ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Street Fighter Suikastçı Tekniği Türkçe Dublaj izle

  • İZLEYEN : 21484 Kişi
  • IMDB PUANI: 7.8
The DoubleFilmin bilgisi ve Konusu: Ünlü Street Fighter oyunun uzun metrajlı yapımı olan filmde Ken ve Ryu'nun bir birlerine rakip olma sürecinde başlarından geçen olayları konu alıyor. Orjinal Adı: “Street Fighter: Assassin's Fist” Sitemizdeki Adı: Street Fighter Suikastçı Tekniği Türkçe Dublaj izle Yapımcı Ülkesi (Country): ABD Yapım Yılı ve Gösterim Tarihi: 2013 – 10 Ekim 2014 (Türkiye) Türü: Aksiyon , Macera , Dram Yönetmen: Richard Ayoade Senarist: Fyodor Dostoevsky Başrollerde: Togo Igawa, Christian Howard, Mike Moh Süresi: 100 dakika IMDB Puanı: 7.8 (IMDB puanı doğrudur sanırım diziden birleştirmişler ) Sinemalar Değerlendirmesi: 7.0 www.Hdfilmsitesi.com.tr Değerlendirmesi :

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Bilgisi:
    Ekleyen: kadir
    Eklenme Tarihi: 01/09/2015
    FİLM hakkında ne dediler?
    • film değil dizi.

    • sen ne anlarsın lan

    • filimi sevenler olabilir ama filimin grafikleri konusu herşeyi saçma

    • çocuk filmi 13 yas altı için ideal 5 puandan çokta etmez

    • sado ne 😀

    • Ben bir AKUMA oyuncusu olarak o sahneye Aşık oldum AKUMA nın SON hamlesine
      TIPKI atari salonundaki gibi sadece O semböl göründü. ismini YANLIŞ talavüz edilsede sırtındaki sembölde şöyle yazıyor (CEHHENNEM)

    • Filmde hado, mado,sado gibi kelimeleri tuhaf bulsam da çok beğenerek izledim tavsiye ederim.
      Yalnız filmin sonundaki araba biraz şaşırttı o zamanda araba olmaz diye biliyordum.

    • Çok güzel bir flimdi gerçekçi yapmışlar helal siteye tşkler

    • saçma bir filim vakit kaybı

    • SİTENİZ 10 NUMARA 5 YILDIZ TEŞEKKÜRLER HDFİLMSİTESİ….

    • ah ah filme doyamadım doyamadım.

    • bu flim deil de dizi ise son yılların en iyi dizisi olacağından hiç şüphem yok DEVAMINI BEKLİORUZ EN KISA ZAMANDA İNŞ

    • filmi beğendim ama sonunudaizlemek istiyorum

    • Arkadaşlar bu film değil dizi ve bu 1. bölümü 1.sezon 10 bölüm diğer bölümlerin tr dublajı varmı bilmiyorum ve gayette başarılı olmuş

    • lütfen izlemeyin dese hayatınızın en iğrenc filmini izlemiş olursuz 😀

    • vaybe ryunun şarkısında acaip oldum:D.Zaman nasıl geçiyor.Atari salonlarında çıkmazdık.Ne günlerdi be….

    • çok güzel bır film

    • berbat diyenler olmuş olabilir yorumlara baktım dizi den toparlanmış falan yazıyor onu bunu bilmem tek jetona oyun kapatan biri olarak iki sahne bütün filmi mükemmel hale getirdi benim için Ryu’nun şarkısı ve Ken’in Oryuken’i tüylerim diken diken oldu emeğe saygı Arigato Admin 😉

    • bu filim yarıda bitiyor

    • Senarist: Fyodor Dostoevsky

      Bunun gerçekliği nedir bilen varsa yazsın lütfen.

    • bukadar saçma sapan bi film daha yok belki düzelir diye sararak izledim iyikide vakit kaybetmemişim

    • Devamı gelecek elbet

    • küçüklüğümüzün vazgeçilmez ateri oyunu bu serüven ömür boyu bitmez bitmez 😀 admin teşekkür.

      Çok Güzel bir film helal devamı bekleniyor!

