Hdfilmsitesi.com kalitenin tek adresi yenilendi...Sorun yaşayanlar tarayıcı geçmişini silsinler.

Geliş Türkçe Altyazılı izle / Arrival 2016google'de ara HDF Puanı: 0.0


gelis-arrival-2016

Geliş Türkçe Altyazılı izle / Arrival 2016

Yapım Yılı : 2016 Ülkesi : ABD Süresi : 116 Yönetmen : Oyuncular : ,, IMDB Puanı : 8.3 Eklenme Tarihi : 17-01-2017 Etiketler: İzlenme Sayısı : 46460 kişi
Geliş 2016 film konusu: Uzaylılar dünyaya gelmiştir. Ancak geliş nedenleri bilinmediğinden, onlarla iletişim kurmak adına bir komisyon kurulur. Dil profesörü Dr. Louise Banks ile fizik profesörü Ian Donnelly bı iş için görevlendirilir. Louise uzaylılarla iletişim kurdukca gizemli işaretleri çözmeye başlar... Arrival

Yorum Bölümü

Bugra 06-02-2017  02:47

eleştiren arkadaşları anlamıyorum komiksiniz 🙂 izleyecek arkadaşlar yapılan saçma yorumlara aldırmayın ha klasik uzaylı filmi beklentisinede girmeyin film gayet başarılı izlemenizi tavsiye ederim




0



0
quicksilver 01-02-2017  18:31

hayatımda izlediğim en kötü uzaylı filmiydi.ahtapotları mı desem,2 tane el mi desem yoksa harry potterdaki ruh emicileri mi desem,almışlar,mürekkep balığı gibi mürekkep çıkarıp film boyunca saçma sapan yazı yazdılar ve acayip sıkıcı,hiçbi amacı olmayan saçma sapan bi film.izlemeyin.amy adams ve jeremy rennera yazık olmuş.başka da bişey yok.uzay gemisi de çakıl taşı 😀 ..zaten netten bulabilirsiniz..




0



0
film danışmanı 20-01-2017  20:06

70 dakıka falan ızledım HAYATIMDA gordugum en ucuz uzay fılmı bu komıklık karsısında sergılenen ciddi bır kadro komık kalmıs hıc bır olay yok dakıklaca uzaylılar harföğrettıler kelıme kullanmalarını ıstedıler canım sıkıldı spora gıdeyı barı kafam dagolsın =)




0



0
İlbay 18-01-2017  21:03

Güzel film. Tavsiye ederim.




0



0

Benzer Filmler

Reklami kapat [x]