ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Harbi Define 2010 Yerli Filmi HD izle

  • İZLEYEN : 7334 Kişi
Kategoriler: +Komedi 2010

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Bilgisi:
    Ekleyen: admin
    Eklenme Tarihi: 04/02/2011
    FİLM hakkında ne dediler?
    • Yenilendi.

    • yeter ama heee anneme izletçem açılmayıncada sinirlendim artık yenileyeceksenin yenileyin admin film süpermiş ama izleyemiyorum

    • hiç bi film bilgisayarımda açılmıyo play tuşuna basıyorum ekran hep siyah hergün film izlerim ilkkez böle bişey oldu ?

    • şu yorumları site hakkında değilde film hakkında yapsanız daha iyi olacak ! site güzel olmasa burda olmayız, sitenin hakkını verelim diyosanız eywallah ama filmler hakkındada yorum yapın, her filmin altında film dışındaki yorumları okuyup film izlemekten vaz geçer oldum !

    • güzel bir site tebrkler …

    • Linkler yenilendi.

    • videolar bozuk ilgileinirsen sevinirim

    • ben reklamların açılmasını felan bekledim ama film açılmadı. linkleri yenilermisiniz kolay gelsin

    • gercekten siteniz 10 numara diycek yok!emegi gecen kisilere tsk ederim

    • tşkler adminim bnm :))

    • Yenilendi.

    • ADMİN LÜTFEN YENİLEYİN ŞU FİLMİ 1 AYDIR BEKLİYORUM 😀 HEP FACEBOOK YAZISI GELİOR

    • ee nie bir aydır haber vermedin. Yenierdik.

    • film çalışmıyor facebook die bişey gelior 1 aydır :S

    • filmde ki sorunu umarım kısa zaman da düzeltirsiniz saygılar..

    • voley düşünceleriniz için teşekkür ederiz. Bizler filmin için reklam koymuyoruz… Divx filmlerde reklam otomatik çıkıyor bizle alakalı değil. Buna malesef hiç bir şey yapamayız.

    • arkadaslar sıtenız gusel hos emegınıze saglık arkadaslarımada onerıyorum ama fılımın ııcne reklam koymusunuz o hos degıl sureklı fılımı durduruyo bı duzen getırırsenız tadından yenmez bu sıte kolay gelsın

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sagkayan