Mahkeme kararıyla sitemiz kapatılmıştır. Bu nedenle yeni adresimizi www.hdfilmsitesi.com olarak değişmiştir.

üst reklam
üst reklam

G.I. Joe: Misilleme Türkçe Dublaj izle ~ Tek Part 2013

G.I. Joe: Misilleme Türkçe Dublaj izle ~ Tek Part 2013
5.8
IMDB: 5.8/10 ( oy)
Yönetmen : Oyuncular : ,,,, Filmin Türü : 2013 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Editörden, Türkçe Dublaj Filmler Ülke: ABD Yapım Yılı: 2013 Süresi : 110 (Dakika) İzlenme Sayısı : 470274 kişi
G.I. Joe: Misilleme konusu: G.I. Joe Misilleme ilk filmin devam niteliğinde.Kahramanlarımız ebedi düşmanları kobralarla mücadeleyi sürdürmektedirler.Ancak bu sefer düşman sayısı artmıştır.Devletin içinde varlıklarını tehdit eden güçlerlede mücadele etmek zorundadırlar...Hdfilmsitesi GI JOE Misilleme filmini Türkçe Dublaj sunar.İyi Seyirler Dileriz. G.I. Joe: Retaliation 2013
alt reklam
alt reklam
alt reklam
alt reklam

Yorum Bölümü

    df 2 sene önce

    1010 dur bekleme

    recep s 3 sene önce

    solidas a cevap

    solidas demiski 1 tane hristiyan terör örgütü yok ben 20 tane islami terör örgütü sayarim demis
    ama bilmedigi birsey var

    dünyada ne kadar terör örgütü varsa hepsini yahudiler ve hristiyanlar destekleyip yönetiyor

    örnek isid terör örgütü

    peki nasil kurulmus
    silahi nerden aliyor
    ele gecirdigi petrolü kime satiyor

    fatih 3 sene önce

    bu filmi 3.izleyişim ve çok süper fakat sonu hayal kırıklığı oldu ne güzel kobra komutanı kazanacaktı ve bir daha savaş olmayacaktı tek dünya devleti olacaktı gıjoe iyilik mi yaptı kötülük mü ? 🙂

    şekeer 5 sene önce

    hristiyanlar terör örgütü olmaz zaten dimi afrikayı. pakistanı sömürürken orda ırk savaşları başlatırken olmazlar. bir yahudi filistinliyi öldürürken olmaz, budistler müslümanların etini yerken onları canlı canlı yakarken terör etmiş olmazlar onlar insancıllar ama nedense hep müslümanlar yabani

    Dogus 5 sene önce

    Asala yi ne cabuk unuttunuz… Soru yanlis siz Turk teror orgutu diye bakin. Su zamana kadar araplardan ne hayir gelmis ki onlarla kendinizi ayni gruba sokuyosunuz…

    Solidas 5 sene önce

    Bana bir tane hristiyan terör örgütü söylermisin 😀 Ben sana 20 tane islami terör örgütü sayayım istersen. 😀

    Muhammet 5 sene önce

    Film kendı basına güzel lakin ilk bölüme göre tam bir hayal kırıklıgı ilk filmin gelişmiş teknoloji urunlerı ve kurgusu şahaneydi ama bu film e ise bas rolüne aksiyon filimlerinden tanıdıgımız Bruce Wils ile kaslı bır aktor olan Dwayne Johnson ı koyup bir Rambo filmi cıkarmıslar beklentımı karsılamadı ama beklentıyı dusurup normal bir film olarak izlemeye değer… 🙂

    Emre 5 sene önce

    Pakistan müslüman değil mi ? Sonuç olarak müslümanlar yine terörist olarak gösterilmiş

    Berkay 5 sene önce

    böyle filmlere bayiliyorum..

    Yunus 5 sene önce

    partları görebilen var mı? Tek part dışında başka bir şey yok da admin

    mustafa 5 sene önce

    gayet basarılı bır fılm aksıyon sevenler sakın kacırmasın

    fatih 5 sene önce

    flimler çok güzel fakat sesleri hep az çıkıyor

    film delisi 5 sene önce

    eline sağlık admin güzel bir film fakat ses kısık geliyor…

    kamil v 5 sene önce

    Yine müslümanlar terörist , ne bayrağı olursa olsun… Hilal Müslümanlığın işaretidir! Haç hristiyanlığın!

