ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

veya
ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Alacakaranlık Efsanesi Şafak Vakti Bölüm 1 izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

  • İZLEYEN : 29547 Kişi
  • FİLM SÜRESİ: 119 DK
  • YAPIM YILI: 2011
  • ÜLKE: ABD
  • IMDB PUANI: 4.9
Alacakaranlık efsanesi Şafak vakti bölüm 1 film konusu: Alacakaranlık serisinin bu son filminin ilk bölümünde Bella Swan ikilem arasında kalmıştır. Ya bir vampiri sevmenin bedelini ödeyecektir yada başka seçim yapıp sevdiğinden uzaklaşacaktır... Alacakaranlık 4 - The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1

DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE
Filmin Bilgisi:
Ekleyen: admin
Eklenme Tarihi: 16-02-2012
FİLM hakkında ne dediler?
  • Barbat bi sey acilmiyor

  • çok güzel…

  • film açılmeyo ama 🙁

  • güzel bir filim

  • 10 kere izledim bu filmi hiçte bıkmadım çok hoş bir filim

  • bence harika bir film, mutlaka izleyin eward harika,bella cok guzel….:)

  • Harika bir şey film harika kesinlikle !

  • bu filmi herkese öneririm küçük büyük farketmez edward bu filmdeki en yakışıklı kişi bence edward seni çok seviyorum

  • yıl olmuş 2013 😀 hala kendini wampir sananlar war 😀 nereye gidiyo bu gençlik 😀 duygu bu arada kan bazik bi maddedir 😀 yani şansını fazla zorlama. güzel filmdi admin teşk

  • ben bu flmi çok seviom ve kendimi vanpir hissediyorum edward seni seviyorum

  • harika bir film …

  • alacakaranlık serısı bır fenomen …muhtesem bır yapıt kesınlıkle tum serılerı harıka… ellerınıze saglık. BU SİTEYİ SEVİYORUM..:)

  • Yeniledik..

  • film ölmüş gliba acılmıyo admin

  • edvard süper bu filmi kç kere izledim şafak vaktini aceba bella ya ne oldu en son gözlerini kırmızı 1gördüm merak edenler ise o da vampire dönüştü 😀 bn çok ii bilirim gerçi slerdim ama sırrım olduğu için
    söliiemem bn gine izlicem toplam 20 kere izledim 1 kere da izlicem da izlemicem
    kendimi vampir hissediom

  • yaaa keşke bnde vampir olsam özel varmpir dişlerim var kolumda delikler açıom kanımı emiom

  • süper filmler bayıldım

  • üstat gerçekten eline sağlık cok tskler.Filme gelirse serinin aksiyon olarak en düşük filmi.basta ask rüzgarlarına savuruyor insanı..ama sondaki aksiyon bunu tamamiyle örtüyor..yinede güzeldi

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Filmin sonunu belirten yorumlar silinir. Siteyle ilgili eleştirilerinizi iletişim panelinden yapınız.

Veya

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sagkayan