ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

Akrep KraL 3 izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça Full

  • IMDB PUANI: 3.6
  • ÜYE YORUMU: 8

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
FİLM YÖNETMEN VE OYUNCULARI
    Filmin Konusu:
    Akrep Kral 3Orjinal Adı - The Scorpion King 3: Battle for Redemption IMDB.Com Puanı - 3.6/10 Sinemalar.Com Puanı - 5.9/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı - 5.0/10 Yapım Yılı - Ülke - 2012 - Tayland Gösterim Tarihi - 17 Ocak 2012 Tür - Aksiyon, Macera, Fantastik Yönetmen: Roel Reiné Senaryo: Brendan Cowles, Shane Kuhn Oyuncular: Victor Webster, Ron Perlman, Billy Zane Süre - 105 Dakika Filmin Özeti - Henüz sinemalara bile girmeden dvd'si nete düşen Akrep Kral 3 2012 yapımı filmini izleyeceksiniz.Film çok yeni olduğu için Altyazıda uyumsuzluk olabilir.
    Film hakkında ne dediler?
    • Bilgisayar değiştirmenin zaten bir yararı olmaz. Önemli olan bağlantının değişmesi. Bölgenizde bağlantı yavaş ise yapacağınız birşey kalmaz. İmkanınız varsa Hipernete geçiniz.

    • admin by bu filim her türlü bilgisayar da denedim çslışmıyor artık filim izlemek ten sogudumm(^^^)

    • siteniz harika bir çoğu siteden izlemeye çaılışıyorum iki üç tanesinden ancak izleniyor bu siteye ilk yorumum ama çok film izledim burdan emeğe saygı arkadaşlar

    • admin sen bunların neresındesın :))))

    • Film çalışıyor ve arkadaşlar izleyemiyorsa onların sorunu.

    • admin filmin yerınde yerler esiyo sen nerde serinliyosun yaptın işler senın nekadar başarılı oldunu yapmadıklarınsa nekadar başarısız oldunu gösterir arkadaslar okadar yazmıs fılm acılmıyodıye görmedınmı şimdi sana soruyorum sen saydıklarımın icinde nerdesin ???????

    • bu ne yaaa otomatik gecisi koyamadinizmi izleyemiyorum boyleee eh

    • bu film nasıl ya bukadar berbat olabilir hayret bişi çok şaşırdım nese emeğe sayğı duyalım herkese iyi seyirler

    Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

    reklam kapat