Film sitemizde eski filmler güncellenmektedir...

Gece Vurgunu Türkçe Dublaj izle – Nightcrawler
1 Kötü2 İzlenebilir3 İyi4 Çok iyi5 Mükemmel
google'de ara


Gece Vurgunu Türkçe Dublaj izle - Nightcrawler

Gece Vurgunu Türkçe Dublaj izle – Nightcrawler

Filmin Türü : +Dram, +Türkçe Dublaj Filmler, -2014, Aksiyon-Macera, Editörden, Filmler, IMDB 7.0/10 Ve Üzeri Filmler, Suç, Yabancı Filmler Yapım Yılı : Ülkesi : Süresi : Yönetmen : Oyuncular : IMDB Puanı : 8.0 Eklenme Tarihi : 12-02-2015 - Son Güncelleme: 29-10-2016 İzlenme Sayısı : 33381 kişi
Nightcrawler Filmin Bilgileri:Lou Bloom kariyer peşinde koşan genç bir adamdır. Kendi işinin kendisi yapmaya karar veren Lou Bloom gecenin bir yarısı elindeki profesyonel kamerayla birlikte işlenen suçları kamera kaydına almaya başlar. Böylelikle saygın bir kanalda kendine yer bulan Lou Bloom çok geçmeden bunların faturasını da ödemek zorunda kalacaktır. Orjinal Adı: “Nightcrawler ” Sitemizdeki Adı: Gece Vurgunu Türkçe Dublaj izle - Nightcrawler Yapımcı Ülkesi (Country): ABD Yapım Yılı ve Gösterim Tarihi: 2014 - 28 Kasım 2014 (Türkiye) Türü: Suç, Dram, Gerilim Yönetmen: Dan Gilroy Senaristler: Dan Gilroy Oyuncu Kadrosu: Jake Gyllenhaal, Rene Russo, Bill Paxton Süresi: 117 dk IMDB Puanı: 8,0 Sinemalar Değerlendirmesi: 8,0 www.Hdfilmsitesi.com.tr Değerlendirmesi : 8,0

Yorum Bölümü

sebebsiz 15-10-2016  14:53

yalancııı




0



0
İbrahim 26-09-2016  02:02

Sistem sisden acımasız olmanızı ister tabiki başarılı para kazanan itibar gören biri olmak istiyorsanız… Ahlak dini inançlar v.s hepsini hiçe saymanızı da… Bunu yapanları ne hikmetse kötü göstermektende geri durmaz.. İşin aslı haklıdır da ama asıl kötü olan sistemin bizatihi kendisidir…




0



0
Telman 28-07-2016  03:08

Yemin ederim boylesine sacma bir film izlememiwtim.10/2




0



0
FilmBeyi 12-01-2016  18:06

Filme kötü diyen arkadaşlar 15 yıllık izleyicisiyim falan demişsiniz Suç dram gerilim, olduğu için sevmemiş olabilirsiniz ama aradığınız özellikleri gidin animasyon çizgifilm izleyeyerek bulun bence film güzeldi izlemeye değer sevdim ve olumsuz y orumlarınızı milletin hevesinikaçıracak şekilde yapmayın yorumu okuyup inadına izledim ama güzeldi




0



0
x_libero 15-11-2015  15:44

kesınlıkle bos zaman gecırmek ıcın ızlenecek bir fılım




0



0
mert 05-10-2015  19:13

kardesim kisiden kişiye degisir film zevk meselesidir ben mesala çok sevdim herkez izlesin bence böyle kişiler dedigine bakmayin çok güzel film




0



0
thebest 02-10-2015  18:55

zaman kaybı diyen aptaldır




0



0
Deniz 01-10-2015  01:01

Bu film bi harika dostum. Hırs böyle birşey işte.




0



0
yakodonmez 12-05-2015  18:54

15 yıllık sinema izleyicisiyim tam bir zaman kaybı




0



0
mhmmt 04-05-2015  05:25

ıyı bir film takıpcisiyim ve cok nadırdır yorum attım cokk cok guzel bır fılm 8 degil9 ve ustu hak edıyor Mukemmel…




0



0
picked 03-05-2015  14:49

Filmi açıp 20 dakika izleyip bir şey anlamadım,sıkıcı deyip kapatmayın.Film 50. dakikandan sonra hareketleniyor buna göre izleyin.




