ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Hitman; Ajan 47 Türkçe Dublaj izle

  • İZLEYEN : 50368 Kişi
  • IMDB PUANI: 6.0
Hitman: Agent 47 Filmin bilgisi ve Konusu: Genetiğiyle oynanmış olan Ajan 47 (Hitman), bir yandan geçmişinin sırlarını araştırırken diğer yandan, ajan porgramının merkezinde ki kızı, gizli güçlerden önce bulup yakalamaya çalışacaktır... Orjinal Adı: "Hitman: Agent 47" Sitemizdeki Adı: Hitman; Ajan 47 Türkçe Dublaj izle Yapımcı Ülkesi (Country): ABD, Almanya Yapım Yılı ve Gösterim Tarihi: 2015 - 21 Ağustos 2015 (Türkiye) Türü: Aksiyon, Suç, Gerilim Yönetmen: Aleksander Bach Senarist: Aleksander Bach Başrollerde: Rupert Friend, Hannah Ware, Zachary Quinto Süresi: 96 Dakika IMDB Puanı: 6.0 Sinemalar Değerlendirmesi: www.Hdfilmsitesi.com.tr Değerlendirmesi :


SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Bilgisi:
    Ekleyen: kadir
    Eklenme Tarihi: 11/08/2016
    FİLM hakkında ne dediler?
    • arkdaşlar film önerisi olan var mı ismimden ulaşabilirsiniz instagramda izlemediğim film kalmadı genel olarak korku, aksiyon ve bilim kurgu en iyi en çok imdb alan filmleri arıyorum lütfen sayfa o kadar zengin ki film konusunda gerçekten sayfaya sabah akşam giriyorum ama güzel film bulamııyorum artık izlediklerimi tekrar tekrar izliyorum arşiv yaptım :/ 🙁 yardımcı olur musunuz bana ? admin lıyorum seni gayet başarılı bir sayfan var tebrik ediyorum sürekli sendeyim. iyi günler iyi akşamlar

    • KARDEŞ MAALESEF REKLAMLAR ÖZEL FİRMALARA AİT, VİDEO OYNATICILARDAKİ PRO EKLENTİSİNİ SATIN ALMADAN REKLAMLARI KALDIRAMIYORSUNUZ. VE BU REKLAMLAR TAMAMEN BAŞKA BAŞKA FİRMALARA AİT, SİTELERLE ALAKASI YOK

    • yav kardeşim reklam koyuyosunuz iyi güzel adam akıllı reklamlar koyun aile ortamında açıyoruz saçma sapan reklamlar çıkıyor

    • Müthiş !

    • 🙂

    • Bu durum için inan üzüldüm. Lakin playerlerde çıkan reklamların bizimle bir ilgisi inanın yok. Tek Part 2 de Mail.ru playerinden izlemişiniz o reklamıda mail.ru çıkarmıştır.

    • Film iyi hoş güzel lakin tek part 2’de filmi izilyorduk ailecek durdurduğumda kötü bi reklam çıktı çok utandım ailemin yanında bu durumdan

    • Bence bu başrol gayet oturmuş karaktere. Jason Stathem olsa daha iyi tabiki ama eskisinden daha iyi olmuş izleyecek olanların içi rahat olsun böylesi daha iyi olmuş

    • seri filmlerde başrol oyuncusunun değişmesi kadar saçma bir şey olamaz
      blade de değişti
      taşıyıcıda da değişdi
      ölüm yarışı değişdi
      çok para istiyorlar demek

    • başrol değişmiş filmi bitirdikten sonra yorumları okuyunca farkettim. şu çinlillerle keltosları çok karıştırıyorum ya

    • Bu filmin devamı gelicek ve kesinlikle ses getirecek filmerden biri. Bu film Hitman film serisinin devamı değildir. Agent 47 aslında Hitman değil. O yeni nesil bir ajan 🙂 aklınızda soru kalmasın. Film harika , teşekkürler admin. Bu tür filmlerin devamını bekliyoruz…

    • Haklısın Kardeşim Çekilen Film Nekadar Kaliteli Olursa Olsun Başrol Değiştiği Taktirde Tadı Kalmıyor

    • Bu adamdakı tip ney çirkinlik ney adam resmen pıkacu gıbı

    • efsane film

    • süperrrrr… tavsiye edlirrr ))))

    • seri bir filmde başrol oyuncusu değiştirilirmi.en nefret ettiğim şey ya gelde izle sonra

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sagkayan