ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Sitemiz Beta aşamasında olup geliştirilmektedir.

Akıl Oyunları Full HD izle – Türkçe Dublaj

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
Filmin Konusu:
Akıl Oyunları filmi izleFilmin Diğer Adı: A Beautiful Mind IMDB Puanı: 8.0/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı: 8.5/10 Yapım Yılı - Ülke : 2001 - ABD Türkiye Gösterim : 8 Mart 2002 Türü : Biyografi,Tarih, Psikolojik Yönetmeni: Ron Howard Oyuncuları: Russell Crowe,Jennifer Connelly, Paul Bettany, Ed Harris, Josh Lucas, Christopher Plummer, Adam Goldberg, Judd Hirsch, Vivien Cardone, Austin Pendleton, Tanya Clarke, Anthony Rapp, Jason Gray-stanford, Jillie Simon, Josh Pais, Victor Steinbach Senaryo: Akiva Goldsman Senaryo (Kitap): Sylvia Nasar Yapımcı: Ron Howard, Brian Grazer Süre: 134 DK Film Ödülleri : En iyi yönetmen,En iyi film,En iyi senaryo dalları dahil olmak üzere 4 dalda oskar ödülü kazandı. Filmin Özeti - Konusu: John Nash genç yaşında matematik dalında çığ açan yenilikler yapmıştır.Öyle ki matematik dünyasının bir numarası haline gelmiştir. John kendine aşırı güvenen ve bencil bir yapıya sahipti bu özellikleri onda kişilik sorunları oluşmasına neden olur. Uzun süre boyunca dahilike delilik arasında ince bir çizgide durur...Artık unutulmaya başlandığı sırada kendini toparlayan John Nash nobel ödülünü alır...
Film hakkında ne dediler?
  • film açılmıyor.bilginize.

  • soylenilesi birsey bulamiyorum. hayatimda boyle film izlemedin.kesinlikle herkes izlemeli

  • Akıl Oyunkarı Tam Bir Baş Yapıttır…

  • Müthiş bir film gerçekten !

  • film mükemmel,site mükemmel yanlız SES biraz sıkıntılı.Ama yinede film izletti kendini 🙂

  • ya çok güzel bır flim bu flimi bize izletme fırsatı sundugunuz için çok teşekkurederım

  • ben bu sitede bir çok film izledim hiç yorum yapmadım ama bu filme yapılır gerçekten mükemmel bir film izlemeyen bence çok şey kaçırmış olur gerçekten bravo

  • Film Diye Buna Derim Ben 😉 Mükemmel Ötesi Bir Yapıt..!!!

  • Bu film’i övmek için sayfalarca yorum yapabilirim.Özet olarak TAM BİR BAŞ YAPIT. Emeği geçenlere teşekkürler.

  • Müdürüm, film çalışmıyor bilginiz olsun..

  • john nash in gerçek bir kişilik olduğunu bilmiyordum. mükemmel bir filmm mükemmel inanç,aşk,iş tek kelimeylee muazzam.. hd film sitesi görevlileri siz de en az film kadar mükemmelsiniz ellerinize sağlık

  • Tanrı aşkına.. o_O İnsanlık tarihinin en iyi filmlerinden biri iştee.. İlk izlediğimde 1 Hafta zombi gibi gezmiştim okulda.. Çok ama Çok etkilemişti beni çoooooook hemde.. Şizofreni adına bir çok kitap okudum ama En iyisinide bu fiLm anlatmış.. John Nash ise Matematikten öte bu hastalığı yenerek en büyük şeyi başarmıştır..

  • admin her şey güzel ama ses olayını hallet hıc bı sy anlasılmıyo bu nerdeyse hepsınde böyle lütfen ilgilen

  • admin gerçekten varol otomatik partların artması harika.. film yane herkesin anlayabildii kadar güzeldir 🙂 ALLAH beyin yetisini her kuluna eşit vermemiş..

  • tambir arşivlik film dövüş kulubü gibi harika şaşırtıcı

  • aslında bu filmi izlemeye başlamadan önce size bi anektod paylasmalıyım oyun teorisi yıllar önce dedem rıza nash buldu

  • john nash in hayatını kısaca bilirseniz filmin muazzam ol. anlarsınız hepsi tamamen doğru fakat karısyla birçok kez boşanmıştır tek burda sorun var artık o kadar da olsun demi :)) muhteşemdi tek kelime.

