Film sitemizde eski filmler güncellenmektedir...

Günah Şehri Filmi izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj
1 Kötü2 İzlenebilir3 İyi4 Çok iyi5 Mükemmel
google'de ara


Günah Şehri Filmi izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj

Günah Şehri Filmi izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj

Filmin Türü : +Türkçe Dublaj Filmler, -2005 ve Öncesi, Aksiyon-Macera, Editörden, IMDB 7.0/10 Ve Üzeri Filmler, Psikolojik, Suç Yapım Yılı : Ülkesi : Süresi : Yönetmen : Oyuncular : IMDB Puanı : 8.3 Eklenme Tarihi : 20-04-2013 - Son Güncelleme: 22-12-2015 İzlenme Sayısı : 45652 kişi
Günah ŞehriFilmin Orjinal Adı » Sin City Filmin IMDB Puanı » 8.3/10 Filmin Sinemalar.Com Puanı » 8.1/10 Filmin Hdfilmsitesi.com.tr Puanı » 8.0/10 Filmin Yapım Yılı - Ülke » 2005 - ABD Filmin Tür » Aksiyon, Macera, Psikolojik, Suç Filmin Yönetmeni: Quentin Tarantino,Robert Rodriguez,Frank Miller Filmin Oyuncuları: Bruce Willis,Jessica Alba,Elijah Wood Süre: 113 Dakika Filmin Özeti » Usta oyuncu kadrosuyla hafızalardan silinmeyen bir film... Burası öyle bir şehir ki dürüst insan bulmak nerdeyse imkansız. Cinayet, Soygun, Uyuşturucu şehrin vazgeçilmez suçlarıdır. Yenilmez sokak dövüşçüsü Marv güzeller güzeli Goldie ile birlikte olur ertesi gün yatağında ölü bulur. Marv intikam almak için işe koyulur...

Yorum Bölümü

alper 29-09-2015  13:43

Bu filmi anlamak için beyin gerekli filme tok atmayın film anlayan içintm birbaşyapıt.




0



0
NieksarKD5 23-09-2015  19:45

film güzel herkesin tarzı farklıdır.. saygılar..




0



0
gidiyore 27-04-2015  18:08

ben artik sundan cok eminim yapilan yorumlarda filme ne kadar kotu deniliyorsa o kadar iyi ve izlenilesi bir film… lutfen millet aksiyon tarzi seviyorsan bunu belirt yorumda ona gore yap yorumu arabeskci adam rock dinlermi yada mesela bana gore dun yanin en gereksiz boktan muzik turu raptir sacma sapan yorum yazmayin filmlere bir tarz belirleyin kendinize ona gore izleyin filmleri




0



0
Aksi 16-08-2013  15:06

Sabırla sonuna kadar izledim belki film surpriz yapar diye ama ne yalan soyliyeyim berbat bir film! zamanınıza yazık sakın izlemeyin!!!




0



0
erti 19-07-2013  20:28

elif sen filmden anlamıyosun. bence kendini köprüden filan at. mükemmel bir film. KESİNLİKLE İZLEMENİZ GEREKEN BİR FİLM:




0



0
vladTepes 18-07-2013  01:39

Bu film efsaneler arasındadır , filmden anlamayan kişiler anca fiyasko diye nitelendirir . 10 üzerinde 8.2 lik izleyin pişman olmazsınız




0



0
elif 15-07-2013  18:29

kesinlikle kötü bir film. izleyerek zaman kaybetmeyin derim.




0



0
Scofield 02-07-2013  23:26

4 yada 5 yıl önce izledim ama burdaki yorumlardan etkilenip filmi izlemekten vazgeçmemeniz için yazıyorum kesinlikle izlediğinize pişman olmayacaksınız




0



0
chaton9 12-06-2013  05:32

kısa olan hayatta izlenmesi gereken ilk 20 film arasında kendi kategorisinde büyük bir başyapıt resmen.bu filmi herkes idrak edemez anlayanlar ise en az 2-3 defa izler komedi aşk ve o orjinal sözler…başka bi yerde denk gelemezsiniz tabi sin city 2 çıkmazsa :))




0



0
barış 06-06-2013  03:13

izlenmesi gereken güzel bi film.