0



0
selim 02-05-2015  20:21

8 DE 8. ZAMAN KAYBI




0



0
izleyici1 23-04-2015  22:52

dikkatinizi bir dakika bile dağıtmayan,merak uyandıran konusuyla,dram ve suç türünde değerlendireceğim,başrol oyuncusunun güçlü karakteriyle perçinlenmiş güzel bir film.izleminizi tavsiye ederim.( kapitalizmin sonuçlarını farklı bir açıdan gösteriyor) puan 7,5




0



0
JakeUp 19-04-2015  22:10

Ne kadar saçma sapan bi filmdi. Tamamen zaman kaybı. Ortada menfaatleri uğruna her türlü pisliği yapan bir insan ve bi kaç parça aksiyon. Imdb bu tür aptalca filmlere ne mantıkla 8.0 gibi son derece yüksek bi puan veriyo orasıda hepimizin ilk aklına gelen düşünce..! İzleyecek olan arkadaslar geldiginiz gibi geri dönün filmin sonunda bu yazdıklarıma hak vereceksiniz..! Ayrıca Siteye çok teşekkür ederim gerçekten çok muhteşem bi site… Saygılar…




0



0
sezgin 16-04-2015  03:51

olumune hirsli be abi….super filim




0



0
salih 13-04-2015  22:53

bu filmi övenleri gerçek hayatta görüp ne tür insan olduklarını bilmek istiyorum.. filme gelirsek görüntü ve efekt kalitesi dışında en ufak bir değeri yok.. hele hele baş yapıt gibi yakıştırmaları hakedemeyecek filmler arasında ilk sıralamalarda yerini almıştır bana göre.. kalın sağlıcakla




0



0
eyup 08-03-2015  09:23

tşkler admin on numara film zaman kaybı diyen arkadaslar alışmıs klasik film izlemeye filmin konusu hayata dair örneklerle dolu




0



0
Adilov 06-03-2015  17:35

super bir kino




0



0
furkan sülecik 01-03-2015  02:47

sürükleyiciydi şahsen sıkılmadan izledim fakat aksiyon felan yok kısacası adam işsizken aklıyla fakirlikten zenginliğe yükseliyor güzeldi bana göre




0



0
İzzet 27-02-2015  22:47

Film Konusunu Anlamadan İzlersen Tabi Zaman Kaybi Olur Adamlar Biz Gibi Boş Degilki Hertürlü Konuda Film Çekiyorlar Bizim Mantik Dövüş Kavga Kari Kiz Ondan Sonra Gelişmiyorz




0



0
levent 27-02-2015  16:48

Arkadaşlar filmi kesinlikle izleyin.Klasik konulardan uzak ve tarzında 1 numara bir film.Film iş hayatımıza farklı bir pencere açısından konuyu ele alıyor.İş hayatımızda her zaman farklı sıkıntılara farklı çözümler veya çakallıklar yaparız.Bu film elbetteki düşüncemizi derinden etkileyecek bir yapıt olmuştur.Kesinlikle tavsiye ederim.




0



0
Alper Arman 27-02-2015  04:16

Son 5 yılın en iyi 5 filminden biri.seyredip seyretmemek size kalmış !




0



0
tlll 27-02-2015  00:14

merak uyandıran bi film tamam da imdb 8 çok fazla bu filme enfazla 6 olmalı




0



0
Tuncay 27-02-2015  00:02

Keyifle izledim. Sürükleyici ve konusu çok farklı.




0



0
wimpin 26-02-2015  19:47

50.dakka izledim hiçbişey yok diyen şahış flimden nasl birşey bekledin çok merak ettim Flim gayet başarılı güzel sürükleyici.




0



0
Funda-Emre 25-02-2015  20:16

Biz çok beğendik izlenmeye değer bir film. :)d




0



0
Ramazan 25-02-2015  18:15

İzlenilebilir , sürükleyici bi film .Lakin ımdp puanı bence bu filme fazla . tşkler admin..




