Mahkeme kararıyla sitemiz kapatılmıştır. Bu nedenle yeni adresimizi www.hdfilmsitesi.com olarak değişmiştir.

üst reklam
üst reklam

Dr. Parnassus Türkçe Dublaj izle – Tek Parça FuLL

Dr. Parnassus Türkçe Dublaj izle – Tek Parça FuLL
7.0
IMDB: 7.0/10 ( oy)
Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2009 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Editörden, Fantastik Filmler, IMDB 7+ Filmler, Türkçe Dublaj Filmler Ülke: Yapım Yılı: Süresi : (Dakika) İzlenme Sayısı : 63958 kişi
Dr. ParnassusFilmin Diğer Adı: The Imaginarium of Doctor Parnassus Filmin IMDB Puanı: 7.0/10 Filmin Sinemalar Puanı: 7.4/10 Filmin Hdfilmsitesi.com Puanı: 7.1/10 Yapım Yılı ve Ülkesi: 2009 - İngiltere Gösterim Tarihi: 29 Mayıs 2009 Türkiye Gösterim: 2 Nisan 2010 Filmin Yönetmeni: Terry Gilliam Filmin Senaristi: Terry Gilliam, Charles McKeown Başrol Oyuncuları: Christopher Plummer, Lily Cole ve Heath Ledger Film Türü: Fantastik, Gizem, Macera Film Süresi: 123 Dakika Film Konusu: Dr. Parnassus 1000 yaşındadır ve gezgin bir tiyatro yönetmektedir. Şeytanla yaptığı antlaşma karşılığı seyircilerine sihirli ayna sayesinde gerçeğin ötesine girmesine olanağı sağlayabilmektedir. Artık sıra şeytandadır antlaşmadan payına düşeni alma zamanı gelmiştir...
alt reklam
alt reklam
alt reklam
alt reklam

Yorum Bölümü

    Eray 2 sene önce

    Aca ba insanlar kendini asaliyorya acapa siz ailenize nasil bi hata yapiyosunuz dusunun ve sora yorum yazin en sona 5 kalp koyun ve eray yazin

    mehmet 2 sene önce

    Valla arkadaslar bu filim fantastik filimler sıralamasına girsmıs en guzel bende orda buldum cok karmasık bir filim ama cok emek harcandıgı kesin kafanız allah bullah olur hep bir amac beklersiniz ne olacak diye ama guzel filim isde 10 8

    engincan 2 sene önce

    Tek Part Çalışmıyor, Part Part iZLEYİN,
    keşke heath ledger şu filmi tamamlayıp ölseydi en son filmi kara şovalyede ki joker, ama bu film fantastik olduğu kadar duygusal ve bir çok konu içeriyor filme gerçekten para harcanmış emek verilmiş. fantastik sevenler için ..

    Demet 2 sene önce

    Film berbat tam bir zaman kaybi bu benim fikrim, yinede emegi gecen herkese tskler….

    şerif 2 sene önce

    hayatlarında çizgi roman okumamış insanlar her çizgi filmi sadece kanırta kanırta gülmek için izlemiş düşünmeye başladığı her çizgi filmi geçmiş insanlar fantastik bir filmde GÖRSELLİK ve EFEKT yetersiz ise düşünmek zor geldiği için anında kötü film oluveriyor bazılarına göre. gidin yüzüklerin efendisini çevirip çevirip izleyin. ADAM KILICI ÖRÜMÇEĞE NE SOKTU BE! yapabileceği en kapasiteli yorumu bu olan insanlar 8 ve altı hiç bir filmi izlemesin. çünkü IMDB de yaklaşık 3 puan hatta daha fazlası GÖRSELLİKTEN GELİYOR.

    barış 2 sene önce

    film 2009da cıktı 2008 yapımı bir film zaten hedger da bu film cekimleri devam ederken öldü

    çokmulazım 5 sene önce

    tamamen illüminati içeriyo..ilk sahnesine dikkat edin piramit ve tek göz gösteri perdesinde..sonsuzluk..onlar artık tanrı..bu sözler serpiştirilmiş hep araya..bakmak ve görmek arasında ki fark..bilinçli izleyici olmak lazım;)

    Joker 5 sene önce

    bu film 2009da çekilmiş olamaz heath ledger 2008de öldü

    aceventura 5 sene önce

    site güzel hosta siteye giren insanların yas ortalamasını merak ediyorum gidin aksiyon filmi karata marate izleyin sizin isiniz ne böyle filmlerde adamın izleyecegi varsa da izlettirmiyosunuz..
    o kadar puan almıs o kadar insan begenmis herif gelmis burda izledigim en berbat film dio.s

    bykorsan58 6 sene önce

    film full ilimunati

    admin 6 sene önce

    Yeniledim.

    raikes 6 sene önce

    film bozuk admın acılmıyor

    yasar 6 sene önce

    beş para etmez bir film sakın bakmayın
    zaman kaybı…….

    pavel 6 sene önce

    Dünden beri bu filmi izlemeye çalışıyorum açılmıyor.

    zargan 6 sene önce

    dragunov yorumun başarılı 🙂

    zargan 6 sene önce

    yorum budur dragunov

    dragunov 6 sene önce

    film mantigi olmayanlar karate filmleriyle devam etsin…

    ceronimo 6 sene önce

    Jonny deep filmde 4. partın sonunda gözükeye başlıyor :)) ama film güzel bi fantastik yapıımm.. fantastik sevenler izlesin :))

    enes 6 sene önce

    harbiden güzel flim . flimden anlamayanlar yada zeka kapasitesi yetmeyenlerin yorumlarına aldanmayın.yani güzel şeylerden bahsedilmiş illa bi düşünce arıyosanız şeytanın yapmaya calıstıklarını güzel yansıtmış diyebiliriz ama flim genel olarakda aldığı puanı kesinlikle hak ediyor.

    Dimitris 6 sene önce

    çok saçma bir film jonny deep e yakışmayan bir film. i̇zlemeyin pişman olursunuz

    Rio 6 sene önce

    Çok saçma bir film jonny deep e yakışmayan bir film. İzlemeyin pişman olursunuz !!

    sinemaci 6 sene önce

    5 para etmez ve bir o kadarda gereksiz bir film yorumlara aldanmayın… içinizdeki belki güzelidr umudunuda bi tarafa atın…

    rio 6 sene önce

    begendim ..fantezi takilanlar icin cok güzel film..

    birol 6 sene önce

    oldukça başarılı bir fantastik yapım.
    izlenebilir.

    mckafkaf 6 sene önce

    sarmadı. 5 part izledim kapattım. para harcanmış ama konu belli değil.. tşk.

    korogath 6 sene önce

    sarmadı yav…

    mukades 6 sene önce

    johnny depp

    Baş rolde yok infoda 🙂

    bizler böyleyiz işte kopyala yapıstır kontrol etmeye gerek yok nasıl olsa kontrol etmişlerdir zihniyeti 🙂

    pasha 6 sene önce

    izlenebilir 10/6

    ÖZGÜR 6 sene önce

    izlemeden yorum budur

Spoiler Ekle