Mahkeme kararıyla sitemiz kapatılmıştır. Bu nedenle yeni adresimizi www.hdfilmsitesi.com olarak değişmiştir.

üst reklam
üst reklam

The Amazing Spider-Man izle – TR Altyazılı Tek Parça Full

The Amazing Spider-Man izle – TR Altyazılı Tek Parça Full
7.5
IMDB: 7.5/10 ( oy)
Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2012 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Boxset Filmler, Fantastik Filmler, Filmler, Türkçe Altyazılı Filmler Ülke: Yapım Yılı: Süresi : (Dakika) İzlenme Sayısı : 65982 kişi
alt reklam
alt reklam
alt reklam
alt reklam

Yorum Bölümü

    kadirsahin 6 sene önce

    Yayınlandı

    Kameraman74 6 sene önce

    Valla türkçe dublajı çıkacaksa bende izlemek için bekliyorum.

    kadirsahin 6 sene önce

    5 Dk ya yayında.

    eflin 6 sene önce

    admin türkçe dublaj yüklenmesine kaç dk kaldı ?

    kadirsahin 6 sene önce

    Bilgilendirme için teşekkürler. Bir kaç dakika sonra sitemizdeki yerini alıcak.

    kadirsahin 6 sene önce

    Bülent bey videolar atıldı. SuperBB Kalitede ( atılabilen en yüksek kalite ). Lakin sunucu ne kadar iyi verirse o kadar iyi çıkacaktır görüntü. Yetişir diye bekliyorum bende videoyu bekliyorum çıkmasını:))

    Bülent 6 sene önce

    Adminlerin hepsine ayrı ayrı teşekkürler çok hızlısınız biz izleyenler yetişemiyoruz 🙂 bu arada tr düblaj 480 p ve üzeri olursa süper olur saygılar 🙂

    kadirsahin 6 sene önce

    Arkadaşlar Bilginize. TR Dublaj Saat 22:56 itibariyle yüklenmeye başlanmıştır. Lakin ortalama 40 dakika alır ve ana sayfayı takip ediniz..

    kadirsahin 6 sene önce

    Bulabilirsem. Münkünde olursa listeye alıyorum.

    kadirsahin 6 sene önce

    Bi ben göremedim:))

    kadirsahin 6 sene önce

    Bizden önce genelde ekleyen yok. Sabahın 8 zinde alt üst ediyorum Ripleri. Buldugumu ekliyorum. Görüntü kalitesi bizden kaynaklanmıyor. Biz HD Yüklüyoruz ama son izliyiciye baglantısı kadar görüntü veriyor..

    kadirsahin 6 sene önce

    Yogunluktan dolayıç

    kadirsahin 6 sene önce

    [email protected] buradan iletişime gecebilirsiniz.

    Levrone 6 sene önce

    kadir kardeşim zahmet edeip bi cevap verebilecen mi ?

    ersin 6 sene önce

    selam fullhdfilmsitesi adminleri ben sitenizden çok memnunum eğer sizde musait görürseniz iltişim bilgilerinizi bana verirseniz sizinle önemli birkac konu hakkinda konusmak istiyorum mail adresimi yazmiştim lutfen bir maille geri dönerseniz çok sevinirim 🙂

    kadirsahin 6 sene önce

    Arkadaşlar oto part bi kaç gün ara. Çünkü videoları yükledigimiz sunucular bu aralar sorun çıkarıyor. Tek part olayıda çalışıyor sadece aşırı yüklenmeden dolayı açılamıyor. Yarından itibaren yine partlı sistem deninece.

    can 6 sene önce

    admin 1 numarasın bide resident evil ve cehennem meleklerini eklersen süper olucak bayramda film izlcem sana güveniyorum 🙂

    anil 6 sene önce

    tr dublaj çıktı admin 🙂

    wolfmanbenan 6 sene önce

    adminn sen baya geriden geliyon onun sinema çekimi çıktı saten koyduğun görüntülerin bazıları işe yaramıyor örnek tehlikeli tür gibi bi kaçtane var site yasaklamış başka yerde yokmu neden yasaklanıyor bide

    dean 6 sene önce

    tek parça alternatifleri açılmıyo admin

    spestnas 6 sene önce

    tek parça veya otomatik part ı ne zaman ekleyceksin admin

    Hsyn 6 sene önce

    admin tek part seçenekleri çalısmıo ilgilenirmisin bu ara da site güzl olmus

    Zer0 6 sene önce

    Tek part seçenekleri çalısmıo bi bakabilirmısınız ?

    13 kral 6 sene önce

    Güzeldi beğendim 😉

    bilal 6 sene önce

    adminn eline koluna saglik tesekkürü borç biliriz. Film 10/8 yeni petera alıştık ayrıca gwen zombielandda oynamıştı gerçekten güzel bir kız 🙂

    Dark4nqeL 6 sene önce

    Admin “Sıra Sende” diye bi film vardı .
    Hiçbir yerde bulamadım eğer bulursanız TR Dublaj olarak sitenize koyabilir misiniz ?

    Levrone 6 sene önce

    admin Olivier Grunernin 1997 yapımı paralı asker mercanary filmini ekleyebilirmisin ??? ilk isteiğimde chris rockun gösterisinin türkçe altyazılısıydı… lütfn.

    Hayabusa 6 sene önce

    Admin emeqine salık kardeşim…
    fiLm’e qeLince bu neya aLLah için örümcek adam 1 tekrar izLedim Resmen Her şey aynı Nerden baksan.. :@

    kadirsahin 6 sene önce

    TR Dublaj çıktıgı an eklenecektir.

    kadir altıntaş 6 sene önce

    Admin yorumlar ayrı ayrı gitmiş demek istediğim;ilk film işleyiş yönünden daha iyi ama inanılmaz örümcek adam genel olarak baktığımızda daha iyi bunuda yayınlarsan sevinirim anlayışın için çok teşekkür ederim 😉

    hoho 6 sene önce

    ya ben size hayranım ya siz öyle bi hızlısınız ki hep filim deyince siz aklıma geliyosunuz bu hız ne ya sewiliyosunuz

    kadir altıntaş 6 sene önce

    Daha Gerçekçi Daha Eğlenceli Daha Güçlü Daha Zeki Daha İnanılmaz Bir Örümcek Adam 10/7

    kadir altıntaş 6 sene önce

    Filim güzeldi hiç de öyle kötü değildi . ilk filmi yanlış işlemiş olabilir fakat ilk filmin bıraktığı etki bence bu filimden daha iyidi tobey örümcek adam rolüne daha çok sempatik duruyordu bence. Hikayenin işleyişi ilk filimde çok çok daha iyiydi 10.7

    can 6 sene önce

    admin süpersin

    okolo 6 sene önce

    türkçe dublajı istiyoruz.

Spoiler Ekle