ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Hayallerin Peşinde izle – Türkçe Dublaj Tek Parça

  • IMDB PUANI: 7.4
  • ÜYE YORUMU: 15

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Konusu:
    Hayallerin Peşinde izle - Türkçe Dublaj Tek PartFilmin Diğer Adı: Revolutionary Road Filmin IMDB Puanı: 7.4/10 Filmin Sinemalar Puanı: 7.4/10 Filmin HDFilmsitesi Puanı: 7.4/10 Yapım Yılı ve Ülkesi: 2008 - ABD, İngiltere Gösterim Tarihi: 22 Şubat 2009 Filmin Yönetmeni: Sam Mendes Filmin Senaristi: Justin Haythe, Richard Yates Başrol Oyuncuları: Leonardo DiCaprio, Kate Winslet ve Christopher Fitzgerald Film Türü: Dram, Romantik Film Süresi: 116 Dk Filmin Özeti: Filmde, 1950’li yılların ortasında iki çocuklarıyla mutlu gözüken bir hayat yaşayan, ama konforlu bir yaşam elde edebilmek için göğüslenen baskılarla kendi gerçek arzuları arasında sıkışıp kalan, bir çiftin öyküsü anlatılıyor.Hdfilmsitesi.com.tr film izle iyi seyirler diler.
    Film hakkında ne dediler?
    • snn anana uyuz oldum Titanic izle bakalım kim kime uyuz oluyo 😀

    • uzun süreli ilişkimin ardından yaşadığım insanın kendine itiraf etmekte zorlandığı duyguları suratına tokat gibi çarpan bir film

    • Leo yu severim ama bu filmi biraz vasat olmuş.Bu yorumumdan sonra filmi izleyebilirsiniz ama zaman kaybı bir film

    • Kate ile Leonardio’yu sonsuza dek izleyebilirim ama bu filmin konusu pek hoş değil ya birbirlerini yiyolar anca. Ertesi güne de hiçbir şey olmamış gibi devam ediyorlar. 19 yaşımdayım izlerken gerildim abi nedir bu böyle…

    • ben böyle bir son görmedim, kelalaka. manasız anlamsız sebepsiz yani ne o öyle yani beni çocuk işte ne anlarsın ki sen diye eleştirmeyin ama hakikatten hiçbir manası olamaz o sonun ya. çok saçma ya filmin birçok yeri saçma gerçi, sonlarda kan aktığı yerde zaten midem bulandı ama böyle bitmemeliydi..

    • Bu filmi beğenmeyenlerin neye dayanarak beğenmediklerini anlamadım. Dicaprio bununla tarzının dışına çıkmış; genelde aksiyon-macera filmlerinde oynar. İyi bir film tavsiye ederim

    • çok sıkıcı ve gerçekten insanı boğan bi film leonardo di caprio gibi kaliteli bi oyuncudan böyle bi film beklemezdim

    • oyunculuk çok iyi, hayallerle ilgili çok başarılı bir dram

    • bu ne be.. sonuna kdr sabredip izledm bouuuggghh.. izlemeyn arkdslr dramla askla flan alakası yok bu flmn

    • kadına cok uyuz oldum 😀

    • vasat diye adlandıranlar sürekli aksiyon izliyo olmalılar..filmv asatın üstünde bi dram filmi.kesinlikle izleyn

    • hayallerine hırs ve düzenbazlıkla ulşamazsın…oyunculuk çok iyi

    • kesinlikle iyi bir dram, hiç de vasat değil. kate winslet ve leonardo dicaprio, titanic filmindekinden daha iyi bir uyum yakalamışlar ve oyunculukları da bir o kadar gelişmiş.

    • oyunculara bakınca insan fazla beklenti içine giriyo ama çok vasat.

    • İyi bir dram vaktiniz olursa izleyin

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sağ reklam