ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Zor Ölüm 4 izle ~ Türkçe Dublaj Full HD Kalite

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
Filmin Konusu:
Zor Ölüm 4Filmin Diğer Adı: Live Free or Die Hard - Zor Ölüm 4.0 IMDB Puanı: 7.5/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı: 7.8/10 Yapım Yılı - Ülke: 2007 - ABD Gösterim Tarihi : 29 Haziran 2007 Türü: Aksiyon,Macera,Gerilim,Suç Yönetmeni: Len Wiseman Oyuncuları: Bruce Willis,Mary Elizabeth Winstead,Timothy Olyphant,Justin Long,Sung Kang,Maggie Q,Cyril Raffaelli, Cliff Curtis,Kevin Smith,Jonathan Sadowski, Chris Palermo Senaryo: Doug Richardson,Mark Bomback Süre: 130 Dakika Filmin Özeti: Serinin dördüncü filminde,John McClane yaşlanmıştır. Geçen zaman içinde eşinden de boşanmış alkole başlamıştır. Artık aktif görevlerden ziyade bilgisayar suçlularını yakalamakla meşguldur...John yeni türeyen ve ABD Ekonomisini dahil yok edecek güce sahip olan Bilgisayar Teröristlerine karşı son görevini yapacaktır...
Film hakkında ne dediler?
  • Merhaba admin senin sitenin çok begenen biriyimde ne olmuş bu siteye zor ölüm 3 de açmıyordu 4 de açmıyor
    başka yerden izlicez nabalım umarım sorun neyse kısa sürede düzeltirsin

  • Film cortlamış. Zaten bütün siteler aynı yerden Paylaşım yapıyor. Birinizde farklı olun yafff

  • teşekkürler doslar sayenizde keyifle izledim

  • Admin helal olsun sana. On numara siten var. Bi çok site de film izledim ama senin ki kadar güzel bi siteye sahip olanı görmedim. Helal olsn

  • öncelikle sitedeki filimlerden ziyade site ziyaretçilerine davranışınız için yazmak istedim.başka sitelerde olduğu gibi kaba anlayışsız ve ukala cevaplar yazmıyorsunuz.duyurunuzu az önce okudum.gayet açıklayıcı ve kibar sözlerle anlatmışınız sıkıntınızı.öncelikle davranışınız için teşekkür etmek istedim.ve son olarakta sitedeki filimler çok güzel.emeğinize sağlık.

  • Yeniledim. 5 Alternatif eklendi. Beğendiğiniz alternatifden izleyiniz.

  • part 3 sorunlu !!!!!!

  • Videoların altında sorun yaşayanlar için link var tıklarsanız detaylı açıklama mevcut.

  • Admin ben hep takılmadan izliyordum şimdi hep takılıyor.sorun nedir acaba?yardımcı olur musun=?

  • KARDEŞİM GERÇEKTEN GÜZEL BİR SİTEN VAR TŞK AYRICA SİNEMA ÇEKİMLERİNİ KOYMA VE OTOMATİK GEÇİÇ SİSTEMLİ FİLMLERİN HARİKA HEPSİ ÖLE OLSA YOK DEMEM

  • güzel film teşekkürler..

  • ok yapabileceğim ne varsa elimden gelen neyse yaparım kardeşim

  • Teşekkür ederim. Afişler dışında sorun kalmadı… Malesef diğer makine yandığı için yedekleri kurtaramadık ve eski yedekleri atmak zorunda kaldık eski yedeklerde hasarr gördüğü için biraz uğraştırıyor bizi…

  • oto geçiş sorunsuz admin sorun yok bende

  • baran bende gönüllü arıyordum. Senden ricam en son eklenen filmi açıp otomatik geçiş i bi kontrol eder misin.

  • admin 2 gündür siteye bağlanamıyom artı şimdede filmleri göremio çöz şunu kardeşim sıkıldım

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sağ reklam