ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Ateşten Kalbe,Akıldan Dumana Filmi HD izle

  • IMDB PUANI: 8.1
  • ÜYE YORUMU: 17

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Konusu:
    Ateşten Kalbe,Akıldan Dumana Filmi HD izleSinemalar.com Puanı: 7.1/10 IMDB Puanı: 8.1/10 Yapım Yılı * Ülke: 1998 * İngiltere Gösterim Tarihi : 5 Mart 1999 Tür: Suç,Komedi Yönetmen: Guy Ritchie Oyuncular: Jason Statham, Vinnie Jones, Sting , Jason Flemyng, Dexter Fletcher, Matthew Vaughn, Nick Moran, Andrew Tiernan, Steven Mackintosh, Lenny Mclean, Stephen Marcus, Alan Ford, Alex Hall, Bal Jusar, Charles Forbes, Danny John-jules, David Reid, Derek Howard, Elwin \'chopper\' David, Enqin Gökçe, Frank Harper Senaryo: Guy Ritchie Yapımcı: Matthew Vaughn Görüntü Yönetmeni: Tim Maurice-Jones Müzik: John Murphy, David A. Hughes Süre : 104 DK Filmin Özeti : Eddy ve arkadaşları elinde ki 100 Bin poundu daha çok paraya dönüştürmek için kumarı seçerler. En iyi oynayanlarıda Eddy olduğu için oyuna onu gönderirler. Ancak oyun bitince Eddy kazanmak yerine 500 Bin pound borçlanır. Bu parayı ödemek zorundadırlar ödemezlerse başlarına gelecekleri çok iyi biliyorlar...Grup parayı bulmak için Eddy'nin babasının antika tüfeği ile soygun yapmayı planlar.Oysa ellerinde ki türeğin değerinden haberleri yoktur...
    Film hakkında ne dediler?
    • jason olduktan sonra filim izlenmezmi be abii bu adama hayranım bu adam ne yapsa yakışıyor her bi role gidiyor geverden sana slm jason aşıgım sana aşğımm….

    • janson olduktan sonra izlenmezmi bu adama aşığım ben harika biri keşke onu göre bilme imkanım olsaydı…

    • Hic beyenmedim yorumlara bakip izledim ama ilk 57dakikasi yani filmin ucte ikisi sıkici gerisini izlemedim bile.yinede siz bilirsiniz.

    • Anlatımı,konusu,iyi ayarlanmış aksiyon sahneleriyle heyecanı sürekli yüksek tutan merakı düşürmeyen çok iyi bir film…ve daha ilginç olanı ise bunu sıkıcı ingilizler yapmış 🙂 izleyin pişman olmassınız

    • Farklı alternatif eklendi.

    • Admin linkleri yenilermisin,film çalışmıyor.Çerezler silindi,modem açılıp kapandı,hala aynı.

    • Çok makara bi film di ya gülmekten izleyemedim 😀 harika tafsiye ediyorum 10/10 (y)

    • çok orjinal bir film.. çok güzel.. vaktiniz boşa gitmeyecek.. seslendirme süper.. tşk admin

    • süper bi film ya .d Snatch ve mekanik filmi tarzında .d daha çok snatch… muhteşemdi teşekkürler site yönetimine.

    • Abicim süper film ya 😀 Mutlaka izleyin komedi aksion eglence hepsi var 😀

    • çok sağlam bir film izleyin izleyin izleyin kesinlikle izleyin :)))

    • teşekkürler adminim izLedim :))

    • Raii film çalışıyor. Geçmişi ve çerezleri sil yeniden dene olmazsa modeme reset at.

    • AdmiNim bu Filmi Yenilermisin Lütfen… iZliyemiyorum..Rica etsem otamatik geciş Bölmüne bakarmısın.. Şimdiden Teşekkürler.

    • süperrrrr

    • film on numara zaten yönetmen kapışma filminin de yönetmeni aynı zmanda ve oyuncuların bir kısmı da aynı kurgu da benzer orjinal bir film çok guzel peblikler war izlemenizi şidditle tavsiye ederim

    • film için çok teşekur ederm , çok iyi oldoğunu duydum şimdi izlicem

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat
    reklam kapat
    sağ reklam