ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Özgürlük Yolu izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
Filmin Konusu:
Özgürlük YoluDiğer isimleri : Özgürlük Asfaltı, into the Wild IMDB.Com Puanı - 8.2/10 Sinemalar.Com Puanı - 8.2/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı - 8.2/10 Yapım Yılı - Ülke - 2007 - ABD Gösterim Tarihi - 21 Eylül 2007 Tür - Biyografi, Dram, Macera Yönetmen: Sean Penn Senaryo: Sean Penn Kitap: Jon Krakauer Oyuncular: Emile Hirsch, Vince Vaughn, Catherine Keener Süre - 135 Dakika Filmin Özeti - Gerçek yaşamdan önce kitapa sonra sinemaya aktarılan film, Genç Christopher McCandless'in konforlu rahat hayatı bir kenara bırakıp özgürlüğü yakalamak amacıyla Alaska kırsallarına doğru yolculuğa çıkışını ve başından geçenleri konu almıştır.
Film hakkında ne dediler?
  • müzikler eddie vedder e ait. eddie vedder into the wild yazarsan hepsine ulaşırsın rast gelsin

  • s.z müzigi bilen varmı varsa eyer bana yazsın

  • istediği gibi bir hayat yaşıyor, doğanın bir parçası olduğunun farkında, kariyer ve para 20.yy uydurduğu bi şaçmalık bunu biliyorgerçekten olan bi olay ve bence sadece mükemmel tek isteğim drama ve macerayı bilmeyen anlamayan beyinler izlemesin!

  • Hayatımda izlediğim en güzel film herkes izlesin ve insanlık dersini en iyi şekilde anlatan bir gerçek hikayeyi dikkatlice izlemenizi tavsiye ediyorum.

  • Filmde demek istedigi gidin hayatiniz bi ormanda kiyida kkosede gecirin degil.Insanlarin kariyer para dunevi seyler ugruna benligini kaybetmesi kendisinin aslinda doganin bi parcasi oldugunu unutmasi.Hangimiz bu gun teknolojinin paranin onun bunu esriri degiliz

  • Bu filime kim kötü derse onun filmden anladığı yoktur ! kesinlikle izleyin hayatınızı değiştirebilir

  • idare eder ama o kadar abartılacak bi yanı yok

  • Yeniledim.

  • Admin izlemek istiyorum fakat açılmıyor partlar, her yolu denedim partlarmı sorunnlu acaba ilgilenirmisin lütfen .

  • Doğayı sevenler ve özgür yaşamak isteyen arkadaşlar kesinlikle izlemeli bence sonu çok ilginç bitiyo (Teşekkürler admin)

  • Çok teşekkürler. 🙂

  • Pınar otomatik geçişde sorunsuz çalışıyor ordan izleyiniz.

  • Admin Partlı Sistemde videolar açılmıyor? Bu yeni stil kötü olmuş, eskisi çok iyiydi. -Şu videolardaki stil- İlgilendiğiniz için teşekkürler.

  • hayatımda izlediğim en berbat film… önemle duyurulur…

  • Çok güzel bir film.

  • sadece şunu söyliyeyim admin daha filimi izlemedim ama bugne kadar yüzümüzü hiç kara çıkarmadın güvniyorum sana teşekürler 🙂

  • kesinlikle izleyin

  • Cok güzel filim.

  • Saçma sapan amaçsız hedefin peşinden giden akıldan yoksun amerikalı bir gencin hikayesi. İbret yok, ders yok, mesaj yok… vakit kaybı…

  • teorix rumuzlu kardeşim. yazdığın yorum; ‘özgürlüğe doğru baştan yola çıkan bu kişinin sonsuzluğa giden yolu’ bu. film konusu gibi özgürlük ve sonsuzluktan bahsediyor.cümleler insanın ve inancımız gereği insanın; dünyada varoluş amacına ters .burada tek ilgi uyandıran özgürlük üzerine kurulmuş olması. benim yaşam anlayışım varoluş amacım hipilerinkinden uzak .fantastik film izlemedim, bu nedenle gerçekçi sorguladım yorumumda.izlemek isteyen tabiki izlesin ben kendimce yorum yaptım senin dünya görüşün ve yaşam inancınla benimkinin alakası olmayabilir bunun önemi yok.burada kimsenin yaşam şeklinide zevkini sorguladığım yok.film yorumu okumak isteyen arkadaşlardan özür diliyorum bu kişisel açıklamam için.

  • film çok sabır gerektiren birşey… tavsiye etmem

  • Harikulade Bir Film Şiddetle Tavsiye Ediyorum .)

  • tşk.

