ÜYE KAYIT FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

zaten kayıtlı mısın? hemen giriş yap.
veya
ÜYE GİRİŞ FORMU
Giriş yapıldı, yönlendiriliyorsunuz...

Kullanıcı adınız

Parolanız

ŞİFREMİ UNUTTUM
Parola sıfırlama bilgileriniz e-posta adresinize gönderilmiştir.

E-posta adresiniz

Tür:
İzlenme:
Hdfilmsitesi Kalitenin Tek Adresi. | 1080p Filmler eklenilmeye başlanılmıştır.

8 Mile – 8 Mil Filmini izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

SİNEMA MODU DAHA SONRA İZLE FAVORİLERİME EKLE SORUN BİLDİR
Filmin Konusu:
8 Mile - 8 MilFilmin Diğer Adı: 8. Yol IMDB Puanı : 6.7/10 Hdfilmsitesi.com.tr Puanı : 6.9/10 Yapım Yılı - Ülke : 2002 - ABD, Almanya Gösterim Tarihi : 14 Şubat 2003 Kategori: Biyografi, Dram, Müzikal Yönetmeni: Curtis Hanson Oyuncuları: Eminem,Brittany Murphy,Kim Basinger, Taryn Manning,Brandon T. Jackson,Xzibit ,Mekhi Phifer,Michael Shannon,Eugene Byrd,Proof,Omar Benson Miller, Evan Jones Senaryo: Scott Silver Süre: 108 Dakika Filmin Özeti : Eminem'in hayatının anlatıldığı film, İnsanları sınırlayan kuralların yer ve zaman gözetmeksizin aşılacağını konu alır.
Film hakkında ne dediler?
  • rap dinlememin tek sebebi bu adam EMINEM efsane yaa fılmde on numara kaçırmayın

  • Şampiyon olduktan sonra takımıyla vedalaşıp işe giderken Lose Your Self şarkısı başladığında sebepsiz yere gözlerimin dolduğunu gördüm. Damarına kadar rapçiyim ve Tupac’tan sonra dünyanın 1 numarası kesinlikle Eminem’dir!

  • Bu kadar güzel olabileceğini düşünmemeştim. Muhteşem çok fazala rap dinlemesemde eminem kesinlikle çok iyi bir repçi bunu biliyorum. Film çok güzel hiç sıkılmadım şarkılar süper bütün içimdeki kini küsmüş gibi oldum ve filmde gözleri çok güzel gözüküyor ☺

  • eminem supersin adamım

  • türkçe dublaj olmamış. orjinal altyazılı olsa daha iyi olurdu

  • süpr aşksın eminemmm 😀

  • Filmin yönetmeni benım beyler admımı yazmalarını ıstemedım ünlü olmamak için 😀

  • film cok iiiii 😀 <3 slim shedy

  • ADMİN ELLERİNE SAGLIK FİLİM ÇOK GÜZEL YALNIZ BİR RİCAM VAR FİLMİ PART PART YAPSANIZ DAHA GÜZEL OLURDU/ EMİNEM HASTASIYIM VE BU FİLME AŞIGIM BU KADAR KALİTELİSİNİ SİNEMADA İZLEMİŞTİM 2.SİDE BURDA OLDU ELİNE MAUSENE SERVERİNE SAGLIK 🙂

  • Linke gerek yok ki açınca direk karşınıza çıkar. Tek parça VK yazıyor.

  • ne gibi?link atar mısın

  • Farklı alternatif Eklendi.

  • 4. part açılmıyo görüntü kalitesi güzel fakat kapışmalarda zencilerin sözlerininde türkçe olması gerek sadece eminemin ki olunca sarmıyo çünkü neye göre diss attığı anlaşılmıyo

  • zamman kaybi

  • 5. part sorunlu son on dakkası

  • güzeldi

  • son partta yarıda takılıyor. yarıdan önce de 3-4 yerde takılıyor. filmin sonunu izlemek istiyorum. bu siteden başka hiç bi yerde izleyemedim. son part düzelmez mi? :/

  • tüm filmlerin böyle sorunsuz ve kaliteli olduğunu varsayarak siteyi herkese tavsiye ediyorum ”cidden iyi”

  • Eminem fanatlari ucun super 1filmdir..ellerinize saglik.amma o qiza qicik oldum yaa Eminem gerek o qizi doyerdi oglanla beraber:)

  • admin bu atışmalar tr alt yazı olsaydım keşke bu türlü filmin tadı kalmıyo

  • Kesinlik ingilizce yerlere türkçe alt yazı lazım

  • dulaj rezalet olmuş kesinlikle altyazılısını izleyin filmin güzelliği gitmiş resmen

  • bayadır arıyorum böle düzgün olrak koydugunuzu icin teskederiiz 😀

  • emeğine sağlık dostum bence çok süperdi her zaman orjinal ses en güzelidir yabancı dilimizin olmadığından dublajları arıyoruz kapışmaların orjinal dilde olması ses efekleri için süper olmuş 😉

  • Arkadaşlar Açın türk telekoma telefon söyleyiniz. Bende de üç gündür değişik zaman dilimlerinde youtube,Facebook,izlesene vs donup duruyor açtım telefon söyledikleri bakım var kısa zaman sonra düzelecek deniliyor.

  • bütün partlarda sorun var belli bi süre sonra donuyor ilerlemiyor

  • Biz upload etmedik başka arkadaşımız 4 ay önce upload etmiş. Şuanda bu filmi upload ettiğimiz zaman facebook telif hakları diyerek siliyor.O yüzden ne iyi hali internette bu..

  • admin sen harikasın super bir upload filmikeske 1080p olanını bulsan da uploadlasan cok sevinirdim..:D

    Cevap bekliyorum.

  • Battle’lar türkçe değil. o yüzden boşuna izleyipte zaman kaybetmeyin bence.

  • tmm problem yok çalışıyor..emeğinize sağlık bu siteyi sevdim …

  • son part ta problem var sanırım ..

  • Eyvallah admin bu filmi uzun zamandır doğru düzgün izliyememiştim . Eline sağlık 🙂

Dikkat! Yorum yazarken sadece film ile ilgili olduğundan emin olun. Altyazı ile ilgili yorumlarınızı değerlendirmeler aracılığı ile iletebilirsiniz. Alakasız yorumlar haber verilmeksizin silinecektir.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumun film hakkında bilgi, ipucu ve detay içermemesine dikkat ediniz.

reklam kapat
reklam kapat
sağ reklam