ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Reklamları kapatmak için player altında ki Reklamları kapat butonuna tıklayın.
Araftaki Ev Türkçe Dublaj izle

Araftaki Ev Türkçe Dublaj izle

Yılı Ülke Süresi dk. IMDB: 6.9/10 52115 0 oy
Yönetmen:
OYUNCULAR:

Araftaki EvFilmin Bilgileri:Dulce, ailesiyle beş yıl önce taşındıkları evlerinde bir takım garip olaylar yaşamaya başlar ve hiç beklemediği sonuçlarla yüzleşmek zorunda kalır. Otuz yıl sonra Dulce yaşlı bir kadına dönüşmüştür ve yıllar önce yaşadığı trajedi ve gizemi çözmek için eve döner Orjinal Adı: “ La casa del fin de los tiempos ” Sitemizdeki Adı: Araftaki Ev Türkçe Dublaj izle Yapımcı Ülkesi (Country): - Yapım Yılı ve Gösterim Tarihi: 2013 - 26 Haziran 2015 (Türkiye) Türü: Korku, Gerilim , Gizem Yönetmen: Alejandro Hidalgo Senaristler: Alejandro Hidalgo Oyuncu Kadrosu: Rosmel Bustamante, Adriana Calzadilla, Simona Chirinos Süresi: 101 dk IMDB Puanı: 6,9 Sinemalar Değerlendirmesi: www.Hdfilmsitesi.com.tr Değerlendirmesi :


X Kapat


0 0 DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SİNEMA MODU REKLAMLARI KAPAT/AÇ
Filmin Bilgisi:
Ekleyen: Anna
Eklenme Tarihi: 20-10-2015
FİLM hakkında ne dediler?
  • ispanyol sineması beni yine hayal kırıklığına uğratmadı adamlar biliyor bu işi, aslında filmin kurgusu hiçte karmaşık değildi zaman paradoksumu kelebek etkisimi ne derseniz deyin son 40 dakikasını çok güzel bağladılar buna benzer bir hollywood filmi izlemiştim ama elbetteki bunun eline su dökemezler.. insan bir korku filminde ağlar mı yaa ben sona doğru çok duygulandım zaten herbir karakterinden hüzün akıyordu melankolik ve gerilimli havasına rağmen izlettiriyor kendini bence izlemeden geçmeyin..

  • sakın izlemeyin gerçekten berbat yani yazık bu filmi izlediğim zamana 😀

  • Ne kadaarrrnn zaman yolcusu bır aıle

  • yav arkadas fılm cok karısık ya bı yere kadar normal ondan sonra corba oldu bısey anlamadım ya

  • Herşeye Rağmen Pek anlaşılır olmasada izlenilecek Güzel bir film…

  • cok guzel sag olun hem korku hem duygusal 🙁

  • Kesinlikle düşünmeden izleyin, 10/9 film

  • ben hayatımda böyle şaşırdığım bir korku film izlemedim 10 nömre bir film

  • Çok fazla sıkıcı korku sıtesinde yeri 10/3

  • Kontrol edildi bir sorun gözükmüyor.

  • Acılmıyor

  • bence cok guzel filim sonuda harika olmus 10 ustunden 7 puan

  • film harika ama anlayana gerçekten iyi bir kurgu kim istemez zamanda yolculuk etmeyi herzaman iyi şeyler gelmiyor insanın başına

  • gayet iyi bi filmdi tesekkurler..

  • abouuu cok korkunkc

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun filmin sonunu içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sagkayan