Mahkeme kararıyla sitemiz kapatılmıştır. Bu nedenle yeni adresimizi www.hdfilmsitesi.com olarak değişmiştir.

ŞansLı SLevin izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça FuLL

ŞansLı SLevin izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça FuLL
7.8
IMDB: 7.8/10 ( oy)
Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2006 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Editörden, Gizem Filmleri, IMDB 7+ Filmler, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler Ülke: Yapım Yılı: Süresi : (Dakika) İzlenme Sayısı : 44022 kişi

Yorum Bölümü

    takaşi 3 sene önce

    Çok saçma bir filmdi

    komando5565 5 sene önce

    admin elinıze sağlık,bu filmi yeniden izleme fırsatını verdınız için,ustaların filmini izlemek baska bır zevk ,izlemeyen arkadasla ra tavsıye edıyorum,emeğinize sağlık

    Mehmet 5 sene önce

    film tek kelimeyle mükemmel

    SanaLDarbee 7 sene önce

    guzell..

    gencay acar 7 sene önce

    Ya arkadaşım şu filmden alakasız yorumları sil.

    bolttt 7 sene önce

    beyler beyenler harika harika

    fırat 7 sene önce

    imdb si 9.5 olmalı kesinlikle….o kadar film izledim beğendiğim nadir filmlerden biri….kesinlikle izlemelisiniz…

    curigihodi 7 sene önce

    çok hoş ve akıcı bi o kadarda gizemli ve güzel bir film izlemenizi tavsiye ediyorum

    testeresaw 7 sene önce

    çok güzel bi film.izlemeyen filmin güzelliğini kaçırırr ve geç izlediğinde yakınır kendi kendine niye daha önce izlemedim ben bu filmi diye:(((

    hasan03 7 sene önce

    teşekkür ederim sevgili admin. Ben orbit ile indiriyordum ama o da flv olarak indiriyor. idm farklı bir formatta mı indiriyor.Bilgisayarda seyredersem çok net ama cinema tv ye takınca berbat bir görüntü kalitesi oluyor. Eğer convert edersem hangi formata ve hangi proğram ile hızlı ve iyi sonuç alabilirim? Yeni yılın sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim..

    Respectflow 7 sene önce

    çok güzel bi film izlemeyen herkese önerirm..

    delikanlı 7 sene önce

    herkese iyi seyirler

    delikanlı 7 sene önce

    güzel bir site

    admin 7 sene önce

    IDM ile indir partlı sistemden indirisen mp4 formatı indirir. Film izleme sitelerinde gerçek 3D filmler paylaşılmaz. Boyutları inanılmaz büyük DVD’nin 2, 3 katı. Torrent ve film indirme sitelerinde 3D Filmler için ayrı kategori var oraları araştırınız bulursunuz.

    BERKANT48 7 sene önce

    ikinci partta sorun war admin kardeş :S ilgilenirsen minnettar kalırım. iyi akşamlar iyi seyirler şimdiden tşk ettm admin.

    hasan03 7 sene önce

    admin filmleri orbit ile indiriyorum o da flv olarak indiriyor, lg cinema tv açmıyor. converter ile avi yapıyorum o da berbat görüntü sunuyor.bir de 3 boyut nasıl indirebilirim?Yardım lütfen.

    ramires 7 sene önce

    film süper teşekkürler paylaşım için…

    Ümit 7 sene önce

    Admin behzat ç ne zaman sitede olacak ?

    haluk 7 sene önce

    ses az geliyor

    ses nerde 7 sene önce

    ses çok az

    turko 7 sene önce

    akıl dolu bir film,mükemmel…

    baykara 7 sene önce

    Film için çok teşekkür ederin admin. Filmi izlemeyen pişman olur 🙂

    ZangA 7 sene önce

    mükemel bir kadro mükemel bir flim defalarca izlenecek bir flim paylaşım için tşk …

    admin 7 sene önce

    Sese müdahale etme şansım yok ama bakayım başka sağlam kaynak bulursam filmi yenilerim.

    ss 7 sene önce

    güzell

    kadir 7 sene önce

    pardon yorumu yanliş oldu yaşamın şifreini yazıcaktım bu yorumu

    kadir 7 sene önce

    film çok iyi dejavuya benziyor

    ali 7 sene önce

    admin bu filmin sesi cok az cikiyor

    SANANE 7 sene önce

    ses çok alçak cıkıyor ondan izlemiyorum

    şeşen 7 sene önce

    harikasınız,partlı seçenek çok iyi ,başarılarınızı takipteyiz

    canan 7 sene önce

    bu filmdede olduqu qibi bazı filmlerde ses az cıkıyo nasıl düzeltebilrm onu ?

    maçkalı 7 sene önce

    sıkılmadan izlersiniz.

    SümüklüSapık 7 sene önce

    Hey sen nabıyosun!!! Yorumları okuyorak zaman kaybetme filmi izle 🙂

    koray 7 sene önce

    son derece güzel, son derece sürükleyici bir film. İzlemenizi tavsiye ederim. Admin ellerine sağlık.

    Jojo 7 sene önce

    admin filmin sesinde sıkıntı var ya??

    avas 7 sene önce

    admin yüzüklerin efendisinin yyeni filmini nezaman yüklüyeceksin?

    israil 7 sene önce

    filim süper

    receptayiberdoğan 7 sene önce

    filim harkulade şahane

    cenk27 7 sene önce

    filmde ses çokmu az benim pcdemi böle çalışıo anlamadım

    arda sonsuz 7 sene önce

    ya admın super cıdden on numara bır sıten var ve ılk defa sorunla karsılasıyorum fılmın sesı cok kısık ya ınankı muzık setının son sesını actım ghenede zor duyuyoruz sesı sesı bıu ayarlasanda baskalarıda sorun yasamasa barı cıdden verdıgın emekler ıcınde cok saol on numar abır sıte yapmıssın basarılarının devamını dılerız

    tuncer 7 sene önce

    kesinlikle buz gibi bir film 5.00 bile vermem bozşuna zaman kaybı sakın izilemeyin

    yns17 7 sene önce

    film çok güzel ve sürükleyici. bence hemen izlemelisiniz .adminlere çalışmalarından dolayı teşekkür ederim..

    black 7 sene önce

    Adminn italyan işi filmini bilirsin charlize theron baş rolunde oynayanlardan kaliteli filmdir onu da koyarsan sevinirim:)

    black 7 sene önce

    defalarca izlenecek bir film tavsiye üstüne tavsiye edebilirim iyi seyirler memnun unda üstünde kalıcaksınız ama kafa da yormanız gerek bazı anlamayanlar için diyorum sadece bunu:)))ADMİNNNNN senden ricam lütfen CHE i anlatan 2008 yapımı steven solderberg yönetmen sanırım yanlış yazmış olabilirim soy isimini ama anladın sen sanırım yani umarım:)))senden birşey istemek kabalıktır çünkü süper işlere imza atıyorsun eğer CHE filimini koyarsan sevinirim 2008 yapımı he birde S.Holmes un birinci filimini sitene koyarsan memnun olurum iyi çalışmallar ellerine sağlık yüreine sağlık kolay gelsiin

    ShareUrLove 7 sene önce

    Gerçekten güzel sıkılmadan izleyebileceğiniz sonu şaşırtıcı akıcı bir film.. Tavsiye Ederim

    filmkolik 7 sene önce

    sorun bendeymiş galiba yeniledm açıldı 🙂

    filmkolik 7 sene önce

    admin otomatik geçişte sorun mu var ? partlar halinde çıkıyo önüme sorunu halledersen sevinirim 🙂

Spoiler Ekle