    oyun korsanı 5 sene önce

    evet o bayrak pakistan bayrağı ve filimde 10/10 . muhteşem

    SaN 5 sene önce

    Pakistanın bayrağı o

    serkan 5 sene önce

    filmin konusunu ve ekle admin

    SerdarBey 5 sene önce

    aksiyon severler bu filmi kaçırmasın.filmin başından sonuna kadar vakit nasıl geçti anlamadım 🙂

    nenyn_ 5 sene önce

    admin niye artık filmlere konusunu eklemiyorsunuz???

    hakan 5 sene önce

    eline sağlık admin güzel film…

    resul demirci 5 sene önce

    turklerden korktuklari icin

    admin 5 sene önce

    Eklenilmiş filmlere müdahale etme şansımız malesef yok çok zaman alır ancak yeni eklenen ve eklenecek filmlerde sesi %50 oranında artırdık.

    hasan hüseyin 5 sene önce

    harika bir film izlemenizi tavsiye ederim. Teşekkürler admin site çok güzel

    muhammet 5 sene önce

    film super ama her zaman olduıgu gibi turkleri terorist olarak tanıtmışlar…

    taner 5 sene önce

    admın adamsınz butun calsınlara cok cok tesekkur eerımm fılmler catıbb guzel ve harbıden hızlandınız ellerınıze saglık

    yalçın 5 sene önce

    sıcak kalpler filmind ses sorunu yok

    yalçın 5 sene önce

    Admin kardeş ben laptop değil masaüstünden film izliyon bu filmin sesi çok kısık ama sıcak kalpler filmind sorun yok ses gayet güzel geliyor

    yalçın 5 sene önce

    Bu filmin sesi çok kısık belki 50 farklı sitedem denedim ama hepsi aynı admin bi zahmet elinden gelen bişey varmı bu konuda

    asadas 5 sene önce

    ses super neyin kafasını yaşarsınızsiz pc nin ses kalitesi düşükse bunlardan admine ne

    zana 5 sene önce

    R.I.P.D NE ZAMAN CIKACAK VEYA CIKMIŞSA FİLMİ YÜKLER MİSİN ADMİN

    BüLeNT 5 sene önce

    Çok Sıradaan ABD kahramanlık filmi inanın izlemeye deymez ilk filme göre çok vasat beklentilerin çok altında kalmış Bruce Wilis paraya sıkıştı sanırım

    Okan 5 sene önce

    720p’de ses kayması var dövüş sahnelerinde vurmadan ses geliyo.

    admin 5 sene önce

    Sesi kısık değil.Arkadaşım laptopdan izliyorsna o sesin az çıkması normal.Benim laptop izleyicilerine tavsiyem en azından kulaklık alıp öyle izlesinler o zaman arada ki farkı daha iyi anlayacaksınız. İkinciside biz son 3 gündür eklediğimiz filmlerde sesi %150 oranında artırdık.”Gökhanenes” senden ricam sıcak kalpler filminin sesini kontrol edip bilgi verirsen sevinirim.

    Gokhanenes 5 sene önce

    dostum bu filmin sesi daha kısık olabilir mi? denediniz mi? Eyvallah upload guzel görüntü kalitesi güzel ama bu ses nedir allah askına ya

    volkan 5 sene önce

    tam bir adrenalin 🙂

    Gececi 5 sene önce

    Güzel bir film tavsiye ederim.

    Ece 5 sene önce

    çok başarılı dövüş kareografileri vardı,sadece onlar için bile zilenmeye değer diyorum..Teşekkürler bay Kadir.

    salih 5 sene önce

    klasik amerikan sempatisi aşılama filmi , beyin kıyatmaya devam.

    Melih 5 sene önce

    ilki den de güzel hareketler çok iyi olmuş G.I joe nun 3 garanti çıkar çünkü cobra comando bulunması lazım ö yüzden çıkacaktır

    batuhan 5 sene önce

    Şu iki yandan topuz yapılmış küçük zenci kız Disney’de Jessie dizisinde oynamıyor muydu 😀

    orhan sogancı 5 sene önce

    güzel bir fil yapmışlar devamını beklerız

    sadakat 5 sene önce

    alem bana bende bu siteye hastayım ne güzel sitemiz var 😀 deyilmi admin

    gökhan 5 sene önce

    güzel film ama ilki kadar olamaz

    Mehdi 5 sene önce

    kac yildir bu siteyi takip ettigimi unuttum bile cok guzel sisteminiz var oncelikle bunun icin tesekkurler filme gelince bolbol aksion mevcut sevenler kesinlikle izlesin fakat film bittiginde daha uzun olsaydi dedirtiyor insana 😀

    Semih 5 sene önce

    Donmanın site ile ne alakası var? Filmleri embed baska siteden cekiyorlar. senin internet baglantın kaplumbaga hızında ise yapılacak birşey yok nefret ettiyse girmezsin olur biter bebek.

