ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Ayıp Ettik Cinselliğin Komedisi izle ~ Tek Parça HD

  • İZLEYEN : 7507 Kişi
Kategoriler: +Komedi 2008
ayip-ettik-cinselligin-komedisiHdfilmsitesi.com.trPuanı:6.0/10 Yapım Yılı - Ülke: 2008 - Türkiye Gösterim Tarihi : 31 Ekim 2008 Türü: Komedi,Müzikal,Tarih Yönetmeni: Uğur Yağcıoğlu Oyuncuları: Durul Bazan,Kerem Kupacı,Ece Uslu, Dost Elver, Yasemin Balık,Seçil Mutlu,Kayra Şenocak,Barış Çakmak,Ebru Karanfilci, Ali Türkoğlu, İrfan Kangı Senaryo: Uğur Yağcıoğlu Müzik: Fikret Alper Süre: 109 Dakika Filmin Özeti: 2 Perdeden oluşan Tiyatro filmi olan Ayıp ettik Cinselliğin Komedisi,Geçmişten bugüne kadar cinselliğin neden ayıp olduğunu neden söylerken bile uatndığımızı komik bir dille anlatmaya çalışmıştır...

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Bilgisi:
    Ekleyen: admin
    Eklenme Tarihi: 07/20/2011
    FİLM hakkında ne dediler?
    • KOMİKTİ GÜZEL ÖYLE BIRAKIN OSMANLIYI HAVA İLE ADEMİ NEYSE O GÜİÜNECEK ŞEYLERİ DEVLET MESELESİ DİN MESELESİ HALİNE GETİRENLER YAZIK 10 NUMARA KOMEDİ

    • Allah belasını versin sizin gibi tiyatrocunun ve tiyatro yazarının
      Ayıp Ettik Cinselliğin Komedisi diye bir tiyatro!
      Oyunun yazarı ve yönetmeni M. Uğur Yağcıoğlu.
      Lan diye hitap etmek istiyorum M.Uğur Yağcıoğlu’na.
      Lan sen kimsin ki Osmanlı İmparatorlunu bu kıytırık tiyatrona malzeme yapabiliyorsun?
      Lan sen kimsin ki düşmanın dizini tir tir titreten Mehter Marşı ile ordaki oyuncuyum diyen hokkabaza göbek attırıp Mehter Marşı ile dalga geçebilme cüretini gösterebiliyorsun!
      Yazık valla yazık bu oyunda oynamayı kabul edenede yazık bu tiyatro adı altında bu yapılan propagandalarada yazık.
      Sonra derler ki ülkede tiyatroya ve tiyatro oyuncusuna hiç özen gösterilmiyor. Adam olun ki adam gibi muamele görün!

    • Bu mudur yani komedi. Bildiğin bariz saçmalık bu öyle ki güldürememesini geçtim ilk 2 part beni sinir etmeye yetti. İlk partta Hz. Adem ve Hz. Havva yı , ikinci partta da Osamanlı Devletini küçük düşürüyorlar. Yazıklar olsun..

    • erdem arkadaş nerden internete baglanıyorsun bilmiyorum ama dns ler degiştirip dene istersen 4.2.2.2 4.2.2.1

    • harika ötesi çenem ağrıdı hayatınızdan 90 dk gider ama geleceğiniz için güzel bir yapım teşekkürler

    • Player de gözüküyor filmde çalışıyor. İsterseniz bilgisayarınıza bi reset atıp tekrar deneyiniz.

    • plyer gözükmüyoo direk internet yokmuş gibi sayafa kapanıyoo anlayamadım bende daha önce izleyebiliyordum yeni olduu

    • erdem bey sorunu tam anlayabilmem için bazı sorulara cevap vermenizi rica edeceğim.
      1: Video oynatmadan önce player gözüküyor mu?
      2: Kapanırken herhangibi hata mesajı içeriyor mu?
      3: IDM ve buna benzer indirme programları mevcut mu?

      Ben bu üç soruya evet dediğinizi varsayarak şöyle çözüm öneriyim.
      1: Mozilla firefox veya Google Chrome indirip kurunuz. Araçlar>seçenekler>Gelişmiş>Ağ sekmesinden otomatik önbelleklemeyi devre dışı bırakın.
      2: IDM Var ise “alt” tuşuna basılı tutarak Play tuşuna basınız.
      3: Flash playerinizi yeniden güncelleyiniz…
      Tüm bunlara rağmen netice alamadıysanız büyük ihtimalle sitemizde ki swf uzantıları kullandığınız virüs programı veya başka bir program engellemiş olabilir. En sağlıklı çözüm önerim format atmanızdır.

    • ben filmlerii izleyemiyorumm direk kapanıyoo analayamadım videola alakalı deil plyer la alakalı bi şey galiba bende engelli ama bulamıyorum nerden engelli yardımcı olursanız sevinirim

    • çok qüzel bi tiyatroydu, izlemeyi bilene tabi ,)) tavsiye edrm .d

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sagkayan