Mahkeme kararıyla sitemiz kapatılmıştır. Bu nedenle yeni adresimizi www.hdfilmsitesi.com olarak değişmiştir.

Blair Cadısı 1 Türkçe Dublaj izle / Tek Parça Full

Fragman Tek Parça Ok
Blair Cadısı 1 Türkçe Dublaj izle / Tek Parça Full
6.3
IMDB: 6.3/10 ( oy)
Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : -2005 ve Öncesi, Boxset Filmler, Filmler, Gerilim Filmleri, Gizem Filmleri, Korku Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler Ülke: Yapım Yılı: Süresi : (Dakika) İzlenme Sayısı : 57126 kişi

Yorum Bölümü

    Demirhan 1 sene önce

    SEVGİLİ SADECE İZLEYİCİLER Film hakkında BİRAZ araştırma yapsaydınız. Bu filmin BLAİR CADISINI araştırmak isteyen arkadaşların çektiği bir video kaydıdır. YANİ HİÇ BİR ŞEY BİLMEYEN İZLEYİCİ KARDEŞLERİM bu videoyu çekiyorlar kayboluyorlar araştırmaya gelen ekipler ise bunların kayıtlarını buluyor bu kayıtlarınıda firma satın alıp filme çeviriyor
    ASLINDA EVET SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ BİR FİLM şu videoyu https:// www. youtube. com/watch?v=ZsdtQfcsPr0 izlerseniz her şeyi anlayacaksınız

    Ensar Dereli 2 sene önce

    Yılla ne alakası var 99 eski bir tarih değil ki. Yada eski olsa ne farkeder. Bu film gerçek amatör film olarak yutturulmaya çalışılmışbir filmdi. Sırf bununla ilgi çekti. Ama değerlendirecek olursanız hiçbir senaryosu, konu örgüsü ve neticesinin olmadığını görürsünüz. Eleştirilen şey bu. Herkezin zaman kaybı deme sebebi bu. Belki oyunculuklar iyi denebilir. Ancak bir film oyunculuktan ibaret değildir taktir edersinizki. Filimde konu yok.Senaryo yok. Filmin sonucu yok ya varmı ötesi.

    Ensar Dereli 2 sene önce

    Zamanında insanlara gerçek kamera kaydı olarak yutturulduğu için ilgi çekmişti. Aslında tek kelimeyle vakit kaybı ve tabiki gerçek amatör çekim falan değil. Bildiğiniz kurgulu film. Ancak hiçbir yaratıcılık yok. Ortada ne bir cadı var nede konu. Ormanda kaybolan 3 çocuk ve hiçbir netice yok. Film öylece bitiyor.

    Muhterem Cürgül 2 sene önce

    Çok kötü vs. şeyler yazmışsınız da film 1999 yapımı ne bekliyosunuz anlayamadım yinede zamanına göre gayet güzel. Şu an ki bazı korku filmlerinden gerçekten kaliteli

    mert 2 sene önce

    Film güzel ama daha iyisi karadedeler olayı o çok iyi izlemeyen pişman olur

    ece 2 sene önce

    cidden zaman kaybi

    aykut şar 2 sene önce

    aslında konusu mükemmel ama yapamamışlar be yazık harcanan zamana profesyonneler çekse on numara olurdu

    Hasan 2 sene önce

    Bir zevk vermedi son sahnede adam ne durumdaydı anlayamadım. Bir tek kızın kurduğu uzun cümleler hoşuma gitti. Bir sinema yorumcusu değilim ama zaman kaybı olduğunu düşünüyorum çünkü tek bir sahnesinde bile korkmadım. Bu cümlelerimin sizde ön yargı oluşturmasını istemem fakat ben yetersiz olduğu kanaatindeyim.

    fehmi 3 sene önce

    sakın izlemeyin dostlarım kim ölüyor ne oluyor belli değil ortada bir cadı bile yok saçma sapan bir film boş bir duvara bakın 2 saat daha iyi izlemeyin izlettirmeyin izleyenle konuşmayın

    oğuzhan pekesen 5 sene önce

    Çook kötü bi film ölümler var ama hic belli olmuyor nasıl öldürülüyor filmde bi cadir var 3 insan bi orman kamera bitti başka hic bişey yok kim var orda kim öldürüyor kim o insanların peşinde hic bişey belli olmuyor sadece sadece vakit kaybi hic izlemeyin bile.

Spoiler Ekle