    Grappa 5 sene önce

    Film güzel aksiyon bolda nedense bana kısa geldi film yada çok hızlı geçti zaman. 🙂

    kadir 5 sene önce

    Mehmet S. bağlantınla alakalı sunucuların hepsi çok hzlı durumda.

    Mehmet S. 5 sene önce

    Şu donma olayı yüzünden siteden nefret ettim resmen. Böyle bir şey olamaz ya tam güzel yerinde film gidiyor. !!!!!

    Göksel 5 sene önce

    Bence çok saçma film resmen ”İslamiyet”e küfür etmişler izlememenizi öneriyorum isterseniz izleyin ama beyninizi yıkamaktan başka birşey yapmazsınız tam bir gavur filmi

    yılmaz 5 sene önce

    admin The Wolverine Buldunmu koy kardeş bi zahmet şimdiden saol.

    yılmaz 5 sene önce

    film güzel bkledigim gibi ama adamlar 2050 yılından 1965 yılına gecıs yapıyolar pontiac la geziyo 😀

    veysel 5 sene önce

    ilk filmine göre hayal kırıklığına uğradım çok basit bi film olmuş, ilk film daha teknolojik ve heyecanlıydı bu ise eh işte

    emin 5 sene önce

    ne mal adamlar varya pakistan bayrağını cobra bayrağı yaptı mal

    Safak 5 sene önce

    Mükemmel ötesi çok süper adamlar yapıyor be kardeşim herkese tavsiye ederim ayrıca siteyede çok teşekkür ederim hiç donmadan izledim

    Hasan 5 sene önce

    admin bende çok geç açılıyor filmler bunu nasıl çözebilrim veya bilen varsa ayrdımcı olsun

    gorkem 5 sene önce

    Admin Çok Teşekkürler Film 10 Numara Olmuş 3.Filmin Geleceği Kesinleşti Bence Filmin Sonlarına Doğru Cobra Kaçıyo İnşaallah Hemen Çıkar Filmde İzleriz 😀

    mesut 5 sene önce

    mükemmeldi herkesin emeğine saglıkkkk

    aaaaaaa 5 sene önce

    zeki çocuk o atılan füze imha ediyo füzede içerde oldugu için içerde patladı

    li fay long 5 sene önce

    film harikaydi tam bekledigim gibi

    burakcan 5 sene önce

    ilk film daha teknolojikti silahlar uçaklar herşey çok çok ileri teknolojiydi nie geriledi ki saçma olmuş

    Rumuz 5 sene önce

    bu filmin ilk filmi 4.5 sene önce çıktı 3 seriside herlade bi 4.5 sene sonra çıkar 😀 😀 😀

    Nefertitiy 5 sene önce

    ordaki bayrak ya cobraların yada joe ların bi ülke bayrağı değil film bi harika ilk serisindeki adamları bence 3. filmde geri getiricekler

    Osman 5 sene önce

    Harbiden de var bende izlarken göz ucuyla baktım bi an öyle gördum ama ciddi bu bayrak nerenin bayragı türk bayragı degılse.

    Efekan 5 sene önce

    kardeş bide indirme sitesi olsa süper olucakkk

    sedat 5 sene önce

    ilk 2 dk sona fılm yok tek parttada

    mehmet 5 sene önce

    bir önceki serileri gibi bu da güzel olmuş. bilim kurgu filmi sevenlere tavsiye ederim 🙂

    okan14 5 sene önce

    o pakistan bayrağı 🙂

    yasin tekel 5 sene önce

    admin emeğin için ellerine sağlık faka bu satırdan sonraki yorumumu üstüne alma lütfen.Kötü bir film artık ezberlediğimiz amerikan saçmalarından birisi.ayrıca nedir bu kampanya yahu her şiddet içerikli aksiyon filmlerinde islam ve müslüman düşmanlığı kokuyor.filmlerde sürekli aynı konular işleniyor ve bu filmlerde talep görüyorsa demek ki amerikada islamiyet düşmanlığı kökten geliyor demektir.lanet amerikan filmleri yapım olarak kesinlikle dünyanın en iyileri fakat islam düşmanı filmlere hayır!