  • muhteşem…

  • MANTIK YANLIZCA AMA YANLIZCA GERÇEK SEVGİNİN GİZEMLİ DENKLEMİNDE BULUNABİLİR.GERÇEKTEN MÜKEMEL BİT FİLMDİ.ADMİN ELİNE SAĞLIK.

  • her an sıkabilen, kafa karıştıran, anlamanızı sağlayan bir yapıt. acıma, sevme, aşk… her duygudan yoğun bir şekilde var ancak hiçbiri ne sade bir aşk filmi gibi sıkıcı ne de bir macera filmi gibi heyecanlı. tutarlılığından şaşmayan bir film.

  • eline sağlık admin keşke bu tARz filmlerden daha fazla yapsalar…

  • Güzel filmdi , görüntü kaliteside ayrı güzel . Teşekkürler.

  • çok güzel film bayıldııım.
    otomatik geçiş süper olmuş bi daha hep burdan izleyeceğim yalnız ses biraz düşük sadece bu film de mi bilmiyorum ama ses konusunda biraz sıkıntı çektim

  • çok güzel gerçekten mükemmel 🙂

  • mantıklı nedenler yalnızca gerçek sevginin gizemli denkleminde bulunabilir.
    süper bi eser tşkler ..

  • Adam hasta sizofren.Tüm gördükleri yaptıkları ne varsa hayal ürünü.Film yönetmeni öyle işlemişki olayları sanki gerçekten varmış gibi.. Ben filmde onun yanısıra yaşlandırmalarına da hayran oldum süre ilerledikçe yüz hatlarının degiştigini ve en son yaşlı halini görüyoruz.Başlı başına yapıt..

  • anlamadıgım halde çok begendim. ben 9 senedir korsan film işi yapıyorum izledigim en saçma filimlerden biriydi ama kaliteli bi yapm oldugu için kendini izlettiriyor ama su filimden ne çıkardınız bi anlatın yaw 😀

  • büyüleyici tek kelimeyle müthiş

  • ßu filimi bayagıdır izlemeyı ıstıyordum ama nedense nasıp olmamıstı sımdı onca ızlemedıgım zamana yazık tek kellime ıle olagan ustu bırsey bu ..

  • ayrıca _esad_ bir şey demek istiyorum senin kafan geri biraz galiba anlamamışın filmin mantığını yada doğru düzgün takip edememişin ne bileyim sana bişey diyemiyorum aslında demeyede gerek yok

  • film on numara filmde emeğe geçen herkesin ellerine sağlık ayrıca sende çok güzel iş çıkartıyon admin seninde ellerine sağlık

  • en başta sitenizi büyük ilgi ile takip etmeye çalışıyorum. görsel açıdan da iyi. “internet ortamındaki film izlemek isteyenler” boşluğunu tamamlamış bulunuyorsunuz. inşallaj böyle devam edersiniz. film de 4 oscarı gerçekten haketmiş sürükleyici bir film. teşekkürlerimi sunarım.

  • Bende bir problem var galiba. Herkesin süper dediği filmi fiç ama hiç beğenmedim. John Nash gerçek hayatta bir dahi olabilir ama onun hayatını filme alan yönetmenler tam bir backzekalı diye düşünüyorum…

  • tek kelimeyle mükemmel ötesi

  • partların kendisnin atlaması süper bir sey tebrikler,film zindan adasına benzıyordu cok etkileyiciydfi tavsiye ederim iyi seyirler

  • mükemmel bi film izlemeye değer admin sende müthişsin ilk tek kelimeyle.rahatsız olmadan sırayla partların degısme olayı super tebrık ediyorum seni 😉

  • Filmi, John Nash hakkında biraz bilgi edinerek izlerseniz ,”hayatımda izlediğim en güzel film” bile diyebilirsiniz…Oyunculuk mükemmel ben çok etkilendim 10/9 …teşekkürler

  • Bu filmi cok onceden izlemiştim müthiş bişidi izlemeyen kalmasın.

  • Düşünceleriniz…

  • gerçekten çok güzel bir film ayrıca sşte harika bir film sitesi sitenin yapımında emeği geçen herkese teşekkürler

  • böyle bir film yüzyılda bir yapılır…çok beğendim…

  • Mantıklı nedenler yalnızca, ama yalnızca gerçek sevginin gizemli denkleminde bulunabilir.. Harika..

  • Film gercekten cok guzel konusu olaganustu.insanoglu dusundukten sonra yapamayacagi sey yoktur

  • bu film harikagerçekten ve kalite, ses güzeldi tesekkürler…

  • helal olsun valla cd den takıp izlemiş kadar olduk görüntü kalitesi felan mükemmel

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sağ reklam