ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Felekten bir gece 3 türkçe dublaj izle

  • İZLEYEN : 45057 Kişi
  • FİLM SÜRESİ: 100 DK
  • YAPIM YILI: 2013
  • ÜLKE: ABD
  • IMDB PUANI: 6,0
Felekten bir gece 3 film konusu: Serinin üçüncü filmi sizleri yine kahkahalara boğacak. Bu sefer düğün yok, bekarlığa veda partiside yok ama bizimkiler genede başlarını belaya sokmayı başarırlar.Konusuna gelecke olursak,Chow belalı bir çete liderinin parasını çalmıştır.Alan ile olan yakınlığındna dolayı çete lideri Chow'un ve paraların bulunması işini bizimkilere verir... The Hangover Part III


SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
Filmin Bilgisi:
Ekleyen: admin
Eklenme Tarihi: 09/26/2013
FİLM hakkında ne dediler?
  • Düzeltildi

  • yenilendi

  • benim laptopa su dökülü filan açmıyo url yı kontrol etdiyoo addmiin !!!!!!!!!!!!!!!!

  • This video has been removed from public access. hatası alıyorum beyler 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 dns i kullanıyorum bana yardım edebilecek vamı ? sitedeki cogu filmler bu hatayı veriyor.

  • öz hakiki karakolu kesinlikle bende istiyorum muhteşem bi film ama bulamadım lütfen yüklermisiniz

  • Ses kayması düzel dimi arkadaşlar ?

  • DEGERLİ admin senden bir ricam var öz hakiki karakol flimini yüklermisn 2012 yerli oldukça komik flimdir yüklersen çok sevinirim hiç bir yerde bulamadım

  • vlc ile ses kayması gideriliyor vlc programından esleştirme menüsü var oradan halledebilirsiniz

  • ses kaymasını düzeltip tek part olarak yüklermisiniz ?

  • Kadir bey zor kazanç filmini bulabilirmisiniz acaba Mark Wahlberg’in oynadığı

  • evet izledim çok teşekkür ederim sizler harikasınız en son çıkan filmleri burada bulabiliyorum bu siteyi çok seviyorum 🙂

  • Serap isterseniz izleyebilirsiniz. Çünkü 1 sn den az ses kaymasi hatta saniseler.. Engel teşkil etmeyebilir. Ben açıkcası çok dikkat etmeden ses kayması oldunu bile anlamadım.

  • sizin tek gördügünüz ses kayması galba onun haricinde film 10/9 luk .D süper

  • Güzeldi

  • Admin ne zaman düzelir ses kayması düzelmesini bekliyorum izlemedim filmi lütfen biran önce düzeltin

  • Yeni Rip atıldı. 1 sn den az bir ses kayması var. Farklı bir rip çıktığı an eklenecektir.

  • herzamanki hdfilmsitesi kalitesi işte 🙂 Türkçe dublaj yokmu diye soranlar buyrun izlesin doya doya biraz sabır etmeyi öğrenin.

  • Arkadaşlar filmde ki ses kayması rip’den kaynaklı bir hata,Birkaç yerden indirip attım onlardada kayma mevcut. Sabahleyin yeni ripler çıkınca “kadir” arkadaşımız gerekli düzeltmeyi yapacaktır.

  • evet çok hafif bi ses kayması var ama filmi izlemeye engel olmuyor çok rahat izledim… admin tek kelimeyle MÜKEMMELsin 😀 çok teşekkürler filmde çok iyiydi ellerinize sağlık admin

  • ses kayması var

  • ses kayması var 🙁

  • Ses kayması olmasa iyiymiş

  • Admin 10 numarasın adamsın 1 ve 2 de olduğu gibi buda güzeldir umarım :))

  • Ses sonradan geliyo admin inşallah düzeltilir

  • Seslerle ağız hakeretlerı bırbırıne uymuyor ses kayması var

  • Admin hepsinde ses kayması var düzeltebılırmısınız acaba sımdıden tesekkur ederım .

  • Emeğinize sağlık. Rahatsız edecek düzeyde ses kayması var bilginize

  • Filmde ses kayması var.

  • Filmin boyutu yetmedi. 2 Parça olanların hepsi istem dışı oluyor. :))

  • üstad keşke tek parça yapsaydın 😀

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sagkayan