ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Sitemiz Beta aşamasında olup geliştirilmektedir.

Ölülerin Şafağı Filmini izle ~ Türkçe Dublaj

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
Filmin Konusu:
Ölülerin ŞafağıFilmin Orjinal Adı : Dawn Of The Dead IMDB Puanı: 7.4/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı : 7.2/10 Yapım Yılı - Ülke : 2004 - ABD Türü: Gerilim,Korku Yönetmeni: Zack Snyder Oyuncuları: Kevin Zegers,Ving Rhames,Sarah Polley,Lindy Booth,Mekhi Phifer,Kim Poirier,Jake Weber,Michael Kelly,Jayne Eastwood,Matt Frewer Senaryo: Scott Frank, Michael Tolkin, James Gunn Süresi: 101 Dakika Filmin Özeti : Hastaneden insanlara bulaşıcı virüs bulaşır. İlk olarak hemşire Ana'nın kız yakınında görülür daha sonra tüm şehri kapsar. İnsanlar ölmüyor zombileşiyor ve sürekli çoğalıyorlar...
Film hakkında ne dediler?
  • 18 30 da silah bana dönünce yorganın altına saklandım nede olsa yorgan kurşun geçirmezdi 😀 İYİ film izlenebilir

  • Zombi filmleri sevenler the walking dead demesinler çok guzel ve varsa başka zombi filmleri lütfen söyleyin

  • Filimler Çok Yavaş Admin 1 Saat Bekliyoz Açılmasına.

  • çok yiy

  • film güzldi ama sonunu böyle beklemzdim

  • Bu filmi yeniledim. O dediğiniz uyarı özellikle 2011 yılında eklenen filmlerde çok sayıda çıkmaya başladı. Farkınzayız. Sebebi o filmlerin silinmesidir. Dün itibariyle yenileme çalışmalarına başladık. Yakın zamanda çalışmalarımızı bitirip, bozuk filmleri çalışır hale getireceğiz.

  • admin filmlerinin birçoğunda “facebook video engellemesinden dolayı bu içeriğe erişilemiyor” yazıyor…çözümü yok mu?

  • Güzel Film

  • admin kardes nereden izliyoruz bi yardım ediversen sevinirim.

  • çok güzel bir film

  • film güzelde neden aralarda ingilizce acaba

  • süper film harika film güzel film mükemmel film.kesinlikle herkes izlesin.asla pişman olmazsınız.sonu güzel bitmesede sonu güzel olmasada mükemmel bir film.ben 10 üzerinden 7.5 verıyorum bu filme…

  • bıraz kısa geldı fılım yada bn doyamadım .dama super bı fılm tavsıye ederım .d

  • admın ben devamlı bu siteyım her şey güzelte tek bir sıkıntı war oda film izlerken hdfilmsitsi.com diye yazıo onu kaldırrımısınz rica etsem
    <3

  • valla 10 numara film

  • en iyi zombi filmlerinden biri çok sewdim dahabaşka zombi filmleri koyun çok güzel olur hatta zombi filmleri diye bir katogori oluşturun

  • güzel film izlemeye değer.paylaşım için teşekkürler

  • Keşke diğer alternatiflere de baksaydiniz. Bir sorun yok çalışıyor.

  • admin güncellsen iyi olur açılmıyorrr

  • en güzel zombi filmlerinden, eski olmasına rağmen güzel bir yapım …

  • Gerçekten Güzel Film Hiç Donmadıda Ellerine Sağlık Emeğinize Sağlık Teşekkürler.

  • WALLA BABUŞ ON NUMARA SİTE YAPMISSIN ELİNE EMEGİNE GÖZLERİNE SAGLIK FİLM SİTELERİNİN COGUNU GEZMISIMDIR BU KADAR ÖZENLİ Bİ SİTE YAPAN GÖRMEDİM SAYGILAR

  • hdfilmizlepuanı nereden belirleniyor acaba

  • O ingilizce olan sahneler Türkiye’de gösterilmeyen sahneler. O yüzden dublaj şirketleri o sahneleri çeviremiyorlar.

  • Bazı yerleri ingilizce

  • emeği geçenlere saygılarr…

  • spr otesi yha çk guzel bı fılm sıte mukemmel ızleyın kesınlıkle sıddetle tavsıye edıyrm:)

  • sonu güzel olmasada film genel olarak güzel.teşekkürler

  • tmm yinede tskler ilgilendigin için

  • Dublajı ben yapmıyorum ki nasıl düzelteyim…Bazı filmlerde dublaj şirketlerinin hataları var malesef…

  • admin filimde ara ara sesler ingilizce oluyor bi bakarsan sevinirim

  • gres gres abi

  • site fena ne zaman scarface yükleyeceksiniz

  • harika bir film.ve sürükleyici.izlemenizi tavsiye ederim.site bir harika

  • vay arkadas filmini eklerseniz sevinirim uzun zamandir bekliyorum

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sağ reklam