Mahkeme kararıyla sitemiz kapatılmıştır. Bu nedenle yeni adresimizi www.hdfilmsitesi.com olarak değişmiştir.

iNtikam Yolu 3D Filmi izle ~ Türkçe Dublaj

iNtikam Yolu 3D Filmi izle ~ Türkçe Dublaj
5.6
IMDB: 5.6/10 ( oy)
Yönetmen : Oyuncular : ,, Filmin Türü : 2011 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Fantastik Filmler, Türkçe Dublaj Filmler Ülke: ABD Yapım Yılı: 2011 Süresi : 104 dk (Dakika) İzlenme Sayısı : 60341 kişi
Konusu: Kızı öldürülen Milton (Nicolas Cage) İntikam Almak için her yolu deneyecektir...

Yorum Bölümü

    ayhan 5 sene önce

    aga 10 numara film admine teşekkürler

    ahmet 5 sene önce

    bu filimi 3d eklermisin admin

    izmirli 5 sene önce

    aksiyon dolu bir filimden öteye gitmemis seyretmek icin vakit kaybi

    mehmet 5 sene önce

    Düşünceleriniz…

    hasan balıcı 5 sene önce

    intikam yolu 3

    efeosman 5 sene önce

    Düşünceleriniz…

    kadir 5 sene önce

    Telif hakkı dolayısıyla kaldırıldı Jack. Ekleme yapamayız o filmi artık

    Evoo 5 sene önce

    Süper 😀

    bir dost 5 sene önce

    film bir harika,nicolas cage i takip eden ceset yüzlü adamında rolü cok hoşuma gitti

    neogsray 5 sene önce

    boş vaktiniz varsa izlemeyin, gidin kitap okuyun

    Jack 5 sene önce

    the host filmi yüklendi geri silindi lütfen tekrar yükler misiniz?

    Liika 5 sene önce

    filmin adı intikam yolu değil öfkeli sürücü

    Alkan Everest 5 sene önce

    İzlemeyen arakadaşlar varsa kaçırma hemen izle aksiyon bol :=)

    admin 5 sene önce

    Yeniledim

    karama112 5 sene önce

    hocam sanırım lınk kırık baska bır sıteden upload edebılırsen sevınırım fılm sılınmıs sanırım

    burakk 6 sene önce

    ADMİC FACEBOOKTAN DOLAYI AÇILMIYR

    _:KoRSanNnLoRD:_ 6 sene önce

    nico varsa iyidir 🙂

    admin 6 sene önce

    Partlar aniden doluyor ise anlık bağlantı kopuyordur. Modeme reset atıp tekrar deneyiniz sorun gene devam ederse İnternet sağlayıcınıza telefon açıp bildirin bird eonlar kontrol ettin.

    aleyna 6 sene önce

    Benim bir sorunum var admin lütfen yardımcı olun. Bir part dolarken başka bir partıda açıyorum onu izleyene kadar oda dolmuş olur diye fakat internetimin yavaşlığından mı bilinmez ama pat diye bütün hepsi doluveriyor ve yarıda kalıyor filmim bu çok üzücü umarım derdimi anlatabilmişimdir ne yapmam gerekiyor

    bilal krblt 6 sene önce

    bu nasıl bı fılm yaa.. nasıl fılm ızlıyosunuz anlamıyorum fılmın yarım saatı karavan da gecıyo patlama sahnelerınden tutunda ates etme sahnelerı berbat.nıcolas cage ye yakısmaya n bı fılm bence ZAMAN KAYBI…..

    BaRıS 7 sene önce

    Çok Süper Bea 😀

    Abdullah 7 sene önce

    mannnnyak bişe

    eda 7 sene önce

    emege saglık

    mc_QsmaN 7 sene önce

    Bu arada bütün filmlerimi bu siteden izliyorum ve cok güzel bir site otomatik gecis ve sinema modu bile var 😀

    bişey daha sorıcam filmlerin resimleri gözükmüyor ve rbazı resimler ise bozuk görüntülü gösterior nasıl bir film iyimi kötümü anlıyamıyorum resimden 😀

    mc_QsmaN 7 sene önce

    ARKADAŞLAR BÖYLE FLM GÖRMEDİM 2. VE3. İNŞ. CIKAR COK GÜZELDİ VE COK MACERALIYDI ,İŞTE FİLM DİE BUNA DERİMMM BENNN ELİNİZE SAGLIK CANIM HİÇ SIKILMADI 😀 😀

    uA BuRaK 7 sene önce

    güzel film 😀

    SonLimaN 7 sene önce

    filim güzeldi sonucda sıkılmadan izledik teşekkürler emeği geçenlere . . .

    messi3265 7 sene önce

    Nicolas Cage HARTANI İSENİZ FİLM GÜZEL AMA DEĞİLSENİZ FİLM PEK DE GÜZEL DEĞİLDİ..

    osm gns 7 sene önce

    film süperdi sadece sonu biraz saçma idi

    s1lv3r 7 sene önce

    film hareketli vakat çok eksi yanı var nicolad cage senede 3-4 film yapar bu filmlerden sadece biri güzeldir yada vasat buda vasat bir film tamamen abartı ve senaryo saçma ama hareketli olması can sıkıntısını gidertiyor birazda olsa .. filmin en kötü ve başarısız sahanesi polis arabalarına çarpan lpg kamyonu başarsızlığa bu sağanede imza atmışlar film puanı 5.00 dır benim gözümden ..

    film buyuk emeklerle ekleyen arkadaşlara sonsuz tşkler onlar sayesinde filme doyuyoruz …

    aydaki_iz 7 sene önce

    film başarılı,Nicolas Cage varsa muhakkak iyi olmalı 🙂

Spoiler Ekle