    kaan 5 sene önce

    ilk filmi daha güzeldi ikinci filmi pek olmamış ama yinede güzel sayılır tşk ederim hdfilmsitesi

    gıjoe 5 sene önce

    önceki filmde duke ün yanında zenci bir adam vardı ne oldu ona duke de başlarda öldü bnce ilk film devamı güzel olmamış

    fatih 5 sene önce

    yok böyle bişey ama eski ekipden fazla kimse yok

    Murat 5 sene önce

    Süper Bir Film Dün Tr Altyazılı Bügün Türkçe Düblaj Admin Harikasınız…

    kaan 5 sene önce

    cobraların nükleer çantasındaki uyduları patlama düğmesinin neden var olduğuna hala anlam veremiyorum 🙂

    burhan 5 sene önce

    kardesimm tek parça vk dan izlee ses tamamen süper…

    şamil 5 sene önce

    10.14 te türkleri terörist olarak göstermiş şerefsiz amerikalılar bence izlemeyin.

    ezine 5 sene önce

    bu film çıktığından beri türkçe dublajlı halini bekliyodum ve bugün bu filmi sizin sayenizde türkçe olarak izliycem bu siteyi açtığınız için çok teşekkürler sizi seviyorum 🙂

    emin 5 sene önce

    Güzel Filim daha önce izledim ramazan diye tekrara basladim yoksa vakit gecmek bilmio

    boş ver :) 5 sene önce

    biri daha güzeldi

    ömer 5 sene önce

    hakkatten güzel film hd film sitesine helala olsun.

    Can Sancak 5 sene önce

    Harika bir film, kurgusu süper tek sorun efektleri, 2020 de çıkacak oyunlar gibi :))

    admin 5 sene önce

    Yasin tek parça vk’da playerin üstünde kalite seçenekleri var. 240p den 720p’e kadar. Bağlantı gücün hangisine yetiyorsa onu seçip izle.240p’de bile donma yaşıyorsan bir tarayıcı önbelleğini temizleyip dene olmadı diyorsan ttnet’i arayıp güzelce fırça çek.Unutmayın ki donma bağlantı odaklı bir sorundur.

    yasin 5 sene önce

    admin film güzelde hep donuyor ne yapçaz böle şimdi

    ahmet 5 sene önce

    eline sağlık admin herkezin ramazaı şerifi kutlu olsun

    admin 5 sene önce

    Haklısın dostum benimde laptopumda ses düşük çıkıyor buna bundna sonraki filmlerde bir ayar getirecez. Ancak benim tavsiyem en azından laptop kullanıcıları kulaklık alsınlar o zaman ses daha iyi yüksek çıkıyor.

    kaan 5 sene önce

    admin bey ses çok düşük hemde çok

    camonmessi 5 sene önce

    ilker o türk bayrağı deil …

    Rumuz 5 sene önce

    bu filmi izlemeden önce G.I. joe kobranın yükselişini izlemenizi öneririm çunku macera ordan başlıyor daha iyi anlarsınız …

    Halil 5 sene önce

    hızlı ve öfkeli dublaj ne zaman gelıor

    İlker 5 sene önce

    10.14 dakka dikkat türk bayrağı var

    türkiyem 5 sene önce

    film harika ses iyi görüntü güzel sıkıntı yok yanı rahat olun 😀

    tahsin 5 sene önce

    manyak fılımdı gercekten izlenmeye değer tavsiye ediyorm kesinlikleee

    Harun 5 sene önce

    bu siteyi hakikatten seviyorum ya ellerinize sağlık 🙂

    fevzi tavşan 5 sene önce

    sinama cekimmi tr düblaj yoksa fulmu arkadaşlar izleyenler bi zahmet söylesın

    mehmet 5 sene önce

    admin bu site benim waz geçilmezim tşkl çok güzel bir film şiddetle tafsiye ediyorum..

    yasin 5 sene önce

    peki ses kaliteli mi ?

    Rumuz 5 sene önce

    parker artık bunu yarın sahurda izleirm 😀 :Dbu kadar hızlı oldugunuzu bilsem hızlı ve öfkeli 6 izlemezdim 😀 .D yarın öbürgün onunda tr dublajını çıkartısnız sizden korkulur 😀

    eyup 5 sene önce

    Daha dün tr altyazı izledim bu kadarda olmaz ki 🙂

    aaaaaa 5 sene önce

    dün altyazılı izledimle bugün tr cıkar zaten 😀

    kukasa 5 sene önce

    cok cok guzel bi film

    admin 5 sene önce

    Şuan convertleniyor upload edilmesi işlenmesi derken nerden baksanız 3’ü bulabilir.

    cüneyt 5 sene önce

    720p kaçta eklenmiş olur ?

    Alican AKGÜN 5 sene önce

    Bu site bi harika bu ne hız helal olsun tbrıkler walla bende sahur zamanı nasıl geçecek dıyordum

Spoiler Ekle