ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Pi’nin Yaşamı Türkçe Dublaj izle – Tek Parça Full

  • IMDB PUANI: 8.2
  • ÜYE YORUMU: 35

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Konusu:
    Pi'nin Yaşamı Türkçe Dublaj izle - Tek Part FullFilmin etiketleri:Pi'nin Yaşamı Türkçe Dublaj izle - Tek Part Full,Pi'nin Yaşamı izle,Pi'nin Yaşamı full izle,Pi'nin Yaşamı filmi izle,Pi'nin Yaşamı Tek Part izle,Pi'nin Yaşamı seyret Filmin IMDB Puanı:8.2/10 Filmin Sinemalar Puanı:7.1/10 Filmin HDFilmsitesi Puanı: 7.2/10 Yapım Yılı ve Ülkesi:2012 - ABD Gösterim Tarihi:28 Aralık 2012 ABD Filmin Türü:Aksiyon , Dram , Macera Filmin Yönetmeni:Ang Lee Filmin Senaristi:David Magee Başrol Oyuncuları:Suraj Sharma, Irrfan Khan, Adil Hussain Film Süresi: 127 dk Filmin Özeti:Hindistan’dan Kanada’ya giden bir yük gemisi, içindeki hemen hemen tüm canlılarla birlikte trajik şekilde batar. Bir can kurtaran filikası, uçsuz bucaksız vahşi Pasifik Okyanusu'nun ortasında yapayalnız kalır. Sandalın hayatta kalmayı başarabilen mürettebatı ise bir sırtlan, kırık bacaklı bir zebra, bir orangutan, Richard Parker adında üç yüz kiloluk bir Bengal kaplanı ve Pi adlı 16 yaşında Hintli bir çocuktan oluşmaktadır. Pi'nin hayvanat bahçesi işleten ve hayvanlarıyla göç yoluna koyulan ailesi, batan gemide yaşamını kaybetmiştir. Pi, kurtuluş yok gibi görünen bu okyanusta zayıf bir sandalda yanındaki hayvanlarla birlikte hayatta kalma savaşı verir ve keskin zekası ve zooloji bilgisiyle besin zincirine kurban gitmez. Ama şimdi Bengal Kaplanı ile teknede baş başa kalmıştır. Dev kaplana yem olmamak için hayvanla anlaşmanın ve yakınlaşmanın yollarını bulur. Sıra dışı yolculuk sona ermeden büyülü bir adaya varacaktır...
    Film hakkında ne dediler?
    • LAN acilmayan filme niye yorum yapiyonuz

    • üstat hep siteni takip ederim eline sağlık.. ama çok acil bu filM (pi’nin yaşamı) 3D olarak lazım bu aksama baska biyerdede yok olsanda sendekı gıbı olmaz bı zahmet güncelelsen.. saygılar

    • haikasiniz

    • Bunu türkçe dublaj olarak koymuşsunuz ama TR alt yazılı bu

    • partlar acılmıyo ilgilenirseniz sevinirm

    • Bikere ordaki hayvanlar gerçek değil bilgisayar yapımı çocuğun hayatının risketmesiyle ne alaka Osman 😀 ?

    • film konusu ‘ kaplanla çocuğun seyehati’ nden daha başka birşey aslında.o kadarla kalmıyor yani.izleyin

    • güzel film. izlenir ve izletilir 😀

    • ule bunun niresi hayatıın en güzel filmi.. bunlar film çekiyim deyu çocuğun hayatını riskedmişler. ucuz (beleşe yakın) üfürme, 1 dahi seyreylesen 1000 hata bulun.. geç hacı başka filme takla yap…

    • acilmayan filmi nasil seyrettinizde guzel diyosunuz anlamiyorum

    • Hayatımda seyrettiğim en güzel film. Teşekkürler.

    • 10 numara bir film kesınlıkle izleyin !

    • tititanic filminin ekonomik ve minimal hali 😀 gayet başarılı 🙂

    • film çok güzel çok farklı bir yapıt emeği geçen herkse tşk ederim

    • bugüne kadar titanik filminden sonra en çok etkilendiğim tek süper film harika tavsiye ederim elinize sağlık tşk

    • film başlangıcından sonuna kadar gerçekten harika. ayrıca önemli bir derste veriyor. izlemenizi ve film hakkındaki düşüncelerinizi yazın. ben çok beğendim ve görsel şöleni de yanında. teşekkürler ekleyen 🙂

    • film on numara süperdi tavsiye ederim

    • admın fılm sayfası buyumuyor bu sorunla ılgılenırmısın

    • cox gozel filmdi. xosladigimdan 2 defe baxdim bu filme

    • türkce dublaj diyonuz türkcenin t si yok alt yazılar hariç 😀

    • kaan bizsiz filmmi izliyon hemde korsan

    • BİLETLER 10TL 50 KURUŞ 🙂

    • abi süper ya ben normalde sinemaya giderdim seçkin ve oğlum hakanla oda çok sever hayvanlı filmleri caNım oğlum.ama bizim gurupla ari ben ve batuhanla 1 kişi eksik ,eksik olan kişinin işi vardı keşke oda izleseydi diyorum HIMM BU ARADA 17 MART İSTANBUL TAKSİMDE KONSERİMİZ VAR HEPİNİZİ BEKLİYORUZ

    • tek kelimeyle helal olsun sizi tek geçiyorum bu alemde emeginize saglık bukadar kısa surede bu kadar filim herkezin harcı deyil teşekkürler

    • admin film için öncelikle tşk ederim fakat ya ben türkçe bilmiyorum yada filme türkçe konuşan(çeviei) yoktu

    • Çalışmayan linkler kaldırıldı çalışan linklerle yeniden deneyiniz.

    • çalışmıyor hiç bir link

    • baş yapıt. muhteşem bir film.

    • Mükemmelllll….

    • sürükleyici bir macera filmi izlemenizi tavsiye ederim

    • Çok çok güzel..Mutlaka izlenmeli..

    • admin ben altyazılısınız izledikden sonra türkçe dublajını koyuyorsun morelım bozuldu valla :S

    • yorum için üzgünüm biras refri davranım kusura bakmayın arkadaşlar özür diliyorum

    • Çok çok çok güzel bi film. Alğığı 4 tane Oscar ödülü de bunun kanıtı olsa gerek 🙂

    • TÜRKÇE DUBLAJINI UZUN SÜREDİR BEKLİYORDUM ADMİN TEŞEKKÜRLER FİLİMİ ÇOK ÖVÜYORLAR 🙂 MERAK İLE İZLEYECEĞİM

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sağ reklam