ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Hırsızlar Şehri – The Town Türkçe Dublaj izle

  • İZLEYEN : 6140 Kişi
  • IMDB PUANI: 7.7
The Town - Hırsızlar ŞehriFilmin Diğer Adı : Prince Of Thieves - The Town: Ciudad De Ladrones IMDB Puanı : 7.7/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı : 7.8/10 Yapım Yılı - Ülke: 2010 - ABD Gösterim Tarihi : 24 Aralık 2010 Türü : Aksiyon, Gerilim, Suç, Polisiye Yönetmeni: Ben Affleck Oyuncuları: Ben Affleck,Blake Lively,Rebecca Hall,Jeremy Renner,Chris Cooper,Jon Hamm,Victor Garber Postlethwaite, Titus Welliver,Thomas Olson, Alex Winston, Mark Berglund Senaryo: Ben Affleck,Sheldon Turner,Peter Craig,Aaron Stockard Senaryo (Kitap): Chuck Hogan Süre : 125 Dakika Filmin Özeti : Doug ve ekibi bankayı soyarlar amaçları sadece soymaktır ama işler planladığı gibi gitmez ve birinide öldürürler. Tesadüf eseri bankadan rehin aldıkları kız Claire, Doug ile aynı mahallede oturmaktadır. Doug'un yakın arkadaşı Jem kızın kendilerini tanıyıp ihbaer edeceğinzden kuşkuludur...Doug ile Claire arasında ki başlayan aşk şüpheleri doruğa çıkarır...

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
Filmin Bilgisi:
Ekleyen: admin
Eklenme Tarihi: 04/05/2011
FİLM hakkında ne dediler?
  • harika bi film tavsiye ediyorum, kesin izleyin..

  • Yeniledim.

  • Admin kardeş şu filme ne zaman bakarsın en son 1 ay önce ilgilenirmisin diye rica etmiştim bi bak ya yoksa bulursak yükleriz falan yada yok de gitsin ..

  • çok sağoL kardeşim önerdiğini yaptım şimdi izLeyebLiyorum çok zamandır bu siteden fiLm izLiyorum günde 3 4 fiLm izLerim nerdeyse gerçeden siten çok güzeL insanLarın sorunLarını dikkate aLmanda çok iyi kardeşm sağoLasn emekLerinin karşıLıgını aLırsın inşaLLah.

  • Bir sorun gözükmüyor. Modemi resetleyip tarayıcı geçmişini silip yeniden deneyiniz.

  • video açıLmıyor krdeşm bi daha göz atarsan sevinirim

  • Yenilendi.

  • Çok emek verilmiş bi site bubun için teşekkür ederiz.
    Bu video bulunamadı diyo bütün partlarda ilginize…

  • çok güzel bi film gerçekten izlemeye deger kesinlikle…ayrıca sitede çok kaliteli.emegi geçen herkese tşk ederim

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sagkayan