ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Uçurtma Avcısı Filmi izle ~ Tek Part Türkçe Dublaj HD

  • IMDB PUANI: 7.7
  • ÜYE YORUMU: 19

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
Filmin Konusu:
Uçurtma AvcısıFilmin Orjinal Adı - The Kite Runner IMDB.Com Puanı - 7.7/10 Sinemalar.Com Puanı - 7.5/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı - 7.6/10 Yapım Yılı - Ülke - 2007 - ABD Gösterim Tarihi - 21 Mart 2008 Tür - Dram, Romantik Yönetmen: Marc Forster Senaryo: David Benioff Kitap: Khaled Hosseini Oyuncular: Khalid Abdalla,Ahmad Khan Mahmoodzada,Atossa Leoni Süre - 122 Dakika Filmin Özeti - Khaled Hosseini'nin (Hüsseyin) tüm dünyada çok satan Uçurtma Avcısı romanından sinemaya uyarlanmıştır. Film, Kaliforniya’da yaşayan Amir adlı bir Afgan göçmeninin, çocukluk arkadaşı Hasan’ın oğlunun başının dertte olduğunu öğrendikten sonra ona yardımcı olmak için Taliban yönetiminin kontrolündeki Afganistan'a geri dönüşünü anlatır.
Film hakkında ne dediler?
  • Arkadaşlar mrb.romanı filmi izlemeden önce okudum.kitabı bitirdiğimin akşamı filmi izlemeye karar verdim
    ve izledim.öncelikle şunu söylemeliyim ki aseff ve ferit dışında tüm karakterler zihnimdekilerle örtüştü.
    Aseff kitapta sarışın geçiyordu…yazacak çok şey var ama burası müsait değil.ben hasanın öldürüldüğü
    Sahnenin çekilmesinin ve hasanın yetişkinken ki hayatından en azından bir parça çekilmesinin filmi hakettiği ve ayrıca
    Filme izlenme açısından izleyiciye çok şey yaşatacağı kanısındayım.herşey yazılabilir fakat şunu unutmayalım yazarken arkadaşlar…evet film mükemmel olmayabilir fakat bir kitap okuma ile film arasında her duygu açısından dağlar kadar fark var unutmayalım.romanla okuyucu adeta bütünleşiyor…her detay kafada canlanıyor önemsiz ve sıkıcı detaylar romanın gelişme ve sonuç kısmında elmas değeri kazanıyor…her an zihinde anlam kazanıyor…oysa film öyle mi…belli bir zaman dilimine sıkıştırılmış….ne kadar başarılı olabilir ki…bu arada söylemeden geçemeyecem emir can karakterini oynayan halıt abdullah tı sanırım oyunculuğunu beğenmedim.duyguları hiç mi hiç yaşatmadı
    Romanı okuyup ta filmi izleyen herkes eminim bu açılardan bakıldığında
    Pişmanlık yaşamıştır.bu arada romanı mutlaka ama mutlaka okumanızı tavsiye ederim…okuduğum en iyi romandı…sürekleyici…paylaşmak istedim…teşekkürler 🙂

  • niein

  • Kitabı 3 günde bitirdim. Hayatımda okuduğum en güzel kitaptı. Ama film berbat. Boşuna 2 saatim gitti yani .s Bence filmi izlemeyin 😀

  • kitab ne kadar guzelse film o kadar kotu.Hasan mutis bi harakter ama filmde hic yansitamamislar

  • kitabı 3 günde bitirdim detayları atlaması çok kötü olmuş 🙂
    ben okurken filminin olduğunu biliyordum nasıl çekilmiş olabilir diye hayal ettim de hayalimde hiç bu yoktu 😀

  • kitabı okumayanlar için bu film haksızlık olmuş, hatta bu film o kitaba haksızlık olmuş bir çok noktası atlanmış ve özellikle en keskin noktaları. Ben ilk kez bi kitabı bitirdim ve ben kitap okurken o anı yaşarım gözümün önüne mutlaka bir kare gelir, hayal gücü. Lanet olası filmi o görüntüleri görebilmek için izledim ve hayatımdan iki saat kadar çalındı. Yazık olmuş.

  • kitabı okuyun daha güzel

  • Deneyimlerimin bana öğrettiği bir şey var ki okuduğum kitabın filmini asla izlememek.Ama merakıma yenilip şöyle bir bakayım dedim sonuç yine hayal kırıklığı.İlk beş dakikadan sonrasını izlemedim, film öykünün ortasından başlatılmış.Her neyse bir daha merakıma yenilip kitabı okurken zihnimde canlandırdığım karakterlerime ihanet etmeyeceğim.

  • Bin Muhteşem Güneş kitabınıda okumalısınız arkadaşlar çok hoş Uçurtma Avcısının 2 kitabı var biri Uçurtma avcısı biri Bin Muhteşem Güneş bana göre Bin Muhteşem guneş dha guzel bir kitap okurken alladm bile..

  • ben kitabını okuyup izledim. muhteşem bir kurguya sahip. ama her zaman iyiler zarar görüyor. hasan da buna bir örnek… 😀

  • afganistan halkı bir gün amerikan zulmunden kurtulucaktır..orta dogu cografyasında yasanan iinsanlık dısı tüm yasananların sorumlusu aslında amerika ve siyonist israildir..filmde ve amerikalılar gene özgürlük huzur dagıttmıslar insanlara ne kadar gercekci sizce..Ordaki aileleri parcalayıp içleriden bi cocuga yeni bi aile sunmanın neresi dogrudur..kim böyle birseyin basına gelmesini ister..onların eşitlik özgürlük anlayısı bu..Yinede paranın olmadıgı, silahların unutuldugu bi dünya diliyorum tüm insanlık için..

  • kitabı okudum gerçekten çok harika bir kitap ama film o kadar değil. birçok ayrıntı geçilmiş ve film romanın orta yerinden başlıyor

  • sesi gerçekten çok az

  • Film Guzel ve izlemeye deger …

  • gerçekten anlamlı bir film ne denebilirki alah insanları taliban ve onun gibi insanların şerrinden tüm müslümanları korusun emeginize saglık site ekibi tşk paylaşım için

  • kitabını okudum gerçekten güzeldi filmini izleyince yorumlayabilirm

  • Kitabı vardı bende bilmiyorum niyeyse karışık geldi . Filmini izleyip okuyunca herşey daha iyi oldu :)) çok teşekkürler HDfilm sitesi

  • sesi cok az cıkıyo bunun. kitabıyla da alakasız bi film olmuş.

  • bu filmin kitabını aldımm 3. sayfada bıraktım filmini merak ettim 😀

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sağ reklam