  • film güzel gerçekden sonu mutlu bitmiyor olabilir fakat gerçek hayattan alınmış bir senaryo.

  • özgürce dogada yaşamak ısteyenler yaşam sevinci olan kışilerdir hayatı sonuna kadar yaşamak isteyen ler nasıl yaşanacagınıda bılmeli güzel filim olmuş ama yaşantı böyle son bulmamalıydı.

  • bu filme bos diyenin akli dengesi bozuktur .10 üzerinden 100

  • otomatik geçiş part 1 de sorun var…

  • 10/6 sonu ıyıydı sadece

  • çok mükemmel bir filmdi genelde bu tür filmleri yani dram filmlerini izlemem ama bugüne kadar izlediğim hiç bir filme benzemiyor ne aksiyon ne gerilim gerçekten çok başarılı bir filmdi izlemenizi tavsiye ediyorum puanım 10 üzerinden 11 veriyorum 😀

  • Çok etkileyici Ve süper bir Film İzlemekten okadar keyif aldımki.. bu site görevlilerine ayrıca teşşekkur ediyorumm.. Puanım 10 üzeri 9.5

  • film çok keyifli çok beğendim.admin; site içi kullanımı,filmler,izleme seçenekleri (özellikle tek parça otomatik),ses,görüntü herşey çok çok güzel.emeğinize sağlık.gezdiğim ve gördüğüm en güzel film sitesi.tebrikler…

  • çok güzeldi.keyifle izlenilesi bir film.site harika ve çok kaliteli.tüm filmleri donmadan,zevkle izleyebiliyorum.kullanımı,site geneli anlaşılır.emeği geçenlere çok teşekkürler…

  • harika bir filmdi. düşünme izle

  • ULUDAGG adlı kardeşim, ya filmin amacı ve bi gayesi yok diyorsun ama inancı yarım olanların en büyük amacı özgürlüğü yaşamaktır para yada bu filmdeki gibi yalnızlıklada olaiblir… FİLM’ler amaç yada hedef belirten kare olmak yerine bu türde mecazisi yüksek olan filmlerde izlemek kültürü ve film izleme zevkini ayrıca hissettirir.. saygılarımla kardeşim taş atmak degil sadece mecazisini çözersen bu film kurgu filmlere 10 basar..iyi seyirler..İZLEYİN MUTLAKA…

  • Çok sıkıcıydı …

  • kesinlikle harika…..teşekkürler admin….

  • Böyle bir film hayatımda izlemedim.Harika izlemeniz gereken bir film,başta tereddüt edersiniz ama filmden kendinizi alamazsınız.

  • Sonu çok kötü daha güzel bitirirdi anlamsız bi fim zaman kaybı…

  • filmi izledikten sonra yorum yaptığını sanarak filmin sonunu söyleyen arkadaşlar!!! iyimisiniz? kardeşim yorum yapacaksanız filme yorum yapın, filmin sonu nasıl bitti diye buraya yazılır mı yaw???

  • ayrıca bu filmin gerçek bir hikaye olması, alexander supertramp (Chris McCandless)’in insanlık dersi tekrar tekrar izletiyor.

  • beni etkileyen tek film olur kendileri. paylaştığınız için teşekkürler. insanlar bu filmi izleyip kendilerine bakmalılar. bu film yeniden sinemalarda gösterime girse heralde 3-4 bilet alır millete dağıtırdım:D

  • anlamlı bi filmdi,izlemenizi tavsiye ederim

  • film bomboş arkadaşlar güzel diyenlerede hayretle okuyorum.bir çocuğun amaçsız hayatı izleyin görün 10 üzerinden 3 .boşa zaman kaybı.siteye tşkler

  • yanlız olmanında bazen gerektiğini anlatan bir flim

  • özgürlüğe doğru baştan yola çıkan bu kişinin sonsuzluğa giden yolu.. süper bir filmdi bence…

  • çok etkileyici bir film iyi son olmasını isterdim admin tşk sean penn iyi iş çıkardı yönetmenlik ödülünü haketti

  • Hayata farklı bakabilen bir film. Yalnızlığınızın başka birilerinin mutluluğu olabileceğini anlatan muhteşem bir film. Oskara aday gösterilmemiş olması cok üzücü.

  • Filmin sonu böyle olunca ne mal adammış dıyor ınsan güzel bitse yani mutlu veya daha değişik bitse adama bilge derdim 🙂

  • film mükemmel arkadaşlar izlemenizi tavsiye ederim.

  • Sevdiğim bi tarz film olmasına rağmen kaçırmışım hemen izlicem 🙂

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sağ reklam