ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Yeşil Yol Filmi Tek Parça Full izle

  • İZLEYEN : 21114 Kişi
  • IMDB PUANI: 8.4
Yeşil Yol Filmi Tek Part Full izleSinemalar.com Puanı: 9.2/10 IMDB Puanı: 8.4/10 Yapım Yılı - Ülke: 1999 - ABD Tür: Dram Yönetmen: Frank Darabont Oyuncular: Tom Hanks, Michael Clarke Duncan, Gary Sinise, Sam Rockwell, David Morse, Barry Pepper, James Cromwell, Patricia Clarkson, Graham Greene, Doug Hutchison, William Sadler, Bonnie Hunt, Jeffrey DeMunn, Michael Jeter, Todd Thompson, Bill McKinney Senaryo: Frank Darabont Senaryo (Kitap): Stephen King Yapımcı: Frank Darabont, David Valdes Görüntü Yönetmeni: David Tattersall Müzik: Thomas Newman Süre : 190 DK Filmin Özeti : Edgecomb' un hapishanedeki görevi, hücrelerinden alınan idam mahkümlarını, elektrikli sandalyenin bulunduğu ölüm odasına kadar olan bir millik yeşil yoldan götürmektir. Edgecomb yıllar boyunca bu yoldan sayısız idam mahkümu nakleder. Ama hiçbirisi onu John Coffey kadar etkilemez. Oldukça iri yarı biri olan Coffey, iki küçük kızı öldürmek suçundan idama mahküm olmuştur. Ürkütücü görünümünün aksine oldukça duygulu ve karmaşık bir iç dünyası olan Coffey, bazı doğa üstü güçlere sahiptir. Edgecomb' un ona gerçekten suçlu olup olmadığını sormasıyla aralarında diyolog başlar.Coffey bazı yaptıklarıyla suçsuz olduğunu Edgecomb'a göstermiştir ama ne yazık ki iyilik yapmak istediği halde ve işlemediği suçtan ötürü Coffey 'Yeşil Yol' dan idama götürülür...

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Bilgisi:
    Ekleyen: admin
    Eklenme Tarihi: 05/18/2011
    FİLM hakkında ne dediler?
    • Tom Hanks varsa zaten mükemmeldir..

    • cok agladım cok güzel bir film kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

    • 3. kez izleyişim.. her seferinde de aglıyorum…efsane !!

    • Çok etkileyci bir film

    • müthiş!

    • Gerçekten ağlamamak mümkün değil müthiş bir film sırf son sahnesini görebilmek için izledim

    • ben bu film kadar hiçbir şeyde ağlamadım gerçekten harika

    • mükemmel ötesi bir film

    • admin film için çok teşekkürler . film iste tek kelime ile geçekten mükemmel

    • Tek kelime ile MÜKEMMEL

    • aglamaktan fırsat buldukça izledm tek kelimeyle mükemmel di 😉

    • ömrümde ilk defa dram filmi izledim ve ilk defa yorum yapıyorum müthiş bir film kaliteli film budur

    • eger film izlemek ıstıyorsanız ve eger guzel bır fılm ızlemk ıstıyorsanız bu fılmı kesınlıkle ızleyın …..

    • muhteşem izlemeyen çok şey kaçırır site harika her zamanki gibi .

    • saçmalık 😀 olum valla izlemeyin çok pis aar oldum 3 saat ağzıma edildi.

    • patron artık ışıkları kapatabilirsin elveda koca john coffey unutulman mümkün değil … 🙁

    • Admin Öncelikle Teşekkr Ederim ki İnsanlara Böyle Güzel Bi Site İle Yardımcı Olmussun Tbrik Ederim. Film İçin İse Yoruma Gerek Yok Beşinci İzlleyişim ve Bu Son da Olmayacak Bugün Bir Kere Dahaa İzledim Çnki john Coffey Vefat Etti, Büyük Patronun Anısına..

    • Hocam böyle problemi yaşamıyordum önceden bu sitede dowland da takılı kaldım. TAKİP.

    • MichaeL Clarke Duncan bu adam efsanevi bi insan Yaw (:

    • admin 7.partın 6.dakikasından sonra sorun var.

    • izlemediyseniz kesinlikle izleyin 🙂

    • film mükemmel ama bu hapishanede kaç tane ampul var mk patladıkça tekrar düzeliyo 😀

    • süper bir film

    • Admin kardes muthıs fılm muthıs sıte birde “son görev” adlı filmi eklersen çok sevinirim harikasın!! 🙂

    • Süper 😉

    • 10 Numara Filim . Hala İzlemeyen Varsa Vakit Kaybetmeden İzlesin 🙂

    • Çok güzel bi film admin 😀

    • Eğer izlemediyseniz kesinlikle izleyin inanılmaz bir film izlemeyen çok şey kaybeder !

    • Tam bir zaman kaybı.. Acıyorum o IMDB ve Sinemalar Puanına acıyorum.. Utandım böyle bir film izlediğim için.. 2 Saatime acırım.. :/

    • teşekkürler

    • Uzun zamandır aradığım bir filmdi,teşekkürler.

    • guzel

    • izledigim en güzel filmlerden birisi tavsiye ederim admin siteniz cok güzel teşekkur ediyorum böyle bir filmi paylaştıgınız için ama filminbazı yerlerinde ses kayması var :(ilgilenirsenirseniz sevinirim iyi geceler.

    • “yeşil yol” bir başyapıttır.. gelmiş geçmiş en güzel 10 film arasındadır.. tabi bu benim kendi fikrim.. izleyecek olan arkadaşlara tavsiyem şu; kesinlikle vakit kaybı olmayacaktır.. herkesin izlemesi gereken çok çok çok güzel bir film.. paylaşım için tşk admin.

    • Eğer daha izlemediysen hemen otur ve izle. Mükemmel değil, mükemmel ötesi bir film. Bana güvenin. 😉

    • evet teşekkür ederim. Sorun halloldu.

    • Tarayıcı önbelleğinizi ve çerezleri boşaltıp deneyiniz.

    • 2. partta problem var düzeltir misiniz? 3. dakikadan sonra takılıyor.

    • izlenmeli.

    • esaretin bedelinden sonra izledigim en guzel film emeginiz icin tsk ler…

    • STEPHEN KİNG GİBİ Bİ ADAM Bİ DAHA DÜNYAYA ZOR GELİR admin kardeş bu siteye tam 6 aydır takılıyorum hiç eksik yok teşekkürler size ve editöre fakat stephen king filmlerine ağırlık verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    • herkesin hayatında birkere izlemesi gerekir… 8/10. teşekkürler…

    • googlede uzun sure arama yapdim ama tum sitelerde bir sorun vardi. keske sitenin aramasina daha once tiklasaydim aklima gelmedi. film guzel ama uzuuuun.tesekkur admin.ha bi de harrinin olum yadigarlari 2dvd cikinca eklersen minnetdar olurum.TSK =)

    • harıkaydı 😀

    • Admin’misin nesin, nasıl bır site yapmıssın boyle google ye izlemek istedıgım fılmı bıle yazma tenezzulunde bulunmuyorum. Cok tesekkur ederım ADMİN kendı adıma….

    • Dublaj zaten?

    • TR Dublaj yokmu acaba:)

    • Aradığım her filmi ister tek parça ister hd kalitesinde olsun rahatlıkla bulabiiliyorum emeği geçen herkese saygılar ve sevgiler

    • burdan üçüncü film izleyişim gitgide hayran oluyorum siteye artık öneririm de 😀

    • güzel

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sagkayan