ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Ölümcül Saplantı Türkçe Dublaj izle / Full Hd 2009

  • İZLEYEN : 18329 Kişi
  • IMDB PUANI: 5.1
Ölümcül SaplantıFilmin Orjinal Adı (The Original Name): "Amusement" Filmin Yapımcı Ülkesi (Country): ABD Filmin Yapım Yılı ve Gösterim Tarihi: 2009 Filmin Yönetmeni (Director): John Simpson Filmin Senaristi (Writer): Jake Wade Wall Filmin Başrol Oyuncuları (Stars): Keir O'Donnell, Katheryn Winnick, Laura Breckenridge Filmin Kategorisi (Type): Korku , Gerilim Filmin Süresi (Time): 85 min. Filmin Sinemalar Puanı: 6.9 Filmin IMDB.com Puanı: 5.1 Filmin Hdfilmsitesi Puanı: 5.9 Filmin Konusu: Tabitha teyzesinin ufak çocuklarını ziyarete gelmiştir.Nomalde bakıcılarının çocuklarının yanında olması gerekirken garip biçimde çocuklar yalnızdır.Çocuklar bakıcılarının yeni gittiğini söyleyince Tabitha olayın üzerinde fazla durmaz. Telefonla teyzesiyle görüşmeye başlar ve o sırada evde bir palyaço olduğunu farkeder ve hayatta kalma mücadelesi başlar...

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Bilgisi:
    Ekleyen: kadir
    Eklenme Tarihi: 07/05/2013
    FİLM hakkında ne dediler?
    • çok güzel bi film ama 1 kere kanlı olmayan 1 filim yapın ama sölim 5 gün yatamassınız

    • ben çok begenmiştim

    • stephen king ne alaka ?

    • Hayatımda izlediğim en saçma ve en gereksiz filmlerden birisiydi. Sonu gerçekten aşırı saçmaydı. Hücreden çıkıp, o koca merdiveni tırmanıp, daha sonrasında arabanın arkasına girmek ne alaka onu hala daha anlamış değilim. Filmin başı da sanki otostopçu filmini anımsattı. Keşke film öyle devam etseymiş daha güzel olurmuş. Bir de imdb’den 5.1 lik puan almış böyle bir filme 5.1 lik puan bence çok fazla, izleyecek olanlar bence tekrar düşünsünler. Gerilim olarak iyi ama oyunculuktan tut, senaryoya kadar her şeyi saçma geldi bana.

    • arkadaşlar bana sorarsanız ne IMDB Puanlaması ne site puanlaması nede insanların yorumlarına bakmayın, çünkü film dediğiniz görsel bir sanattır ve kime ne ifade ettiği kişiden kişiye değişir.. kaldı ki bu bide korku filmi ise.. kimisinin kötülediği kimisinin beğenisidir.. yorum yapanları ve onların film zevklerini tanıyomusunuz ki bu yazılara bakarak karar vereceksiniz ? 🙂

    • o filmi bende izledim evet süper bir korku filmi stephen kıng yönetmeni ve harikaydı..

    • çok güzel bir filmdi zaman kaybı falan degil film en başı beni çok ürküttü güzel bir filmdi seyredilebilinir…

    • dediğin film beş para etmez hayatımda izlediğim en en ennn çocukca film o film’idir zaman kaybı

    • palyaço olarak izledigim en korkunç film sadece o filmidir filimin adı yani o izleyin o filmi bakın nasılmış bak tekrar ediyorum filmin adı O süper bişe..

    • ben begendim

    • açmayın beyler korkunçlu palyaço 2 gün uyuyamassınız vella

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sagkayan