    • Arkadaşlar film çok guzel ancak bence fılm dızı gıbı olmus tamamını verselerdı daha ıyı olurdu ama hersey ıcın saol admın
      (Bu sitede herhalde 6 sene yı gectı film ızlediğim tek sıte hersey ıcın saol admin)

    • Güzel filmdi ama yarıda gibi bitti..

    • filmi VK dan izleyen arkadaşlarım Vk da film 3 dakika eksiktir. Tek parça linkten izleyin. Film yarıda bitmiyor.Filmin ikincisi çekilecektir.

    • var ya bu filme kötü diyen, olumsuz yorum atan, saçma sapan şeyler yazan kişilerin film kültürü sıfır sıfır sıfır ! Neyseki street fighter gibi bir film yorumlar okunmadan izlenecek bir film 🙂

    • dizinin 1. sezonu bu

    • Arkadaşlar bu film dizinin 1. sezonundan kısaltılarak yapılmıştır. yani 1. sezonun uzun bir genel bakışı 2. bölümüde çıkacaksa eğer 2.sezonun komple bitmesini beklemelisiniz yada diziyi bölüm bölüm izlersiniz ama oda hayal kırıklığı her bölüm 12 dakika

    • gercekten street Fighter gercek filmini izledim 2 cisinide bekliyorus tesekurler admin

    • Kardesim bu filmin oynuda var Mortal Combatin 2 ci serisinde sari olan erkeyin elinde attigi atesden falan anladim cok oynamsimdir eyer ole bi film cekerlerse yemin ederim oscarlik film olur bu..ellernize saglik guzel film ..admin izlememiz icin yaptigin seyler icin tskrler..

    • gercekten guzel bır film devamını merakla beklıyorum AKUMA :):))

    • Emredersiniz..

      Arkadaşlar film bu şekilde çıkmış devamı çıkacaktır. Bizlik bir durum yok ortada.

    • Kadir şu filmin devamını bul ve siteye yukle adamı hasta etme yarıda bitti film tüm gecemin dun beklıyorum 1 saat içinde o film buraya gelecek!

    • BU NE OLM BÖYLE FİLM Mİ BİTER

    • süper bir film yapmıslar 2. cısı cıkacak bellli ama kacırmıycam kesın

    • hayatımda izlediğim en kötü dövüş filmi bu puanı nasıl almıs hayret izlemeyin hata yaparsınız

    • Şahane ötesi Bir film , Emeği gecen herkeze sonsuz teşekkürlerimi sunarım , Teşekürler HDfilmsitesi ,

    • ımdb 7.8 vermiş bu filme.bence ya kafaları güzeldi yada çocukken bu oyunu çok seviyorlardı gözü kapalı puan vermişler.Gereksiz bir film izlemeye değmez.90 lı yıllarda bile bu filmden daha iyi filmler yapılıyordu…

    • Film dizinin birleştirilmiş halidir.

    • Arkadaşlar filmin İMDB Puanı resmi siteden alınmaktadır. Bizlik durum yok.

    • 10 Üzerinden Değerlendirirsek Film 8 Alır Nedeni Filmde Aksiyon sahnesi Pek yaşanmıyor Ama yinede güzel İzlencek bir film 2. serisi çıkar gibi beklicem merak ettm 🙂

    • film yarıda bitti sandım ama yınede güzel denebilir 🙂

    • Aslında bu mini dizi 2.sezon cıkacak world fighter die 2015 diolar ama ne zmn bilmiyorum

    • devamı gelirse güzel film ama ımdb7.0 puanı haketilirmiyor 5.0 olabilir

    • admin film eksik yarım admin yarım

    • orta seker bir fantastik-macera filmi olmus dövüs sahnleri orjinal ve basarili,tam tadinda bitirmisler filmi devami gelecek belli.zaman kaybi degil izleyin derim ama bir bilgisayar oyunu gözüyle 🙂

    • ikin cisi çıkarrsa seyredilir güzel filim …

    • yürekten bu filimi izlememize vesile olan tum hdfilmsitesi ailesine teşekkürlerimi sunuyorum

    • harbi iyi film

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sagkayan