ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Yeni Hayat Filmi Türkçe Dublaj izle / Tek Parça HD




SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
Filmin Konusu:
Yeni HayatDiğer Adı - Cast Away IMDB.Com Puanı - 7.5/10 Sinemalar.Com Puanı - 8.2/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı - 7.7/10 Yapım Yılı - Ülke - 2000 - ABD Gösterim Tarihi - 23 Şubat 2001 Türü - Dram, Macera, Romantik Yönetmen: Robert Zemeckis Senaryo: William Broyles Jr. Başroller: Tom Hanks, Helen Hunt ve Paul Sanchez Süre - 140 Dakika Filmin Özeti - Hayatını mantıkğa ve iş hayatında ki başarılara adayan Chuck Noland, bu yüzden sevgilisini ve özel hayatınıda ihmal etmektedir. Fakat Chuck, uçak kazası yapıp ıssız bir adaya savrulunca herşey değişecektir. Yeni Hayat artık onu beklemektedir...
Film hakkında ne dediler?
  • Bu flme saçma diyecen arkadaş,sen flm seyretmesinden anlamıyorsun.boş yorum yazıpta insanları yanıltma.bundan daha güzel bir flm olabilirmi..

  • saçma sapan bir film zaman kaybı izleyen pişman olur.

  • ne saçma bir insansın sen

  • iyiydi

  • gerçekten güzel bir film tavsiye ederim

  • izlemeye degerrrr….

  • kusura bakmayın ama bu film zaman kaybı sadece yorumlara bakarak izledim berbat ötesi zamanı bol olan izlesin

  • on numara film arkadaşlar mutlaka izleyin

  • Super bı fılmm dıcem ama her fılım ıcın boyle dedıklerı ıcın pek bısey degıstırmıcek super demem.. amaa gercekten Super bı fılmm ızleyın 🙂

  • 7 part sorunlu galıba aclmıyor

  • filmin sonu biraz havada kaldı sanki…

  • teşekkürler..herşeye ragmen yaşamanın ne kadar güzel oldugunu bir kez daha hatırlatan bu filmi izlettiğiniz için…

  • güzeldi film süürükleyici biraz durgun olsada değişik duygular veriyo insana izlenmeli kesinlikle

  • bu adam kendini izletdiyor tıpkı yeşil yolda olduğu gibi

  • superrrr

  • hayatimda izledigim en guzel filmlerden biri,hatta en guzeli diyebilirim.
    o “vakit kaybi yada vakti olan izlesin” diyenler pek sanattan anlmiyorlar galiba,bboyle bir filme vakit kaybi denilebilir mi ya… Tom Hanks harika bir oyuncu! muthis !

  • Fena degildi , ama ada’da cok SIKICI gecti film , izlenebilir…

  • Çok güzel bir film. Mutlaka izlenmeli. Emeği geçen herkese teşekkürler.

  • Bu filmi izlemeyen çok şey kaçırmış demektir… Yıllar önce defalarca izlediğim çok gerçekçi bir film… cast away, brevhart, gladyatör ve monte cristo kontu… bu filmler 100 sene geçse de asla değişmeyecek başyapıtlar bence…

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sağ reklam