ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Parker 2013 Filmi izle / Türkçe Altyazılı Tek Parça HD

  • İZLEYEN : 20118 Kişi
  • FİLM SÜRESİ: 118 DK
  • YAPIM YILI: 2013
  • ÜLKE: ABD
  • IMDB PUANI: 6.3
The Parker film konusu: Parker, işini çok iyi yapan bir hırsızdır. Ancak onun hedef kitlesinde acımasız zenginler vardır. Birgün kendisine hayatını değiştirecek bir iş teklifi gelir...

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
Filmin Bilgisi:
Ekleyen: kadir
Eklenme Tarihi: 05/07/2013
FİLM hakkında ne dediler?
  • jason statham diyorki kralını skmsim sana bişey olmasın 😀

  • filmdeki kel adam Breaking Bad deki hank deilmi yaw 😀

  • çok güzel film JLo farklı bi hava katmış

  • emeğine sağlık admin. film gerçekten kaliteli seviyeli aksiyon türünden

  • ellerinize saglik cok guzel film

  • ellerinize saglikkk

  • Eminim:)

  • Biz bozmuyoruz video upload siteleri kendi bitratelerine düşürüyor.

  • Bekelemedeyiz bizde oguzhan

  • Herzaman gibi Jayson Statham Mukemmel di.

  • Hocam türkçe dublaj ne zaman eklenir ?

  • güze kurgu, güzel senaryo ve iyi oyuncu jeson 🙂

  • Jason Statham izlemek için yeterli bi sebep bence 🙂

  • Şahane olağan üstü ve mükemmel

  • ADMİN SEN 10 NUMARA ADAMSIN BU FİLMİN ALT YAZI BEKLIYORDUM NE ARA KOYDUN MUKEMMELSIN ADMIN COK TESEKUR EDERİM AYRICA 1 SENEYE YAKIN SITENIZDEN FILM IZLIYORM

  • admin 720p ne demek bilmesek yutucaz sitendeki 720p dediklerini hd deil aga görüntüyü bazuyosun heralde upload ederken

  • Kardeşim film süper Jason Stathamın oyunculuguna laf edilmez 🙂 bu arada admin tr düblajı nezman cıkıcak kardeşim ?

  • admin eklendiğine emin misin ?

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sagkayan