0



0
Femre 23-02-2015  20:56

Film gerçekten müthiş ötesi süper birşey




0



0
gökhan 23-02-2015  20:52

izlenecek bi film değil gününüzü bu filmle karartmayın.




0



0
K.KaLeLi 23-02-2015  18:00

Konu olarak değişik güzel bir Film, sıkılmadan izleyebilirsiniz.




0



0
İsa KARAÇAM 20-02-2015  21:40

Gerçekten de muhteşem bir film, kesinlikle izlenilmesi gereken bir film. Lou’nun azmini takdir ediyorum fakat hırsın ve paranın karakterini ele geçirmesine izin verdi. Meslektaşın olarak yakıştıramadım Lou. 😀




0



0
Birdost 20-02-2015  01:09

Kesinlikle izleyin. Ufkunuz açılacak.




0



0
Nasty Dude 19-02-2015  08:21

izleyin belki hayata dair bişeyler öğrenirsiniz.




0



0
Sello 19-02-2015  00:26

Bi filmi izleyemedık arkadaş Yaw durmadan donuyo




0



0
uyto 18-02-2015  15:34

cok alcak haraketler.ama film guzel 🙂




0



0
fatih 18-02-2015  07:31

güzel film izlenir




0



0
Senarİstanbul 18-02-2015  03:12

boş bir film son derece gereksiz. imdb sine güvenerek izledim pişmanım




0



0
free 16-02-2015  23:41

merhaba daha önce yorumda bulunmustum neden yayınlanmadı acaba gayet güzel bir yorumdu….??




0



0
KEMAL 16-02-2015  14:47

Başrol oyuncusu cuk oturmuş.Değişik ve güzel bir film.




0



0
Tunay 16-02-2015  03:06

Güzel film




0



0
şahan 15-02-2015  22:04

10/8 çok fazla bu film için




0



0
emrah 15-02-2015  19:36

yemın edıyorum zaman kaybıı 50 dk ızledım hıcc bısey yok




0



0
Memocan 15-02-2015  03:25

cok iyi




0



0
LSD 15-02-2015  03:24

Kesinlikle izlenmesi gerekilen bir film konusu farklı olmakla beraber sürükleyici bir film.




0



0
Alper Arman 14-02-2015  07:54

.bir insanın ihtirasları uğruna ne kadar acımasızlaşabileceğini,aksiyon,gerilim ve dram konularını harmanlayarak işleyen sürükleyici ve güzel bir film.




0



0
mutluhan 14-02-2015  03:21

film bastan sona super ikincisi gelir..




0



0
nihat_c 13-02-2015  23:18

Sosyopatlıkta 10/9.5 i hak eden gerçekten süper bi film….medya olgusunun “profesyonellik” kılıfında AHLAKTAN yoksunluğunu en iyi örneği ile sunan film….
TŞKLER HDFİLMSİTESİ 🙂




0



0
orhan 13-02-2015  20:11

sonu daha etkileyici olsun diye bekledim ama yinede çok güzeldi




0



0
kadircuk61 13-02-2015  11:01

Harika bir site emeği geçen her kezin ellerine sağlık filmde har izlemeye fazlası ile deger…
ika bir film




0



0
super 13-02-2015  04:08

super film tavsiye ederim mukemmel bir film olmus




0



0
free 13-02-2015  01:51

hırsın nasıl bir gözü körelten yanı oldugunu bu filmde görmüş oluyoruz hiç sıkılmadan izlenebilecek düşündürücü bir yapım iyi seyirler…..




0



0
gürsoy 13-02-2015  00:56

film İMDBnin gerçekten hakkını vermiş MÜKEMMEL ÖTESİ VE HİÇ YORUM ATMAZDIM buna atasım geldi emeği geçenlere sonsuz teşekkürler izlenilecek bir film




0



0
Gökhan 12-02-2015  23:52

İlk yorum benden 😉 film cok guzel bu siteyi 3 senedir seyrediyorum harika PERFECT…




0



0
Kaan 12-02-2015  22:13

Gerçekten izlemelisiniz




0



0
murat 12-02-2015  21:58

ilk yorum benden izlemeye değer film ilginç senaryolu




0



0

Benzer Filmler

Reklami kapat [x]