0



0
CHANGRKALMUK 18-05-2013  21:49

arkadaslar gercekten fılmden anladınızı dusunuyosanız ızleyın ama bı fıme 8 puan verılmıs ama sız o fılmı begenmıyosanız demektırkı fılmden anlamıyosunuz yanı anlamıyosanız ızlemeyın




0



0
RAdo 15-05-2013  04:40

Filmle fiyasko diyen akılsızlara önerim cartoon networkten ben10 izlemeleri çünkü bu tarz filmler sizin anlıycanız dilden söylemek gerekirse tamamen bi akıl oyunudur ve aklı olmayanlar genellikle anlamadıkları için fiyasko diyebilir film kendi türünde bir başyapıt




0



0
deniz yıldız 07-05-2013  15:58

tek kişi bile fillme kötü diyorsaki birden fazla kişi söylüyor bunu o zaman ben bu filmi izlemem çünki zaman o kadar değerliki diğer filmlere ayıp olur




0



0
Hemid 24-04-2013  10:49

Iyi




0



0
Murat 22-04-2013  11:27

Bu site harika f,lmleri hep buradan izliyorum.Çizgi romanın film sektöründe yeri olmamalı bence,çizgi roman saman kağıtlarında güzel…İlk 5 dakika izleyip kapattım çünkü animasyon ve çizgi roman sevmiyorum,herkese iyi seyirler




0



0
ddd 22-04-2013  09:55

deeded




0



0
kemo 22-04-2013  03:19

değişik birşey yapmaya çalışmışlar . görüntü çok kötü. bence direk çizgi film yapsalarmış daha iyi olurmuş hem fazla parada harcamamış olurlardı




0



0
kbaskoy 21-04-2013  15:52

merak ettim şimdi bazıları harika bazıları fiyasko demiş.bende izlecem şimdi :))




0



0
Eyyub 21-04-2013  12:36

Tek kelme ile SUPER!!! Teshekkurler!!!




0



0
machinist 21-04-2013  10:41

çizgi roman tadında güzel bi film.




0



0
dene 21-04-2013  10:26

deneme




0



0
Aslantürk 21-04-2013  03:11

hiç bişe anlamadım




0



0
sylar 21-04-2013  03:07

Bu filme fiyasko yada aldıgı puanı haketmiyor diyen kişi filmden anlamıyordur film farklı kulvarda koşmus resmen akıcılıgı kesinlikle bir numara =))




0



0
Emre can 21-04-2013  01:40

filmin bende orjinal cd si var sitede izlemedim ama evde defalarca izlediğim bi filmdir çok süper izlemenizi tavsiye ederim film karışık diyenler film izlerken başka şeylerle uğraşırsanız anlamazsınız tabi filmde aynı günde geçen birkaç hayat anlatılıyor.




0



0
solak 21-04-2013  01:08

Çook iyi ..Teşekkürler …




0



0
tyler 20-04-2013  23:50

izleyin 10 numara film çizgi romanın dısına cıkmadan çok güzel anlatılmış Marv karakteri adeta marvelin karakterlerine tepki olarak doğdugu bir karakterdir çok etkileyicidir.




0



0
Zanzibar 20-04-2013  23:43

Biri anlatsın bunu bana.




