ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.
Bölge 13 Filmini izle ~ Türkçe Dublaj Tek parça

Bölge 13 Filmini izle ~ Türkçe Dublaj Tek parça

Yılı 2004 Ülke Fransa Süresi 84 dk. IMDB: 7.2/10 11524 1 oy
Yönetmen:

Bölge 13 1 film konusu: 2010 Yılının Paris'ine yakışmayan tek yer "Bölge 13" dür. Tehlikeli Bölge'de her türlü suç işlemek yaşam formunu almıştır. Yetkililer Bölge 13'ü yok etmek için tehlikeli bir oyun oynarlar.Polis memuri Damien ile Bölgede yaşayan Leito'yu bu iş için kullanırlar... Banlieue 13 , District B13


X Kapat


0 1 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU REKLAMLARI KAPAT/AÇ
Filmin Bilgisi:
Ekleyen: admin
Eklenme Tarihi: 26-07-2011
FİLM hakkında ne dediler?
  • kaptan amerka nece baxax tek partya

  • Sagol ne kelime harika site ve harika bir flim süpersin admin çok çok teşekkürler

  • saol

  • Seyredilir güzel filim açilmior dienler merak ediorum ne içor lar pc nin neresinden syrediorlar 😛

  • acılmıyor Film admın

  • tbrk..

  • KARDEŞİM SAOL HARİKA Bİ SİTE OLMUŞ İLK DEFA ADAM GİBİ Bİ FİLİM İZLEDİM EMEĞİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK 🙂

  • söylenicek söz 😀 yok o bir efsane …

  • müken bel bir filim ama admın bazen çok donuyor

  • Yenilendi..

  • 3. part açılmıyo :S

  • son zamanlarda izlediğim en iyi aksiyon filmiydi .. zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım bir o kadar da etkileyiciydi özellikle leito nun dövüş sahneleri süperdi .. herkese tavsiye ederim özellikle aksiyon filmlerini sevenlere

  • Bir sorun yok çalışıyor. Geçmişi ve çerezleri temizleyiniz. Ayrıca tarayıcının önbellek süresini artırın.

  • Son part ölü adminim 😀

  • izlemeye değdi zaman aksiyonla geçti …

  • Arkadaşlar daha once izlemiştim 1-2 olmak üzere müthiş bi film hemen izleyin…

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sagkayan