını kurtarması için sadece 7 günü vardır...HaLKa türkçe dublaj izle,The Ring izle,The Ring full izle,The Ring 1


X Kapat


5 1 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU REKLAMLARI KAPAT/AÇ
Filmin Bilgisi:
FİLM hakkında ne dediler?
  • sen ne anlarsın ikincisini de izle o zaman anla…

  • sonu hiçte malca değildi

  • artık film seçerken yorumlara bakmıcam ben şimdiye kadar gördüğüm en güzel korku filmi halka bu filmede saçma olumsuz yorum yazıyorsunuz ya pess!! şu beğenmeyenler yorum yapın bakalım ne izlemeli ???

  • hayatrımda sonu bu kadar mal biteni görmedim halka halka dediler heycanlı korkunç degil seyretmeyin belgesel gibi

  • pırrr delal bu spasss

  • guzel film ama sonu anlamsiz

  • adam brody nerde oynuyor ki ben niye görmedim???

  • admin öncelikle siteniz fevkaléde süper hayran kaldım ancak bazı film lerin içerikleri katagorisinden ayrı ama olsun onemlı değil

  • ewt part 5 de sorun war ii akşamlar

  • part 5 açılmıo gibi

  • Şuana kadar tırsmamak için izlememiştim ilk defa izliyorum güzelmiş tam bitti diyorsun tekrar yenibir olay tafsiye ederim . Emeği geçenlerin eline sağlık

  • rıza söyledigin doru bunuda izlersem 10 kere izlemiş oluyom

  • 10 üzerinden 8 .gerçekten izlemeye deyer bir film. zamanın naıl geçtiğini bilmedim.

  • İzleyebilieceginiz en iyi gerilim filmlerinden birtanesidir.Şiddetle tafsiye ederim arkadaşlar

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat