ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Rezervuar Köpekleri filmi izle ~ Türkçe Dublaj Full

  • IMDB PUANI: 8.4
  • ÜYE YORUMU: 21

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Konusu:
    Rezervuar KöpekleriFilmin Diğer Adı: Reservoir Dogs IMDB.Com Puanı : 8.4/10 Hdfilmsitesi.com.trPuanı:8.0/10 Yapım Yılı - Ülke: 1992 - ABD Gösterim Tarihi : 23 Ekim 1992 Türü: Aksiyon, Macera, Suç, Gizem Yönetmeni: Quentin Tarantino Oyuncuları: Steve Buscemi,Michael Madsen,Tim Roth,Harvey Keitel,Chris Penn,Lawrence Bender,Burr Steers,Lawrence Tierney,Craig Hamann,David Steen,Edward Bunker, Kirk Baltz Senaryo: Quentin Tarantino,Roger Avary Süre: 95 Dakika Filmin Özeti: Suç ve şiddet filmlerinin ünlü yönetmeni Quentin Tarantino'dan...Bir grup suçlu mücevher dükkanını soymak için tüm hazırlıklarını yaparlar. Plan hazırdır ve işe koyulurlar dükkanı soymaları ile polisin peşlerine düşmesi bir olur.. İçlerinde bir hain vardı ama kim?...
    Film hakkında ne dediler?
    • İvedilikle yenilenmeliii ! Efsane bir film.

    • 5 para etmez filmden anladigini sananlar cok komiksiniz lan bu filme guzel demek icin gercekten mal olmak gerek

    • filme kötü yazmışsınız, bence çok iyi film..zaten filmden anlayan biri dublaj izlemez. neyse şunun orjinal dilini bulayım.. basit bir senaryo diyor birileri ama Tarantino kafası farklı bir kafa, adam özgün sinema yapıyor ve bir tarzı var… basit dediğin olay hiçte basit değil.. sinema okumuşsun ama sadece okumuşsun anlaşılan.. gerçekten merak ediyorum dublaj film neden izliyorsun, hani prefsin ya, anlıyorsun bu işten ya..tarantino’nun filmlerini anlamanı beklemiyorum zaten size okulda recep ivedik fln izletiyorlardır zaten 🙂

    • film siteleri, film izletmeden önce filme göre IQ testi yapılması gerekiyor. o filmin IQ seviyesine ulaşanlara filmi izlettirecek . en mantıklısı bu.

    • Ahmet diye bi elaman puanı haketmiyor diye yourum yapmış, ve seneryoyu basit diye nitelemiş. ulan kuşbeyinli fşlm 1992 yapımı yorum yaparken yapım yılınıda düşünerek yorumlayın.

    • Egemen sinema ve televizyon mezunuymuş, tarantino filmini beğenmediysen eğer. sen sıçtığım bok bile olamazsın.

    • egemen bence sen gidip pepe izlemelisin.Tarantino’nun filmini beğenmeyen insan sinema falan okuyor olamaz

    • bu filmi yüksek puanı olması dolayısıyla hep izlemeyi planlıyordum. Bugün izledim. Kesinlikle puanı haketmiyor. basit bir senaryosu var.

    • filmde beli biyerden sonra qoruntu qidiyor…yani film eksik…

    • görüntüyle ses aynı anda gelmiyo ses daha önden gidiyo görüntü arkasıdan yetişemiyor 😀

    • Hayatımdan 01:39:04 Saatimi Çaldıınız Lanet OLSUN !

    • egemen, butun dunya bu filmi beyenmish, MDB 8.9 rating vermish, sen diyorsun besit bir film? sen nasil sinema mezunu oldun?

    • harşka diye yorum yazan arkadaşları hayretler içerisinde okuyorum. Sinema ve televizyon mezunu olan bir kişi olarak film tamamen amatörce ve basit bir senaryo ile yazılmıştır.. Arkadaşlar battal gaziyi izleyin ama bunu asla….

    • cok güzel bi film.vaktin nasıl gectigini anlamak imkansız ..

    • süperrr bir flim site de güzel elinize saglık

    • Harika bi filmdi izlemenizi tavsiye ederim 😉

    • natural born killers ı altyazılı yükleyebilir misiniz

    • ”Tutku Ağı” ve ”Desperado” filmlerini bugun eklerseniz cok guzel olur.
      şimdiden teşekkürler

    • tarantinonun en güzel filmlerinden hala izlemeyen varsa vakit ayırmalı der editöre teşekkür ederim..

    • Bulamadığımdan eklememezlik yapmıyorum ama görüntü çok bazouk sesler tuhaf. Biraz daha zaman geçmesini bekliyoruz daha iyi sürümü çıkınca koyacam.

    • admin transformers the dark of the moon filmini bazı siteler türkçe dublaj olarak yüklemiş ama görüntü çok iyi değil. sen bulamazmısın bu filmi

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sağ reklam