0



0
aydın 20-04-2013  22:11

anlamadığım bu saçma sapan filme nasıl 10 üzerinden 9 verilmiş. bence filmi met edenlerde eminim dalga geçiyorlardır. berbat bişey buuuuuuuu




0



0
Mehmet 17-04-2013  23:50

Ask böyle birşey olsa gerek




0



0
Mehmet 17-04-2013  23:49

Super yuz yıl sonrabile aynı dıkkatle seyredilirask boyle bışrsey olsa gerek




0



0
king 07-09-2012  05:27

abi film süperde goldi ayrı bi süber yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




0



0
kaan35 11-06-2012  03:26

Çizgi roman tarzında yapılmış, kendi alnında bir başyapıt. Mutlaka izlenmeli. Oyuncu kadrosu inanılmaz. Filmi beğenmemiş arkadaşlara tavsiyem Kurtlar Vadisini izlemeleri yönünde olacaktır.




0



0
ceronimo 27-03-2012  01:16

abi film güzelde sonundan bişey anlamadım ama sıkılmadan izledim ve akıcıbi filmdi




0



0
serseryy 26-03-2012  17:31

film süper tekrar tekrar izledim :))




0



0
ahmet 15-03-2012  19:37

güzel fakat sıkıcı




0



0
ss 27-12-2011  00:45

sürükleyici … filmin konusu çok ıyı ollmasada izlemeye değer bir film… bitene kadar kalkamadım … emeği geçenlere saygılar….




0



0
emir 24-10-2011  15:22

Ramo sen bu filme fiyasko diyorsan git öl. Bu film film tarhinin en güzel filimlerinden biri. izledigim en güzel filim de diyebilirm hem insanı sürüklüyor hem güldürüyor hem korkutuyor tam anlamıyla Harika bir film Ramo gibi filimdn anlamaazlar ise kelime yapıyor. Kesinlikle izlenmesi gerekir.




0



0
VaLE 16-10-2011  22:43

izlediğim en enteresan en değişik en çarpıcı en fantastik en sıradışı filmdi.Kesinlikle fevkalade AAlaa




0



0
dünya 14-10-2011  13:23

ben hiç birşey anlamadım 😀 😀 ama alıp götürdü film beni etkiliyici.




0



0
dayı 10-10-2011  02:24

macera aksiyondan daha çok psikolojik kısmı ağır basmış. Hareketli macera aksiyon tarzı bi film bekleyenler için hayal kırıklığı olabilir.




0



0
turan 09-10-2011  01:41

Hayayımda izlediğim en ilginç film diyebilirim..:) Daldan dala atmalar çok fazla ama oyuncu kadrosu olsun hem abartılı sahneleri olsun hem görüntü tarzı olsun diğer filmlerden çok ayrı olduğu kesin…




0



0
sert 08-10-2011  21:25

bu sıteyı ogrendım ve devamlı kesıttız flım ızlıyorum kerkese tafsıye edıyorum ıyıkı varsınız




0



0
kerem 07-10-2011  16:00

çok şaçma film çocuklar için yapılmış film:)




0



0
by_remm 06-10-2011  23:48

film gercekten güzel bu tarz filmler harika bence.




0



0
uykucusirin 06-10-2011  02:00

ramo sinema tarihinin sıradışı filmlerinden birisine fiyasko diyorsan kaldır at kendini yüksek bi yerden. Literatürde sana uygun kelime yok 🙂




0



0
dark-army 05-10-2011  23:02

sıra dışı bir filim bence ilgi çekici abartılı sahneler var ama seredilebilir abartılı olmasına rahmen sıkılmadan izleniyor aksiyonu bul ve konusu olan bir filim sevmeyenler olabilir ama bu sıradışı filimi tavsiye ederim başladığı tempoda devam ediyor .




0



0
Ramo 05-10-2011  02:58

Film tam anlamıyla fiyasko aldığı puanların zerresini hak etmiyor bence. Zaman kaybından başka birşey değil tavsiye etmem!




0



0
umit 04-10-2011  19:30

bu filmin hastasiyim admin eline saglik mukemmel bi film eklemişsin, herkesin kesinlikle izlemesi gerek bence. Admin birde arattım ama bulamadım, “sehrin azizleri1-2” arsivde bulunmasi gerek kesinlikle. Saygılar




0



0

Benzer Filmler

Reklami kapat [x]